Gå til innhold

Rett på trynet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Midt på lyse dagen går jeg å sjangler og finner ikke fokus, jeg går rett i butikk hyllen og folk snur seg!

Nei, jeg har ikke drukket!!

Ca i 7 mnd har jeg opplevd at jeg plutselig går sikk sakk, men no?! har det gått for langt!

Er av og til litt svimmel, følelsen av å gå på mykt underlag og har tinnitus, men det som plager meg er at jeg snubler i mine egne bein, på flatt underlag eller at jeg rett og slett velter!

Skal til legen om en uke, men noen som har tips til årsak eller evt spm som jeg kan stille legen?

Har depresjoner og litt angst men ingen medisinske sykdommer som jeg kommer på,

kanskje jern/blodmangel,

men har aldr hatt disse symptomene

Anonymous poster hash: 72889...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midt på lyse dagen går jeg å sjangler og finner ikke fokus, jeg går rett i butikk hyllen og folk snur seg!

Nei, jeg har ikke drukket!!

Ca i 7 mnd har jeg opplevd at jeg plutselig går sikk sakk, men no?! har det gått for langt!

Er av og til litt svimmel, følelsen av å gå på mykt underlag og har tinnitus, men det som plager meg er at jeg snubler i mine egne bein, på flatt underlag eller at jeg rett og slett velter!

Skal til legen om en uke, men noen som har tips til årsak eller evt spm som jeg kan stille legen?

Har depresjoner og litt angst men ingen medisinske sykdommer som jeg kommer på,

kanskje jern/blodmangel,

men har aldr hatt disse symptomene

Anonymous poster hash: 72889...152

Bra at du skal til legen. Du trenger vel ikke stille noen spesielle spørsmål, men fortelle legen om det du opplever og be ham gjøre en vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...