Gå til innhold

Hull etter tanntrekking.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trakk tann for litt over en uke siden. Det gjør fremdeles litt vondt, men ikke veldig.

Til nå har det Vært et gult belegg (?) Der tannen satt som tannlegen sa var normalt. Nå i dag hadde det samlet seg mat der etter middag og etter jeg hadde skylt i 10 minutter for å få det ut er ikke lenger det gule belegget der. Er det normalt?

Hvor lang tid tar det før hullet lukkes?

Anonymous poster hash: 35c0c...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres normalt ut. Hvor lang tid det tar før hullet lukkes tror jeg avhenger av hvor stor tanna var. Jeg trakk en og opererte ut en visdomstann i høst. Har fortsatt en grop hvor det legger seg mat. Men de tennene var jo enorme :P Men det er jo tett selv om det er grop. Det er jo ikke et åpent sår. Husker ikke helt, men mener tannlegen sa det var grodd etter 2 eller 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokormen123

Jeg har en grop etter trekking av visdomstann for flere år siden (3-4?) - det har jo grodd, men krateret har ikke fylt seg helt opp igjen. Merker at det av og til legger seg mat der, men det fjernes lett ved å skylle munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trakk tann for litt over en uke siden. Det gjør fremdeles litt vondt, men ikke veldig.

Til nå har det Vært et gult belegg (?) Der tannen satt som tannlegen sa var normalt. Nå i dag hadde det samlet seg mat der etter middag og etter jeg hadde skylt i 10 minutter for å få det ut er ikke lenger det gule belegget der. Er det normalt?

Hvor lang tid tar det før hullet lukkes?

 

 

Det kan ta månedsvis hvis det er i overkjeven. I underkjeven blir det neppe helt lukket.

Anonymous poster hash: 73cf5...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så godt å høre.

Det er i dag begynt å bli litt belegg der igjen ser det ut som.

Er så irriterende når det legger seg mat oppi der, er jo så redd for en betennelse.. Det hadde vært dødskjipt nå som min tannlege har stengt i to uker og jeg er på ferie i en uke til.

Anonymous poster hash: 35c0c...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...