Gå til innhold

Åreknuter.


Nikkoline62

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man får dekket operasjon av åreknuter? Jeg har noen stygge åreknuter på venstre ben.(baksiden av kneet og litt lenger ned) Hva er kriteriene for å få dette dekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg fikk dekket operasjon.

Vet ikke hva kriteriene er jeg......

 

Gikk til fastlegen, viste dem fram og sa jeg ville bli kvitt dem.

Han henviste meg til Lovisenberg, for dem hadde kortest ventetid.

 

Ble innkalt til forundersøkelse, deretter operasjonsdag og reiste lykkelig hjem :)

 

Betalte kun en egenandel på ....250.- ....eller hva den egenandelen er på.

Fikk til og med støttestrømper med hjem gratis derfra.

 

 



Anonymous poster hash: eded0...e2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stygge åreknuter på de ene beinet. De gjorde ikke vondt, men var skjemmende, og legen mente også at de hindret skikkelig blodgjennomstrømning i beinet. Jeg fikk det dekket. Snakk med fastlegen din, du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke vondt hos meg heller, men det er veldig skjemmende. Går alltid med lange bukser/kjoler/skjørt. Tenkte kanskje man ikke fikk det dekket så lenge det ikke gjør noe vondt og bare er skjemmende. Men skal ihvetfall ta det opp med legen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...