Gå til innhold

Oops, glemt to p-piller, blødning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker microgynon, men nå hadde jeg glemt både fredag- og lørdagspillene. Jeg tok en nå i kveld, men nå kom det en liten blødning.

Er det like greit å ta en pillefrieuke nå, eller kan det slutte igjen? Jeg skal på påskeferie, og det passer ikke med blødning...

Anonymous poster hash: e6532...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er jo vanlig at det kommer blødning etter to dager uten pille. Hvis blødningen først har startet, kan du ikke stoppe den. Da kan du holde en ukes pause og starte på nytt. Hvor mange piller hadde du tatt på brettet, før du glemte pillene?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo vanlig at det kommer blødning etter to dager uten pille. Hvis blødningen først har startet, kan du ikke stoppe den. Da kan du holde en ukes pause og starte på nytt. Hvor mange piller hadde du tatt på brettet, før du glemte pillene?

Vennlig hilsen Mette H Moen

Takk for svar! Det pleier å gå 3-4 dager her, derfor tok jeg en pille. Jeg har tatt rundt 15 piller.

Anonymous poster hash: e6532...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Da siste syklus ble kortere, er det nok lurt bare å holde 5 dagers pause før oppstart igjen. Hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da siste syklus ble kortere, er det nok lurt bare å holde 5 dagers pause før oppstart igjen. Hilsen Mette H Moen

Ok, da vet jeg det. Jeg fortsatte imidlertid på brettet og har tatt pillene litt tettere enn normalt for å ta de igjen. Dessverre er det likevel, som du forutså, småblødninger og litt murring i magen, men da slipper jeg i alle fall vanlig blødning på ferie.

Anonymous poster hash: e6532...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...