Gå til innhold

Seksuelle bemerkninger av voksen mann......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på 14 år var sammen med venninnen sin og hennes foreldre på ferie i syden sist sommer. I den forbindelse fortalte hun meg at ferien hennes var blitt ødelagt av en voksen mann (hun kalte han pedo til meg), han var rundt 55 år. Denne mannen var venner med venninnens foreldre. Det min datter forteller meg var at denne mannen til stadighet skulle leke med barna/ungdommene. Alt fra å kaste de unge opp i lufta i bassenget, til å tulle/erte ovs. Datteren min sier at han til stadighet kom "borti" hennes pupper, rompe ovs som hun mener var med mening i leken. Det hele eskalerte da denne mannen sa i all stillhet som ingen hørte på var at datteren min hadde fin rumpe og at hun var pen. Datteren min syntes dette var svært ubehagelig og ekkelt, og prøvde å holde avstand fra han.  Hun hadde ikke klart si fra til foreldrene til venninna fordi hun var redd det skulle ødelegge ferien deres. Hun forteller meg også at hun er redd han kan gjøre andre noe. Har spurt henne om det er greit at jeg tar dette opp med venninnes foreldre, og hun har sagt ja selv om hun synes det er pinlig. Spørsmålet er: Hvordan forholde seg til dette i sin helhet, hva er rett å gjøre, er det noen en kan kontakte? Tips tas i mot med stor takk.  



Anonymous poster hash: e7ce5...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Tror det beste er å gå rett på sak. Ring foreldrene og fortell at datteren din fortalte noe som gjorde deg betenkt og gi en kort oppsummering, slik som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker

Tror det beste er å gå rett på sak. Ring foreldrene og fortell at datteren din fortalte noe som gjorde deg betenkt og gi en kort oppsummering, slik som her.

 

Enig. Jeg håper de ikke bare føyser det vekk. Da ville jeg kanskje  insistert på at de tar det på alvor. De bør jo ikke la verken egne eller andres tenåringsdøtre være i nærheten av ham. Du kan også foreslå at de snakker med mannen det gjelder, eller be selv om hans telefonnummer. 

 

Hadde det vært meg som fikk vite noe sånt om en av mine voksne venner, ville jeg tatt en skikkelig kjefterunde på ham og sagt at han ikke får være i nærheten av mine barn lenger, og at hvis jeg hører noe mer om at han gjør slikt, vil jeg oppfordre til politianmeldelse.

 

 

Anonymous poster hash: f01f7...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

Enig. Jeg håper de ikke bare føyser det vekk. Da ville jeg kanskje  insistert på at de tar det på alvor. De bør jo ikke la verken egne eller andres tenåringsdøtre være i nærheten av ham. Du kan også foreslå at de snakker med mannen det gjelder, eller be selv om hans telefonnummer. 

 

Hadde det vært meg som fikk vite noe sånt om en av mine voksne venner, ville jeg tatt en skikkelig kjefterunde på ham og sagt at han ikke får være i nærheten av mine barn lenger, og at hvis jeg hører noe mer om at han gjør slikt, vil jeg oppfordre til politianmeldelse.

 

 

Anonymous poster hash: f01f7...069

 

 

Hva mener du kunne ha vært grunnlag for politianmeldelse i det som ble beskrevet i hovedinnlegget?

Anonymous poster hash: 6b576...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...