Gå til innhold

jenter og benkpress


larzz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    31

  • SierDuDet

    19

  • tigertrollet

    16

  • Zelig

    8

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Spør meg om beinpress så skal du få svar. Benkpress tar jeg ikke. Ser veldig få jenter som tar det -vet ikke om det er tilfeldig akkurat der jeg trener.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg en gang kjente klinte til med 2 * 130 i benk, og hun veide vel ikke mer enn noenogsytti kilo på den tiden.

Det er voksent.

Hun konkurrerte da innen bodybuilding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes kun løse vekter som benkpress??

Det finnes jo apparater men da løfter man jo litt annerledes ..... men uansett husker jeg ikke hvor mange kilo ..... og uansett uansett er det nok ikke mange kilo .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok 8x60 da jeg var 60 kilo selv (lenge siden med andre ord). Det er ikke spesielt mye tror jeg.

Jo, det er veldig bra og lang over gjennomsnittet selv for jenter som har trent noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg en gang kjente klinte til med 2 * 130 i benk, og hun veide vel ikke mer enn noenogsytti kilo på den tiden.

Det er voksent.

Hun konkurrerte da innen bodybuilding.

Dæven døtte... Så hu ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven døtte... Så hu ut?

Hun var jævla bra når hun stilte i BB NM og kom på andre plass. Veide vel da ca 57 kg om jeg ikke husker feil. Da så hun bra ut.

Men normalt... Nei, jeg syntes hun ble alt for stor, og stemmen hennes ble alt for mørk.

Så nei, noen babe var hun ikke.

Men hun gjorde seg godt på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jævla bra når hun stilte i BB NM og kom på andre plass. Veide vel da ca 57 kg om jeg ikke husker feil. Da så hun bra ut.

Men normalt... Nei, jeg syntes hun ble alt for stor, og stemmen hennes ble alt for mørk.

Så nei, noen babe var hun ikke.

Men hun gjorde seg godt på scenen.

Litt anabole ute og gikk med andre ord.

Hm. Liker damer som kan by på litt kamp. Trur jeg har en sterke jenter-fetish;-) Men selvfølgelig, er de ikke fine så er det bare å glømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt anabole ute og gikk med andre ord.

Hm. Liker damer som kan by på litt kamp. Trur jeg har en sterke jenter-fetish;-) Men selvfølgelig, er de ikke fine så er det bare å glømme.

Hun her kunne rimelig sikkert gitt deg kamp, ja! :)

Ja, det var mer enn mors kjøttkaker som var ute og gikk der. Det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her kunne rimelig sikkert gitt deg kamp, ja! :)

Ja, det var mer enn mors kjøttkaker som var ute og gikk der. Det vet jeg.

Hehe, "mors kjøttkaker". Bra sagt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør meg om beinpress så skal du få svar. Benkpress tar jeg ikke. Ser veldig få jenter som tar det -vet ikke om det er tilfeldig akkurat der jeg trener.

:-)

Hei -

Du nevner benpress...

Begynte å trene styrke for nøyaktig 3 måneder siden. Da var jeg forferdelig veik og i virkelig dårlig form.

I dag har jeg tatt 150 kilo i benpress. Yess!!

Jeg bare måtte dele det med noen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er veldig bra og lang over gjennomsnittet selv for jenter som har trent noen år!

Dagens private show off: 150 i benpress. La på 30 kilo fra forrige uke. Dette er utrolig bra, synes jeg. Ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens private show off: 150 i benpress. La på 30 kilo fra forrige uke. Dette er utrolig bra, synes jeg. Ja?

All økning er bra, men 30 kg er så mye at du umulig kan ha brukt alle dine krefter sist uke.

Men, og det er svært positivt, for dette betyr jo at du er på vei til å lære hvordan du skal bruke all din styrke og presse deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All økning er bra, men 30 kg er så mye at du umulig kan ha brukt alle dine krefter sist uke.

Men, og det er svært positivt, for dette betyr jo at du er på vei til å lære hvordan du skal bruke all din styrke og presse deg!

Du, forrige gang var det med et nøøøødrop jeg greidde 120. Virkelig. Da ble jeg kjempeskuffet over at det var _så_ tungt og lurte på om jeg bare hadde hatt flaks gangen før der igjen da jeg la på til 120.

Og så går det bra med 150 i dag - første treningsdag etter påska. Jeg skjønner ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, forrige gang var det med et nøøøødrop jeg greidde 120. Virkelig. Da ble jeg kjempeskuffet over at det var _så_ tungt og lurte på om jeg bare hadde hatt flaks gangen før der igjen da jeg la på til 120.

Og så går det bra med 150 i dag - første treningsdag etter påska. Jeg skjønner ingenting.

Har du lagt på hver uke? Bare lurer på om det ikke er kilo på den maskinen, men pund? 30 kilo er jo veldig mye. Og hvis du la på uka før det også.. (Jeg synes 10 kilo er mye å legge på, jeg. Bruker oftest noen uker på det, også.) Men det kan selvsagt godt være kilo på den du bruker! Jeg stemmer uansett for at du begynner med bodybuilding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, forrige gang var det med et nøøøødrop jeg greidde 120. Virkelig. Da ble jeg kjempeskuffet over at det var _så_ tungt og lurte på om jeg bare hadde hatt flaks gangen før der igjen da jeg la på til 120.

Og så går det bra med 150 i dag - første treningsdag etter påska. Jeg skjønner ingenting.

Snakker du om BEN - utenk-press , eller benkpress? Dvs. å enten skyve med bena - eller å løfte med armene? I innlegget under til tigern slriver du nemlig benpress 2 ganger ...... er jo ganske 2 forskjellige ting - og man løfter veldig forskjellig antall kilo.

Hvis du snakker om benkpress - løfter du da vekter eller er det en maskin?

Uansett - viker som om du har et bra opplegg på gang her !! Jeg skal hvertfall ikke være slem mot deg mer - hvis jeg har vært det da ....*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagt på hver uke? Bare lurer på om det ikke er kilo på den maskinen, men pund? 30 kilo er jo veldig mye. Og hvis du la på uka før det også.. (Jeg synes 10 kilo er mye å legge på, jeg. Bruker oftest noen uker på det, også.) Men det kan selvsagt godt være kilo på den du bruker! Jeg stemmer uansett for at du begynner med bodybuilding :)

Åhå! Ikke ta den, hehe, det er kilo, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...