Gå til innhold

Beholde en fin vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man har vært overvektig, og skal beholde en fin vekt, er det en daglig kamp? Jeg var slank og fin før jeg ble sykelig overvektig, men husker godt at jeg alltid hadde lyst på noe, eller mer. Men det var likevel aldri noen glede av maten, slik det er nå. Jeg syns jo det smakte godt og var godt å spise, men det var bare å smelle sammen noen sandwicher, hver dag. I dag er jeg mye mer opptatt av smakfulle og "komplette" måltider. Kanskje det kan gjøre det enklere enn det var under det tvangsregimet jeg kjørte når jeg var slank?

 

Men skal forøvrig si jeg savner å være slank. Føle at man ser bra ut. :) Og bli mindre sliten av kroppsarbeid.

 

Det er mest i forhold til det motsatte kjønn dette går på. Føler at jeg ser ekkel ut. Det er jo ikke noe ålreit, uansett om det skulle være bare meg som syns det.



Anonymous poster hash: bb530...4d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

 

Hvis man har vært overvektig, og skal beholde en fin vekt, er det en daglig kamp? Jeg var slank og fin før jeg ble sykelig overvektig, men husker godt at jeg alltid hadde lyst på noe, eller mer. Men det var likevel aldri noen glede av maten, slik det er nå. Jeg syns jo det smakte godt og var godt å spise, men det var bare å smelle sammen noen sandwicher, hver dag. I dag er jeg mye mer opptatt av smakfulle og "komplette" måltider. Kanskje det kan gjøre det enklere enn det var under det tvangsregimet jeg kjørte når jeg var slank?

 

Men skal forøvrig si jeg savner å være slank. Føle at man ser bra ut. :) Og bli mindre sliten av kroppsarbeid.

 

Det er mest i forhold til det motsatte kjønn dette går på. Føler at jeg ser ekkel ut. Det er jo ikke noe ålreit, uansett om det skulle være bare meg som syns det.

Anonymous poster hash: bb530...4d0

 

 

Prlver du å gå ned i vekt da?

Anonymous poster hash: f77f1...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, går litt ned. Men føler det kommer til å bli en daglig kamp mot appetitten etterhvert... men, må man så må man. Eller jeg "må" ikke, men jeg vil jo, og da må jeg.



Anonymous poster hash: bb530...4d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt å spise, spesielt søte ting. Jeg har alltid planer om å spise mindre, men når jeg blir trist på kvelden (noe jeg alltid blir), så spiser jeg mer. Hadde jeg ikke vært ensom hadde jeg nok bare spist det jeg trengte. Dette er ingen unnskyldning, men en beskrivelse av hvordan det fungerer. Helt generelt sett vil man ved mangler alltid overkompensere med noe annet tilgjengelig. Så er spørsmålet hva det "andre" er; om det er mer mat, rusmidler eller noe sunnere.



Anonymous poster hash: bb530...4d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har visst midje-hofte-ratio på 1,08... ballong, med andre ord. Er mann, dog.



Anonymous poster hash: bb530...4d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...