Gå til innhold

Gastrospesialisten har ikke nok ekspertise.


FissileFryday

Anbefalte innlegg

FissileFryday

Jeg har et problem med malabsropsjon av næringstoffer(for det meste fett og protein). Problemet er ganske alvorlig, men ved hjelp av ernæringsfysiolog har jeg fått satt opp en kostholdsplan som reduserer omfanget av malabsropsjonen betraktelig, men den er absolutt fortsatt til stede.

 

Alle mine blodprøver er normale bortsett fra b12 som er litt lav. Resultat fra en Xylose pusteprøve viser at jeg tar opp dårligere enn det jeg burde. Jeg har også foretatt ultralyd-undersøkelse for å bekrefte at det ikke er noen skader på indre organer heller. Avføringsprøvene mine viser at det er en liten betennelse i tarmen.

 

Spesialisten mener at siden blodprøvene er nesten helt fine, at puste prøven kun viser at jeg tar opp litt for dårlig, at organene ser uskadede ut og at avføringsprøvene viser kun en svak betenelse så er det egentlig ikke noe galt med meg. 

 

Faktumet at jeg har fettete avføring og det bekrefter at det er noe galt med fordøyelsesystemet. Dermed er spesialistens påstand en feilslutning. Hva bør jeg gjøre videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette minner om en mekaniker jeg hørte om. Han hadde en bil som ikke ville starte uansett hva han gjorde. Selv om han hadde sjekket alle delene og forsikret seg at det ikke var noe galt med dem. Han kom til konklusjonen at det ikke var noe galt med bilen, den ville bare ikke starte. Mekanikeren tenker likt som legen din. Mitt råd er at du bør bytte lege/spesialist med en eneste gang.



Anonymous poster hash: b49d9...41e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...