Gå til innhold

Svensk svømmehall tillater bare bryster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.vk.se/1325126/kommunen-accepterar-bara-brost

 

Fritidsnämnden fattade på måndag beslut i den omdebatterade frågan om badkläder på badhusen i Umeå. Under våren 2014 gjordes en namninsamling för att alla badhusets besökare skulle få bada med bara bröst. Medley rekommenderade då kvinnor att använda överdel, men skulle inte avvisa någon som badar utan.

 

Noe for norske svømmehaller?



Anonymous poster hash: f5548...c5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Madelenemie

    24

  • skrevet

    15

  • Lillemus

    9

  • Maglor

    8

Mest aktive i denne tråden

Definitivt!

Og jeg tror jeg må trene litt på min "breast stroke" gitt. :D

 

Er det selveste Slottet du skal sprenge?

Anonymous poster hash: f5548...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det selveste Slottet du skal sprenge?

Anonymous poster hash: f5548...c5c

 

 

Helt uskyldig jeg smiley_saint.png

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vk.se/1325126/kommunen-accepterar-bara-brost Fritidsnämnden fattade på måndag beslut i den omdebatterade frågan om badkläder på badhusen i Umeå. Under våren 2014 gjordes en namninsamling för att alla badhusets besökare skulle få bada med bara bröst. Medley rekommenderade då kvinnor att använda överdel, men skulle inte avvisa någon som badar utan. Noe for norske svømmehaller? Anonymous poster hash: f5548...c5c

hei!

bryster er ikke mer enn melkebeholdere.

så det syns jeg er ok.

min mann har et merkelig forhold til bryst, han liksom syns det er sexy?? ja ja tenker jeg,

heldigvis går jeg ikke rundt med slike silikonbryster, store, utstående det har jeg ingen interesse av.

virker ofte som min mann har mer interesser innefor det område enn meg, han er muligens kvinnegal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

hei!

bryster er ikke mer enn melkebeholdere.

så det syns jeg er ok.

min mann har et merkelig forhold til bryst, han liksom syns det er sexy?? ja ja tenker jeg,

heldigvis går jeg ikke rundt med slike silikonbryster, store, utstående det har jeg ingen interesse av.

virker ofte som min mann har mer interesser innefor det område enn meg, han er muligens kvinnegal.

Det er forskjell på melkekartonger og nybakte hveteboller. Man må vel være mann for å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på melkekartonger og nybakte hveteboller. Man må vel være mann for å forstå det.

Ev. lesbisk... tenk så greit det er for lesber, de trenger ikke brystløse svømmehaller, når de alltid har hatt garderobene... blir verre for homser. De det er mest synd på er selvsagt de heterofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ev. lesbisk... tenk så greit det er for lesber, de trenger ikke brystløse svømmehaller, når de alltid har hatt garderobene... blir verre for homser. De det er mest synd på er selvsagt de heterofile.

Ja. Det er fælt å like pupper når man ikke har noen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på melkekartonger og nybakte hveteboller. Man må vel være mann for å forstå det.

Mm.

Mulig det.

Men ville du blitt interessert av å se kvinner uten bh/ overdel?

Jeg visste ikke at menn kunne se på kvinnebryster som nybakte hveteboller?:-)

Tror min mann har det sånn... Han er merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ev. lesbisk... tenk så greit det er for lesber, de trenger ikke brystløse svømmehaller, når de alltid har hatt garderobene... blir verre for homser. De det er mest synd på er selvsagt de heterofile.

Homofile har vel annet i din garderobe å hygge seg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det er fælt å like pupper når man ikke har noen selv.

Hm

Jeg tror faktisk menn generelt er mer interessert i pupper enn jeg har tenkt.

Ok:

Da er slike svømmehaller for dere menn forstyrrende?

Tenker menn på sex når de ser nakne kvinnebryster?

Hvorfor liker ikke enkelte menn/ kvinner at kvinner bruker sine bryster slik de er ment, for amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mm.

Mulig det.

Men ville du blitt interessert av å se kvinner uten bh/ overdel?

Jeg visste ikke at menn kunne se på kvinnebryster som nybakte hveteboller?:-)

Tror min mann har det sånn... Han er merkelig.

Han høres ganske normal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kilder? :lol:

Tja 

 

erfaring egen :lol:

 

Kilder..ja, men det tar tid, i vertfall vet jeg om noe andre ikke vet noe om, mulig noen vet det, men jeg er ikke sexolog,

 

Snart skal jeg lage en tråd til sexologen, da jeg lurer selv, og bryr meg lite om andres synsing, men ang sex fungerer jeg mer som en mann, og jeg bryr meg ikke om hva andre har å innvende om det.

Jeg vet hva jeg er og føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ganske normal ut.

Hm

 

Ser du på bryster slik som gargamel?

 

Det er en ok opplysning.

 

Jeg driver ikke og ser på menn slik , jeg blir tiltrukket av ordene, og hvis en mann løser rubiks kube raskt, det tenner meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 

 

erfaring egen :lol:

 

Kilder..ja, men det tar tid, i vertfall vet jeg om noe andre ikke vet noe om, mulig noen vet det, men jeg er ikke sexolog,

Her mistenker jeg noe 'begrepsforvirrings'... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...