Gå til innhold

Er det psykt å bli kåt av å angre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har det med å bli sprengkåt når jeg har gjort noe jeg angrer på, som i dag når jeg kjøpte et møkka virusfjernings program for android som ikke engang fungerte. Da onanerte jeg 5 ganger etter hverrandre. Er dette normalt eller psykt? Er det normalr å bli kåtere når man slutter på zoloft?

Anonymous poster hash: b687a...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig lyst å svare at hunden min også jukker når han blir stresset. Men det er vel vanskelig å se humoren i det.

Jeg vet om at folk velger sex når de ha spenninger i kroppen, eller som virkelighetsflukt. Men mer enn det kan jeg ikke bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo unektelig litt - eh - spesielt ut... Man blir jo fristet til å tro at dette må være et trolleinnlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ikke normalt ut, spør du meg... Tror du tuller.



Anonymous poster hash: 07497...66d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Tja, si det.<br />Jeg har en jobb hvor jeg av og til blir satt under press da viktige avgjørelser skal taes.<br />Jeg nyter å være under press, og kan da onanere veldig mange ganger, - som resulterer i veldig sterke orgasmer.<br />Mann, bikket de 50 her :-)

Anonymous poster hash: 5435e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...