Gå til innhold

Hvordan fjerne reklamevirus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det popper stadig opp reklamevindu på pcen min. Hvordan fjerne dette?

Anonymous poster hash: 27456...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

ikke virus : finn ut hvilket program det er og avinstaller det (typisk hendelse er for eksempel at du lastet ned et program du hadde lyst på og så slenger de på noe reklamevarer som du aksepterer å installere med mindre du aktivt takker nei til det)

 

virus: installer et antivirus program og se om det tar knekken på det eller bruk systemgjennoppretting dersom du har noe slikt eller reinstaller windows :)

 

Lykke til



Anonymous poster hash: fff2b...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det popper stadig opp reklamevindu på pcen min. Hvordan fjerne dette?

Anonymous poster hash: 27456...5d5

Hei!

 

Vi hadde en PC som var sånn, den hadde virus, det eneste du kan gjøre tror jeg er å slette alt, og starte på nytt.

 

Men du har vel virusprogram? Selv bruker jeg AVG gratis og effektivt.

Du kan innstallere det og evt å sjekke hva den finner.

 

Men anbefaler deg å kutte all reklame, jeg har stengt for alle reklame på de minstes PC`er, det forenkler en hel del,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker windows defender, men det er kanskje ikke bra nok? Hilsen ts

Anonymous poster hash: 27456...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker windows defender, men det er kanskje ikke bra nok? Hilsen ts

Anonymous poster hash: 27456...5d5

Nei,

 

AVG er ifølge meg bedre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker windows defender, 

 

Mer enn bra nok. Ingen ressurs problemer. Ingen reklame og forstyrrende beskjedbobler. Alt foregår i bakrunnen uforstyrret. Akkurat slik et virusprogram skal være. Gratis er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn bra nok. Ingen ressurs problemer. Ingen reklame og forstyrrende beskjedbobler. Alt foregår i bakrunnen uforstyrret. Akkurat slik et virusprogram skal være. Gratis er det også.

 

Jeg er også godt fornøyd med Windows defender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Blomsterfluen

Jeg bruker adwcleaner. Et gratis program som fjerner all virus og virusreklamer som er i pcen. For å fjerne reklamer i browseren som ikke er virus kan du installere adblock pluss som er gratis.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...