Gå til innhold

Nå er jeg pokker så flau...


laguna1

Anbefalte innlegg

….! Jeg har en kjæreste som er på rekreasjon grunnet litt depresjoner og nerver. Vi snakker stort sett hver dag, og han er mye bedre.

 

Dessuten liker han at jeg er litt småsexy og forteller hvor mye kos han skal få når han er tilbake etc. So long, so good.

 

MEN….i går…etter noen glass (en del! :wacko: ) fant jeg det i meg selv å skype inn en melding der jeg f*** meg dirty-talket OG strippet. Dette er så pinlig at jeg tror hodet mitt skal eksplodere!

 

Dvs, hadde han ringt eller skypa meg tilbake, eller i det minste svart når jeg hadde skypa og likt det, da hadde jeg ikke vært flau i det hele tatt. Dæng, jeg trodde menn likte litt sånne ting jeg, når de har vært uten dameselskap en måned?!

 

Kanskje jeg bare gjorde det helt corny og feil. Jeg kika selv, og synes i grunnen jeg hadde teken jeg da, men huen vet.

 

Nå tror jeg at jeg aldri, aldri, aldri tør å snakke med kjæresten min. Hva gjør jeg nå a? Video er behørig sletta, men, det er stilt på mannen. er det nå jeg må gå å dø litt? :huh:  :mellow:

 

Takk for innspill, og har dere ikke det, setter jeg, i det minste pris på andre pinligheter, sånn at jeg ikke føler jeg er den eneste tosken i verden (som tror jeg er deilig når jeg kommer fra byen. Djeeeez. Og eventuelt takk.

 

Til opplysning har vi vært sammen i ca 5 måneder, og han er i utgangspunktet ikke sjenert i det hele tatt. Jeg ser også svært tydelig at han er pålogga skype. Shit!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Du har ikke gjort noe å være flau over. Man gjør seg litt sårbar når man gjør sånt for kjæresten, og det er jo litt kjedelig å ikke få respons. Det er umulig å si hvorfor han ikke responderer, men det kan jo ha noe med depresjonen å gjøre? Jeg tror i alle fall ikke han sitter og rister på hodet av at du har dummet deg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har rett. Dvs jeg håper jo ikke han er blod-deppa.

 

Men akkurat nå har jeg bare kleinhetsradaren på fullt, og ser for meg at han er frastøtt og/eller ligger på gulvet og ruller av latter…:o;)

 

Kan han ikke bare vise nåde og ta kontakt da? Pokker, jeg har rødma siden klokka åtte i dag tidlig, det tar på.

 

Jeg har helt klart inntrykk av at det ikke er meg som are bringing sexy back…:P

 

Hadde han (gitt utrykk for), eller hadde jeg visst at han hadde likt det hadde jeg ikke vært flau i det hele tatt, bare følt meg mildt kinky og grei.

 

Gjør han dette med vilje fordi han VET jeg er flau tro? I såfall så gjør jeg ikke DET igjen. Det er like før jeg styrter på butikken og kjøper øl for å forsøke å glemme. Jeg skammer meg ikke så lett, men fyttirakkern så plagsomt flaut dette føles nå. Ouf, men takk for svar og oppmuntring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteleser

Har savna deg her laguna1 :-)

 

Skjønner at du stresser når han ikke svarer, men ta det med ro. Han er nok bare litt i tvil om hva han skal si. Tror nok han satte pris på det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Har sikkert savnet deg også…Men det er mange som har byttet nick eller er anonyme? Uansett, gøy å skrive her, selvom denne var litt flau..:P

 

Hørte fra han. Han var regerett begeistret og jeg kunne bare våge å ikke gjøre det mere…Såh…da er jeg ikke så flau :D Han var bare så nådeløs at han ikke sjekket verken skype eller annet akkurat i formiddag (og lot meg dermed sitte her og dø litt sånn for meg selv…:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte fra han. Han var regerett begeistret og jeg kunne bare våge å ikke gjøre det mere…Såh…da er jeg ikke så flau :D Han var bare så nådeløs at han ikke sjekket verken skype eller annet akkurat i formiddag (og lot meg dermed sitte her og dø litt sånn for meg selv… :P)

Ja, om dere er ganske trygge på hverandre og du visste han likte dirty talk og evt. stripping skulle det bare mangle at han satte pris på dette :). I det minste kunne han smile litt av det, i hvertfall ikke bli sur eller skuffet! Fint han tok kontakt og var positiv :).

Er du samme gamle Laguna med (tidligere?) ektemann i samme by som svigermor (svigerdragen)? Hva skjedd??

Hilsen (Ele)Xtra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du samme gamle Laguna med (tidligere?) ektemann i samme by som svigermor (svigerdragen)? Hva skjedd??Hilsen (Ele)Xtra

Ja, dette må det redegjøres litt for, synes jeg :) please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om dere er ganske trygge på hverandre og du visste han likte dirty talk og evt. stripping skulle det bare mangle at han satte pris på dette :). I det minste kunne han smile litt av det, i hvertfall ikke bli sur eller skuffet! Fint han tok kontakt og var positiv :).

Er du samme gamle Laguna med (tidligere?) ektemann i samme by som svigermor (svigerdragen)? Hva skjedd??

Hilsen (Ele)Xtra

 

Hmmm... mangler du helt fantasi? Laguna sier jo at hun har kjent kjæresten i ca et halvt år, så jeg vet i hvert fall hvilken teori jeg har...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du har rett. Dvs jeg håper jo ikke han er blod-deppa.

 

Men akkurat nå har jeg bare kleinhetsradaren på fullt, og ser for meg at han er frastøtt og/eller ligger på gulvet og ruller av latter… :o;)

 

Kan han ikke bare vise nåde og ta kontakt da? Pokker, jeg har rødma siden klokka åtte i dag tidlig, det tar på.

 

Jeg har helt klart inntrykk av at det ikke er meg som are bringing sexy back… :P

 

Hadde han (gitt utrykk for), eller hadde jeg visst at han hadde likt det hadde jeg ikke vært flau i det hele tatt, bare følt meg mildt kinky og grei.

 

Gjør han dette med vilje fordi han VET jeg er flau tro? I såfall så gjør jeg ikke DET igjen. Det er like før jeg styrter på butikken og kjøper øl for å forsøke å glemme. Jeg skammer meg ikke så lett, men fyttirakkern så plagsomt flaut dette føles nå. Ouf, men takk for svar og oppmuntring :)

 

Hehe... bra at det ikke ble nødvendig å dø litt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Svigers, sambo og småbylivet er byttet med ny kjæreste og byliv? Helt sikkert en forbedring vil jeg tro :) Artig å se nicket ditt igjen - velkommen tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

….! Jeg har en kjæreste som er på rekreasjon grunnet litt depresjoner og nerver. Vi snakker stort sett hver dag, og han er mye bedre.

 

Dessuten liker han at jeg er litt småsexy og forteller hvor mye kos han skal få når han er tilbake etc. So long, so good.

 

MEN….i går…etter noen glass (en del! :wacko: ) fant jeg det i meg selv å skype inn en melding der jeg f*** meg dirty-talket OG strippet. Dette er så pinlig at jeg tror hodet mitt skal eksplodere!

 

Dvs, hadde han ringt eller skypa meg tilbake, eller i det minste svart når jeg hadde skypa og likt det, da hadde jeg ikke vært flau i det hele tatt. Dæng, jeg trodde menn likte litt sånne ting jeg, når de har vært uten dameselskap en måned?!

 

Kanskje jeg bare gjorde det helt corny og feil. Jeg kika selv, og synes i grunnen jeg hadde teken jeg da, men huen vet.

 

Nå tror jeg at jeg aldri, aldri, aldri tør å snakke med kjæresten min. Hva gjør jeg nå a? Video er behørig sletta, men, det er stilt på mannen. er det nå jeg må gå å dø litt? :huh:  :mellow:

 

Takk for innspill, og har dere ikke det, setter jeg, i det minste pris på andre pinligheter, sånn at jeg ikke føler jeg er den eneste tosken i verden (som tror jeg er deilig når jeg kommer fra byen. Djeeeez. Og eventuelt takk.

 

Til opplysning har vi vært sammen i ca 5 måneder, og han er i utgangspunktet ikke sjenert i det hele tatt. Jeg ser også svært tydelig at han er pålogga skype. Shit!

Hei!

 

Jeg hadde aldri gjort noe sånt!

 

For jeg kan ikke, "late som" det er vel skuespill i stripping/ flørtende blikk, jeg har sett det på TV og jeg lurer da på systemet.

 

Men hadde en mann bedt meg kle av meg, hadde jeg gjort det om jeg hadde likt han, men det er klarere og lettere enn å strippe :huh:

 

Siden du drakk deg beruset mistet du vel hemninger og det er ikke lurt.

 

(min mann tror jeg faktisk ville like sånt...? han sier feks jeg ødelegger romantikk og stemninger og det sexy, slik at det er mulig NT menn liker dette. Jeg er ikke NT og kan det ikke. Er din kjæreste NT liker han det sikkert, er han ikke NT blir han sikkert ikke like fornøyd. Jeg misliker/hater skuespill!)

 

Feks har min mann måttet forstå meg, via karakterer og diagnoser, dvs han trenger forklaringer på at jeg er for direkte, han er selv veldig glad i romantikk og skuespill, og det jeg kaller overdrivelser, der går grensen for meg, men ikke for han,

 

OK jeg sier hver dag, "jeg elsker deg" og det mener jeg, men jeg lyver ikke og sier jeg vil ha sex når jeg ikke vil jeg er mer ærlig anlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skype stripping er bra greier, har både gitt og fått :D

Bra det ordnet seg, ingen vits å stresse slik over det du viste jo bare en ny deilig side av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...