Gå til innhold

Skjeggvekst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en kar på 22 år som ikke har særlig skjeggvekst. Har utrolig lyst på, men får bare litt på haken og litt sideskjegg samt bart. Dette kvalifiserer ikke til vanlig skjeggvekst, men heller noen små her og der. Jeg kan spare i 2 måneder og jeg vil se ut som om jeg er en som nettopp er kommet i puberteten og har glemt å barbere seg.

Jeg har lest om rogaine, ett produkt som skal stimulere til mer hårvekst. Er det da farlig å bruke for å få skjeggvekst i ansiktet? Hvordan får jeg tak i rogaine, da jeg ser at du ikke kan bestille det over nett grunnet regler?. Hvor dyrt vil det være om jeg kan kjøpe produktet på resept eller lignende av lege?

Og trenger du spesiell kvalifisering for å kunne bruke produktet? Altså jeg mister ikke hår eller lignende, men føler meg altfor ung i forhold til alderen, og dette er nok grunnet skjegg-genene mine. Min bror har samme problem, men han har hvertfall en del mer en meg (29), mens min far har fullt skjegg og fikk det i 18 års alderen.

Vær så snill å svar så snart som mulig.



Anonymous poster hash: b196d...e1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...