Gå til innhold

Oppgraderingen av Doktoronline forskjøvet

Det dukket dessverre opp uforutsette problemer under dagens oppgradering av doktoronlines forum. Vi har derfor gått tilbake til gammel versjon, frem til vi får gjort ytterligere testing og gjennomfører oppgraderingen på nytt. Informasjon om tidspunkt for dette kommer når dette er klart.

Vi beklager ulempene dette har medført.

Omelett i mikro,går det?

• Please log in to reply
8 svar på dette emnet

#1 Gjest_uvitende kokke_*

Gjest_uvitende kokke_*
  • Guests

Skrevet 9. januar 2003 - 10:13

Komfyren har streika og jeg vil ha omelett med skinke!

Kan jeg lage det i mikro`n?
Hvordan gjør jeg det da?

Forumtråden fortsetter under...

#2 serendipity

serendipity
  • Medlem

Skrevet 9. januar 2003 - 10:20

I en ildfast form, med plastfolie over ???? vet ikke sikkert, men du kan jo prøve:::

#3 Snøvit

Snøvit
  • Medlem

Skrevet 9. januar 2003 - 10:20

Går sikkert bra det,men den får vel ikke så fin farge da,er vel bare å blande alt å legge i et mikro sikkrt fat,vel lykke til med maten

#4 Gjest_miio_*

Gjest_miio_*
  • Guests

Skrevet 9. januar 2003 - 10:43

I en ildfast form, med plastfolie over ???? vet ikke sikkert, men du kan jo prøve:::

Det går supert det, bare bland sammen alt som skal i og sett det inni. Det kan være lurt å stoppe mikroen etter et min og røre en gang sånn at det blir jevnt stekt. Veldig lettvint, men det kan være litt ekkelt å få rein forma etterpå.

#5 Lillemus

Lillemus
  • Medlem

Skrevet 9. januar 2003 - 10:48

Plastfolie i mikro?

#6 serendipity

serendipity
  • Medlem

Skrevet 9. januar 2003 - 10:53

Plastfolie i mikro?

Jepp, det går kjempefint. Som f.eks når vi han sånne Taco lomper varmer jeg de på en tallerken med folie over i mikroen. Det går kjmpefint!

#7 Amiga

Amiga
  • Medlem

Skrevet 9. januar 2003 - 10:59

Plastfolie i mikro?

Ja det går kjempefint.

#8 Gjest_uvitende kokke_*

Gjest_uvitende kokke_*
  • Guests

Skrevet 9. januar 2003 - 11:11

Som den talentløse kokken jeg er,knuste jeg egget og la i masse skinke og satte tallerkenen i mikroen,med salt og pepper ble det jammen ikke verst!

Takk for hjelpen alle!

#9 Gjest_vingtor_*

Gjest_vingtor_*
  • Guests

Skrevet 9. januar 2003 - 13:47

... men godt blir det ikkje. Om du ikkje er blant dei som likar viskelær med saltsmak, då.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere

Annonse