Gå til innhold

sjokoladeboller


missmas

Anbefalte innlegg

har spist sjokoladeboller, sånne med skum inni og et tynt lag av sjokolade utenpå, hver dag denne uke og gått ned i vekt.

da jeg var innlagt sa sykepleiern at man kan spise seks kokosboller på en bolle, virker som hun hadde rett...

men drikker bare lightbrus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan fint gå ned i vekt selv om man spiser kaker, men problemet blir jo å få i seg tilstrekkelig med viktige næringsstoffer når man benytter den begrendsede kalorimengden til søtsaker.

 

Du har sikkert rett i at det er lite kalorier i slike "kokosboller uten kokos" i forhold til gjærbakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjærbakst er jo ille.

 

jeg burde spise mere næringstett mat, men det får komme siden etter jeg har innarbeidet vanen med fjordland istedet for burger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste litt tikka masala i lunsjen på job, men bare bittelitt...så blir fiskeboller fra fjordland til mat idag. prøve holde meg unna sjokladebollene og spise proteinbrød istedet... savner melk til brødet, men må holde meg unna melk og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjærbakst er jo ille.

 

jeg burde spise mere næringstett mat, men det får komme siden etter jeg har innarbeidet vanen med fjordland istedet for burger

 

Det tror jeg er et kjempeviktig poeng. Hold fast ved de endringene du har gjort så langt; særlig det med aldri å drikke kaloriholdig drikke vil sannsynligvis gi vesentlig uttelling for deg pga litiumen. Etter hvert så kan du gjøre noen små forbedringer av kostholdet, men hvis du nå fortsetter med riktig drikke og passende kalorimengde til middag (f.eks. Fjordland), så vil vekten din fortsette å gå i riktig retning:-)

 

Når det gjelder kokosboller, så er det visstnok ganske stor forskjell på hvor mye kalorier det er i hver enkelt - det har sannsynligvis sammenheng med hvor tykt sjokoladetrekk de har. Les på pakningen slik at du velger de som er mest egnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er et kjempeviktig poeng. Hold fast ved de endringene du har gjort så langt; særlig det med aldri å drikke kaloriholdig drikke vil sannsynligvis gi vesentlig uttelling for deg pga litiumen. Etter hvert så kan du gjøre noen små forbedringer av kostholdet, men hvis du nå fortsetter med riktig drikke og passende kalorimengde til middag (f.eks. Fjordland), så vil vekten din fortsette å gå i riktig retning:-)

 

Når det gjelder kokosboller, så er det visstnok ganske stor forskjell på hvor mye kalorier det er i hver enkelt - det har sannsynligvis sammenheng med hvor tykt sjokoladetrekk de har. Les på pakningen slik at du velger de som er mest egnet.

 

Det er jammen bra vi har frøken skolefrøken i sving. Stå på!

Anonymous poster hash: 91a83...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har spist sjokoladeboller, sånne med skum inni og et tynt lag av sjokolade utenpå, hver dag denne uke og gått ned i vekt.

da jeg var innlagt sa sykepleiern at man kan spise seks kokosboller på en bolle, virker som hun hadde rett...

men drikker bare lightbrus

 

Det er lite kalorier i sånne boller.

Anonymous poster hash: bc64d...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jammen bra vi har frøken skolefrøken i sving. Stå på!

Anonymous poster hash: 91a83...524

 

 

Det er alltid enkelt å kritisere alt andre gjør. Lykke til i fortsettelsen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid enkelt å kritisere alt andre gjør. Lykke til i fortsettelsen også:-)

 

Takk for det. En "lykke til" fra din side bør love bra, i og med at du vet sannheten.

Anonymous poster hash: 91a83...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...