Gå til innhold

Kronisk migrene og tørste!


r14

Anbefalte innlegg

Hei.

Rundt Juni 2012 fikk jeg beskjed om at jeg har kronisk migrene, og begynte derfor på Topimax. Den tar jeg nå 50mg både morgen og kveld, men hvis jeg glemmer en av disse så merker jeg hodeverken igjen. Både lege og nevrolog har så å si sagt at de ikke vet lengre hva som gjør at jeg har migrene eller hvorfor den er der. Det er ingen typiske anfallstegn heller, slik som at jeg kaster opp.

 

Men i løpet av de siste månedene da så har jeg begynt å tenke litt selv om hva som kan forårsake migrenen. Siden før sommeren i fjor har jeg tørstet mye, men vann hjelper lite. Jeg har vært ekstremt tørr i munnen og går mye på do. Jeg kan plutselig føle meg helt utslitt av å bare gå opp ei trapp og svimle rett etterpå. Samme gjelder hvis jeg har hatt powernap, og da reiser meg opp igjen, så er det som om jeg skal gå i bakken. Hva kan dette komme av? Og er dette bare pga migrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...