Gå til innhold

Å gå inn på brukernes profil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er dere inne på profilen til noen av oss?

Flere av dere i ledelsen inkl nhd har vært inne på min, og jeg lurer på hvorfor?

Hva sjekker dere når dere går inn på profilen vår?

Kan dere da også se på våre personlige meldinger mellom brukere?

Håper på svar.

Anonymous poster hash: c0d26...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var inne på min også tidligere en gang.  NHD tror jeg at jeg vet hvorfor.  Men jeg har grublet på hvorfor admin var inne.  Sjekket hvilke innlegg jeg hadde skrevet den dagen. Lurte på om jeg hadde skrevet noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De var inne på min også tidligere en gang.  NHD tror jeg at jeg vet hvorfor.  Men jeg har grublet på hvorfor admin var inne.  Sjekket hvilke innlegg jeg hadde skrevet den dagen. Lurte på om jeg hadde skrevet noe galt.

Håper vi får svar på det, hvis ikke er ikke jeg trygg her lenger.

Anonymous poster hash: c0d26...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke på at NHD hadde vært innpå hvis det var i forbindelse med det jeg tror.  Jeg tror ikke det trenger å være av så veldig betydning at de er inne på profilen. Det bekymrer meg ikke, men jeg lurte selvsagt på hvorfor admin var inne.  Og min første tanke var jo hva galt har jeg nå gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Hvor sjekker du det ? Fant ikke ut av det. Gikk inn på egen profil nå og der sto det visst at jeg er 21 år yngre enn jeg er. Fikk rettet det, men ante ikke at andre kan gå inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor sjekker du det ? Fant ikke ut av det. Gikk inn på egen profil nå og der sto det visst at jeg er 21 år yngre enn jeg er. Fikk rettet det, men ante ikke at andre kan gå inn der.

Gå inn på "min profil" og "siste besøkende"

Anonymous poster hash: c0d26...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men jeg finner ikke ut hvor det står " siste besøkende"  Kan du forklare hvor det står ?

Det står ikke på min profil heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Føler meg skikkelig dum nå, men jeg finner ikke ut hvor det står forumstatistikk heller. Leter og leter. På min profil på venstre side, står det : Oversikt, status, Emner og Innlegg. Må ha det med t-skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg skikkelig dum nå, men jeg finner ikke ut hvor det står forumstatistikk heller. Leter og leter. På min profil på venstre side, står det : Oversikt, status, Emner og Innlegg.

Du får vel opp Forumstatistikk hvis du klikker på Oversikt.  Der står det noe om Profilvisninger, som jeg antar er antall ganger jeg selv har tatt fram profilen.  Men det står ingenting om "sist besøkende" (hos meg om min profil), så det betyr kanskje at ingen andre har vært inne på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jepp og der var jeg inne flere ganger og overså at det sto Forumstatistikk. Men det står ikke noe " siste besøkende"  Betyr vel bare at jeg ikke har hatt noe på besøk det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når du går på profil, så er overskriften, forumstatistikk.

På min står det heller ingenting, det står bare forumstatistikk.

Syns merkelig at moderator går inn på andres profil....?

Noen skrev til meg for lenge siden at de leser pm når de vil også, akkurat sånt syns jeg er frekt! Trodde det rett og slett ikke. Og det er på nivå med å åpne andres private post, og slikt gjør ikke rettskafne mennesker.

Nå er jo å gå inn på noens profil noe annet enn å lese pm,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Hei!

Når du går på profil, så er overskriften, forumstatistikk.

På min står det heller ingenting, det står bare forumstatistikk.

Syns merkelig at moderator går inn på andres profil....?

Noen skrev til meg for lenge siden at de leser pm når de vil også, akkurat sånt syns jeg er frekt! Trodde det rett og slett ikke. Og det er på nivå med å åpne andres private post, og slikt gjør ikke rettskafne mennesker.

Nå er jo å gå inn på noens profil noe annet enn å lese pm,

Å gå inn på profilen er jo ikke noe å si på, men jeg nekter å tro at de leser andres post. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå inn på profilen er jo ikke noe å si på, men jeg nekter å tro at de leser andres post.

Ok får håpe det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp og der var jeg inne flere ganger og overså at det sto Forumstatistikk. Men det står ikke noe " siste besøkende"  Betyr vel bare at jeg ikke har hatt noe på besøk det da :D

Nå har jeg sjekket deg:-)

Da bør vel din forumstatistikk endre seg?

Jeg sjekket dine siste innlegg, kom ikke inn på din profil.

Hvor kommer jeg inn på andres profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg sjekket deg:-)

Da bør vel din forumstatistikk endre seg?

Jeg sjekket dine siste innlegg, kom ikke inn på din profil.

Hvor kommer jeg inn på andres profil?

 

du må gå til sider som dette http://forum.doktoronline.no/index.php?/user/142342-madelenemie/   du trenger brukernummer et til brukeren og navnet til brukeren, men du trenger også adgang til å se siden og det har bare enkelte VIP folk ikke oss vanlig dødelige

Anonymous poster hash: f9af8...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hvorfor er dere inne på profilen til noen av oss?

Flere av dere i ledelsen inkl nhd har vært inne på min, og jeg lurer på hvorfor?

Hva sjekker dere når dere går inn på profilen vår?

Kan dere da også se på våre personlige meldinger mellom brukere?

Håper på svar.

Anonymous poster hash: c0d26...d51

Hei,

Vi gjør litt ulike ting når forum modereres, uten at jeg vet hva som medfører at dette registreres som at vi har sett på en profil. Antar at dersom vi endrer et nick er dette blant de tingene som medfører en slik registrering, muligens også de tilfellene vi sjekker hvem som står bak et anonymt innlegg.

Vi har ingen tilgang til private meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei,

Vi gjør litt ulike ting når forum modereres, uten at jeg vet hva som medfører at dette registreres som at vi har sett på en profil. Antar at dersom vi endrer et nick er dette blant de tingene som medfører en slik registrering, muligens også de tilfellene vi sjekker hvem som står bak et anonymt innlegg.

Vi har ingen tilgang til private meldinger.

Hei, og takk for svar.

Jeg skjønner bare ikke hva nhd har gjort inne på min profil, liker det ikke. Har så vidt jeg vet ikke gjort noe galt og har knapt skevet anonyme innlegg også. Men det får så være. Han hadde vel sine grunner.

Anonymous poster hash: c0d26...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei, og takk for svar.

Jeg skjønner bare ikke hva nhd har gjort inne på min profil, liker det ikke. Har så vidt jeg vet ikke gjort noe galt og har knapt skevet anonyme innlegg også. Men det får så være. Han hadde vel sine grunner.

Anonymous poster hash: c0d26...d51

 

NHD har god hukommelse, men kanskje han skulle svare deg også ble han plutselig usikker på om det var deg som hadde sagt noe veldig relevant tidligere eller om han blandet sammen med en annen bruker og ville derfor undersøke det før han svarte deg slik at han kunne gi deg et så godt svar som mulig. NHD liker å tilpasse svarene sine etter all tilgjengelig informasjon ikke kun det som står i OP.

Anonymous poster hash: f9af8...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...