Gå til innhold

Jeg liker kun sex når jeg er forelsket, eller elsker noen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt flere muligheter til sex oppigjennom som jeg har avstått fra. Da jeg ikke blir veldig tent av tilfeldig sex... Nå blir jeg ganske lett forelsket da, men jeg tror ikke jeg kunne trives med å bli en don juan. Sex er godt når det er veldig bra, ellers er det mer tull en nytelse. Når jeg var 18 var jeg som de fleste mindre kresen, da jalt det bare å få det gjort...

 

Kan dere andre like sex med fremmede? Som ikke er aktuelle som kjærester?

 

mvh

mann 41



Anonymous poster hash: f03d9...606
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

allergiker91
Den 30.8.2015 at 23.17, AnonymBruker skrev:

Har hatt flere muligheter til sex oppigjennom som jeg har avstått fra. Da jeg ikke blir veldig tent av tilfeldig sex... Nå blir jeg ganske lett forelsket da, men jeg tror ikke jeg kunne trives med å bli en don juan. Sex er godt når det er veldig bra, ellers er det mer tull en nytelse. Når jeg var 18 var jeg som de fleste mindre kresen, da jalt det bare å få det gjort...

 

Kan dere andre like sex med fremmede? Som ikke er aktuelle som kjærester?

 

mvh

mann 41

 


Anonymous poster hash: f03d9...606

 

Hei! Så ingen hadde svart deg der. Det kan hende du er demiseksuell. Det høres fancy ut, men betyr rett og slett at man ikke har lyst på sex/blir seksuelt tiltrukket med mindre man har en følelsmessig relasjon til noen.

Syns også folk "overdriver" sex, selv om det kan være veldig bra, er det ikke like fantastisk hver gang. Skjønner rett og slett ikke hvorfor folk stresser så mye med det.

Jeg er ganske lik deg. Mellom forhold kan jeg gå 1-2 år uten sex uten at det plager meg nevneverdig... Og uten at jeg tenker over det. Det er rett og slett ikke noe som er på min horisont da, rett og slett, ute av bildet. Når jeg er i forhold, har jeg ikke noe imot sex, jevnlig sex, og tar også gjerne initiativet selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...