Gå til innhold

Kan en hel familie få megling? Kirken eller kommunen?


Norknight

Anbefalte innlegg

Kan man få megling av kirken eller kommunen nå løgner og hemmeligheter  har blitt holdt i live i nesten 20 år uten å bli motsagt idet far ble syk og ikke visste om hva som foregikk bak hans rygg? Angst og depresjon har muligens gått over til en bipolar lidelse.

 

Siden både jeg og x-en er i slutten av 50 årene og tiden begynner å gå ifra oss, bør vi vel bruke de neste årene på å reparere forholdet oss i mellom. Vi er jo bare 4 mennesker som bodde sammen i tykt og tynt i 10 år.At 2 foreldre begge jobber3 skift og har over 1 times reisevei, burde vært totalt forbudt .Det kostet oss ekteskapet. Det er ikke normalt å jobbe slik i over 20 år,uten skikkelig ferie!

 

Når begge foreldrene er utmattede, er det ikke  rart at de begynner å kjefte på hverandre. Det endte gjerne med at bare jeg som t-banefører jobbet overtid, siden jeg tjente mest.

 

Skulle vi enten ha flyttet tilbake til Oslo, eller byttet jobb?

       

Fiender til vi dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man få megling av kirken eller kommunen nå løgner og hemmeligheter  har blitt holdt i live i nesten 20 år uten å bli motsagt idet far ble syk og ikke visste om hva som foregikk bak hans rygg? Angst og depresjon har muligens gått over til en bipolar lidelse.

 

Siden både jeg og x-en er i slutten av 50 årene og tiden begynner å gå ifra oss, bør vi vel bruke de neste årene på å reparere forholdet oss i mellom. Vi er jo bare 4 mennesker som bodde sammen i tykt og tynt i 10 år.At 2 foreldre begge jobber3 skift og har over 1 times reisevei, burde vært totalt forbudt .Det kostet oss ekteskapet. Det er ikke normalt å jobbe slik i over 20 år,uten skikkelig ferie!

 

Når begge foreldrene er utmattede, er det ikke  rart at de begynner å kjefte på hverandre. Det endte gjerne med at bare jeg som t-banefører jobbet overtid, siden jeg tjente mest.

 

Skulle vi enten ha flyttet tilbake til Oslo, eller byttet jobb?

       

Fiender til vi dør?

 

Det toget har nok gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden både jeg og x-en er i slutten av 50 årene og tiden begynner å gå ifra oss, bør vi vel bruke de neste årene på å reparere forholdet oss i mellom.

(...)       

Fiender til vi dør?

Hvis dere ble skilt i 1992, tror jeg du skal konsentrere deg om å normalisere forholdet til dine voksne barn og deres barn igjen.  Jeg vil anta at eksen din regner forholdet deres for ferdigdiskutert for lenge siden.

 

Hvis du vil prøve å få til noe slags vennskapsforhold til ekskona, synes jeg du skal starte med å sende henne et brev (eller e-post hvis du har adressen).  Og det bør være hyggelig, slik at det kommer tydelig fram at du ikke er ute etter å bebreide henne noe eller gjenoppta gamle krangler - hvis det er sannheten, da. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...