Gå til innhold

Kan noen hjelpe?


Renhol

Anbefalte innlegg

Det er så mye som plager meg fortiden, jeg er alltid dårlig. Slapp, tiltaksløs. Har hodepine (migrenei trykk i hodet, kraftige menstruasjoner og har jeg ikke mensen har jeg brunlig utflod med mye slim, migrene, lavt stoffskifte og hovne øyelokk så ser helt kokko ut. Har målt blodtrykket mitt hos legen også og det ser ikke serlig bra ut. Jeg er 25 år, 55kg, spiser sunt, men greier ikke å være så altiv som jeg bør. Er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem med legen? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det går utover sønnen min og jobben min:-( er så sliten å lei jeg kjenner jeg snart gir opp. Vedlagt ligger bilder av blodtrykksmålingene. Håper noen har noen råd:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å få gitt legen et samlet bilde av hvordan du har det. Hvis du synes det er vanskelig å få formidlet det når du har time, så kan du skrive ned på forhånd det du vil legen skal vite.

 

Hvor høyt er blodtrykket ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jja. Hun tok meg av levaxin tross gode prøveresultat, ga meg pulssenkende medisin og vival.

 

Har dere en plan for hva som skal skje videre også? Du virket ganske oppgitt i hovedinnlegget ditt, så jeg forestiller meg at det er viktig med god kommunikasjon mellom deg og legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg ikke blir hørt og bare satt på ny medisin etter hva som blir funnet på prøvene. Jeg et bare lei og frustrert. Hadde tenkt å gå egen vei og gå via medi 3, men de er jaggu meg sommerstengt til 7 august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mye som plager meg fortiden, jeg er alltid dårlig. Slapp, tiltaksløs. Har hodepine (migrenei trykk i hodet, kraftige menstruasjoner og har jeg ikke mensen har jeg brunlig utflod med mye slim, migrene, lavt stoffskifte og hovne øyelokk så ser helt kokko ut. Har målt blodtrykket mitt hos legen også og det ser ikke serlig bra ut. Jeg er 25 år, 55kg, spiser sunt, men greier ikke å være så altiv som jeg bør. Er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem med legen? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Det går utover sønnen min og jobben min:-( er så sliten å lei jeg kjenner jeg snart gir opp. Vedlagt ligger bilder av blodtrykksmålingene. Håper noen har noen råd:-(

Du har høyt blodtrykk og høy puls (mulig forårsaket av for høy dose Levaxin). Har legen tatt deg helt av Levaxin selv om du har påvist lavt stoffskifte? Når trappet du ned/sluttet på Levaxin? Spørr fordi det kan jo gi helt "systemcrash" i lengre tid. Hva slags medisin har du fått for høy puls og hvor lenge har du brukt den?. Enkelte betablokkere, om det er det du tar, kan jo ta helt piffen fra deg ved oppstart og ei tid. Er dosen høy kan du føle deg veldig tung og utmattet. 

Anonymous poster hash: 7d298...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har høyt blodtrykk og høy puls (mulig forårsaket av for høy dose Levaxin). Har legen tatt deg helt av Levaxin selv om du har påvist lavt stoffskifte? Når trappet du ned/sluttet på Levaxin? Spørr fordi det kan jo gi helt "systemcrash" i lengre tid. Hva slags medisin har du fått for høy puls og hvor lenge har du brukt den?. Enkelte betablokkere, om det er det du tar, kan jo ta helt piffen fra deg ved oppstart og ei tid. Er dosen høy kan du føle deg veldig tung og utmattet.  Anonymous poster hash: 7d298...f1f

Har fått betablokkere og him to meg retina Levaxin, fra 100 microgram til 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynecomastia

Bytt lege. Det er ikke gunstig å analysere BT målinger i kombinasjon med medikamenter uten legeutdanning. Dersom du har problem med legen din. Bytt. Fortell din nye lege om hele din sykehistorikk, fra barn til idag. Gi ham en liste over medisiner du har brukt og som du evt bruker. Alt fra allergi til eventuell hjertemedisiner. Fortell legen din om sykdommer som går i arv i din familie om du kjenner til disse, om ikke finn ut på forhånd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...