Gå til innhold

Ønsker svar bare fra menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en vakker datter, sånn starter det...

 

også over gjennomsnittet vakker i forhold til andre mer objektive enn oss nær familie,

fått modellforespørsler, men takket nei pga av andre evner og talenter og interesser.

 

Men så til saken:

 

Hun har fått en sykdom, som kanskje kan bety at hun aldri får håret tilbake i verste fall!

 

De som har denne sykdommen er ellers friske.

 

Det jeg lurer på er:

 

Hvordan stiller menn seg, i alder kanskje 18-...ja og videre.

På at en vakker ung jente ikke har hår? Selv uten parykk ser hun meget vakker ut!!

Men for tiden ser hun ikke det helt selv, men tenker det kan endre seg, som man venner seg.

Men hvordan ser menn på dette?

 

Evt en gutt vil ikke se at hun ikke har hår, da parykker ser helt naturlige ut, men ikke hår på legger eller armer heller... etc..så slikt skjules jo ikke lenge.

 

Jeg ønsker kun seriøse svar, da dette er et alvorlig spørsmål!



Anonymous poster hash: 6c24d...6dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker

(meg=mann) Dette vil helst sikkert variere fra person til person, så svaret fra meg er kun representativt for meg. Jeg ser meg ikke om etter ny kjæreste/kone, men hvis jeg var i den situasjon, ville jeg tenkt slik:

 

Det ville vært helt avgjørende at hun er åpen og ærlig på det der med hårtap og fortalte det tidlig. Hvis hårtap med sikkerhet var eneste konsekvens av sykdommen, ville det ikke ødelagt for et potensielt forhold. Hvis hun derimot begynt å gå med parykker med rødtone eller unaturlige parykker, ville det vært mye mer ekkelt enn om hun gikk uten parykk. Hun måtte stelle seg så det virket naturlig eller være uten parykk.

 

Ellers ville det ikke vært OK om hun var aldri så pen, hvis hun er rødstrømpe. Da hadde jeg heller brukt oppmerksomheten på ei som ikke var så pen.



Anonymous poster hash: 8acb3...5ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...