Gå til innhold

Tisser blod og store smerter


Thera38

Anbefalte innlegg

Jeg har smerter og Tisser blod. jeg er livredd leger pga at jeg dissosierer etter overgrep når jeg er hos leger. Men kan det være farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja det kan være farlig. Bestill time hos lege og ta med urinprøve.



Anonymous poster hash: cfbae...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smerter og Tisser blod. jeg er livredd leger pga at jeg dissosierer etter overgrep når jeg er hos leger. Men kan det være farlig?

Urinveisinfeksjon. Kom deg til legen i dag. Det er innmari vondt og om det går opp til nyrene kan det blir alvorlig. Kuren er enkel, noen dager på antibiotika og om det er utslag i urinen din trengs ingen nærmere undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Mette Moen, Gynekolog

Jeg kan bare bekrefte at det holder med å levere en urinprøve hos lege. Forhåpentlig har du nå fått hjelp.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei, dessverre . Dette har fortsatt og jeg har levert prøver og de sier det ikke viser annet enn blod og at jeg skal ta det med ro.

Ingen gjør noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke normalt med blod i urin, jeg synes du skal snakke med din fastlege igjen og evt få henvisning til urolog, spesialist i urinveissykdommer.

 

Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Jeg har fått time den 7 august. Men fastlegen sa også at det ikke var noe å bry seg om og mente jeg hadde menstruasjon. Noe jeg ikke hadde på det tidspunktet.

Mitt problem er at jeg ekstremt sjeldent går til lege om jeg får problemer i underlivet. Det kommer av min psykiske historie med overgrep og DID. Men desto viktigere er det for meg at de tar meg på alvor de gangene jeg reagerer på noe. Jeg tror de trøster meg med at ikke noe er galt.