Gå til innhold

Masse trening


missmas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei det ble ikke noe av treningen fordi jeg ventet telefon fra lege som var viktig og besøk

men ny akt fra og med i morgen.... tror turer hver dag er mer effektivt, men jeg trives bedre i treningsstudio enn ute i byens gater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen var på treningstur i lysløypa i går. Fryktelig glatt, men deilig å være ute og få svettet litt. Fy søren så dårlig kondis jeg har! Postet og peste som en hval når jeg prøvde meg på jogging, og i mange minutter etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trent hver dag i det siste. ble cardio energy og shape idag, prøver få til en tur på en halvtime i tillegg

må være under 80 kg til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...