Gå til innhold

sos


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nytt forhold. Aldersforskjell. Dårlig sexliv. Jeg har lyst, han har ikke. Jeg blir avvist, har skjedd på mange ulike måter (også ufine). Prøvd utallige måter uten respons. Startet med å gi oralsex f.eks. uten respons. Han er glad i analsex, helt ok. Nå savner jeg respons og "noe". Ønsker "vanlig" sex uten at det er på sofaen eller i bilen osv. Når han får lyst setter han i gang med å ta på seg selv. Prøvd å si at jeg ønsker at han tar på meg. Tenner meg. Men det blir min jobb. Nå er min driv borte. Dette forstår jeg ikke hvordan jeg kan løse. Er dette noe normalt? Er det meg som har et forvrengt bilde av sex? At det handler om nærhet, kjærtegn, ordutveksling av positiv art, hele tiden kjærtegne slik at det ikke handler bare om hull...? Føler jeg har solgt sjelen min på billigsalg nå.

Anonymous poster hash: 170b9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff a meg. Stakkars deg. Nei, det er ikke deg, men han som har et problem!

Anonymous poster hash: 33af2...034

Jeg er helt tom og knust. Ufattelig vondt.... Alt jeg får fra han er kritikk. Ellers er forholdet laangt fea supert - men dette tar livet av meg.

Anonymous poster hash: 170b9...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt tom og knust. Ufattelig vondt.... Alt jeg får fra han er kritikk. Ellers er forholdet laangt fea supert - men dette tar livet av meg.

Anonymous poster hash: 170b9...04b

Dump ham. Han høres ikke ut til å være i stand til å ha et normalt sexliv med en kvinne rett og slett. Og hvis han heller ikke respekterer deg eller gir deg noe positivt igjen - hvorfor være sammen med ham da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt tom og knust. Ufattelig vondt.... Alt jeg får fra han er kritikk. Ellers er forholdet laangt fea supert - men dette tar livet av meg.

Anonymous poster hash: 170b9...04b

Jeg skjønner deg godt. Har litt samme erfaring. Orker nesten ikke at han er nær meg lenger. Får ingen emsojonell støtte eller mental kontakt. Tror ikke denne mannen er bra for deg. Men så var det det å gå da! ;)

Anonymous poster hash: 33af2...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det var mye som ikke var bra, men det verste er kanskje at han tar på seg selv og ikke på deg.

Jeg synes damer skal føle at noen tilber kroppen deres, men jeg er jo så søt, og ikke som han rare typen din:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke ut som dere er seksuelt kompatible, noen liker slik ego-sex hele tiden men hverken du eller jeg er tydeligvis blant dem. Man merker kanskje ikke at en partner er lite flink til å gi i den første lidenskapelige perioden av et forhold, men det blir mer tydelig etter hvert. Min erfaring er at folk har vanskelig for å endre seg på dette området så.. å dumpe fyren ville være mitt råd også eventuelt beholde ham som fuck buddy.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt forhold. Aldersforskjell. Dårlig sexliv. Jeg har lyst, han har ikke. Jeg blir avvist, har skjedd på mange ulike måter (også ufine). Prøvd utallige måter uten respons. Startet med å gi oralsex f.eks. uten respons. Han er glad i analsex, helt ok. Nå savner jeg respons og "noe". Ønsker "vanlig" sex uten at det er på sofaen eller i bilen osv. Når han får lyst setter han i gang med å ta på seg selv. Prøvd å si at jeg ønsker at han tar på meg. Tenner meg. Men det blir min jobb. Nå er min driv borte. Dette forstår jeg ikke hvordan jeg kan løse. Er dette noe normalt? Er det meg som har et forvrengt bilde av sex? At det handler om nærhet, kjærtegn, ordutveksling av positiv art, hele tiden kjærtegne slik at det ikke handler bare om hull...? Føler jeg har solgt sjelen min på billigsalg nå.

Anonymous poster hash: 170b9...04b

Siden du skriver at dette er et nytt forhold, så lurer jeg på hva som gjør at du ønsker et forhold til denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å dumpe fyren ville være mitt råd også eventuelt beholde ham som fuck buddy.

Fuck buddy? Han der? En fyr som helst vil ta på seg selv og ikke partneren og som foretrekker analsex? Han har vel et forholdsvis smalt "publikum" å velge i vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck buddy? Han der? En fyr som helst vil ta på seg selv og ikke partneren og som foretrekker analsex? Han har vel et forholdsvis smalt "publikum" å velge i vil jeg tro...

 

Mulig.. tenkte bare han kunne være en grei booty call hvis hun er lysten på en bang bang ferdig kjappis shrug.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om p føle seg utilstrekkelig, uappetittelig, usexy, uøsnet og lite elsket.. Er forferdelig å ha det sånn. Lurer konstant på om det er meg det er noe feil med.... Takler dette dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Snakk om p føle seg utilstrekkelig, uappetittelig, usexy, uøsnet og lite elsket.. Er forferdelig å ha det sånn. Lurer konstant på om det er meg det er noe feil med.... Takler dette dårlig.

Litt usikker på om du er ts, men om det er noen trøst så er du ikke alene om å føle det lite ettertraktet. Jeg tror ikke det er noe feil med deg. Men det er ikke alle fall noe feil med forholdet. Det er et nytt forhold og du kan fortsatt bryte ut uten at det får store konsekvenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på om du er ts, men om det er noen trøst så er du ikke alene om å føle det lite ettertraktet. Jeg tror ikke det er noe feil med deg. Men det er ikke alle fall noe feil med forholdet. Det er et nytt forhold og du kan fortsatt bryte ut uten at det får store konsekvenser.

Er ts ja... Glemte visst velge anonym. :-( Jaja. Jeg føler ALT er feil med både forholdet og meg. Jeg hadde håpet at jeg endelig hadde funnet et forhold uten vold og andre ting - men den gang ei. Hatt noen blåmerker i tillegg til dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Er ts ja... Glemte visst velge anonym. :-( Jaja. Jeg føler ALT er feil med både forholdet og meg. Jeg hadde håpet at jeg endelig hadde funnet et forhold uten vold og andre ting - men den gang ei. Hatt noen blåmerker i tillegg til dette...

Ja, du har hatt ekstremt uflaks. De fleste menn liker vanlig sex og slår ikke damer. Synes ikke du skal nøye deg med mindre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ts ja... Glemte visst velge anonym. :-( Jaja. Jeg føler ALT er feil med både forholdet og meg. Jeg hadde håpet at jeg endelig hadde funnet et forhold uten vold og andre ting - men den gang ei. Hatt noen blåmerker i tillegg til dette...

Hvis han i tillegg har begynt å bli voldelig så pakk sakene dine så fort som mulig og kom deg vekk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se din egen overskrift: Hjelp! Du får berge deg selv og komme deg unna så fort som mulig. Det er ikke normalt.



Anonymous poster hash: 629df...e76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...