Gå til innhold

Hvordan hevne seg???


Gjest uvirkelig

Anbefalte innlegg

Gjest uvirkelig

Jada, vet at hevntanker bare gavner en selv. Men det må vel være noe som rammer de elskende også?? HerreGud, vi har jo to små barn på 1 og 3 år. Hva slags kvinnemenneske kaster seg etter en gift mann med to små barn? Og hva tenker han på? Rart jeg ønsker å ødelegge for de???????

Hvordan skal jeg oppføre meg overfor henne? Brekke meg når jeg ser henne? Smile pent? Si akkurat hva jeg mener????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 326
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Matthea

    118

  • Sør

    78

  • SierDuDet

    26

  • Dorthe

    26

Mest aktive i denne tråden

Gi deg nå.

Det er ikke henne du har vært gift med. Hun har overhode ikke ansvar for deres brudd. Det er mannen din som har begått ekteskapsbruddet. Hele ansvaret ligger på ham eller er han helt uten vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste hevnen du kan få er å la være å tenke på henne, men leve et GODT liv!

Jo mer du tenker på henne (istedet for å konsentrere deg om hvordan DU skal ha et godt liv), jo mer av ditt liv kaster du bort.

Vær opptatt av at du skal ha det godt, og ikke at hun skal ha det vondt.

Derutover, det er ikke hun som har gjort noe galt, men evt. han.

Ønsker DEG alt godt!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg så ville jeg lagd noen skikkelig ekle grimaser ved neste mulighet.

Da mener jeg _skikkelig_ ekle, og grimasene bør vare i minst 20 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg nå.

Det er ikke henne du har vært gift med. Hun har overhode ikke ansvar for deres brudd. Det er mannen din som har begått ekteskapsbruddet. Hele ansvaret ligger på ham eller er han helt uten vilje?

Du drar det bare lenger enn nødvendig med å hevne deg!

Sorgen kommer til å gå over og du skal være gla du ble kvitt dritten.... "What goes around, comes around" heter det!

Så hun og han får nok straffa si!

Det er letter å glemme om man ikke går rundt med hevntanker og tanker om hva som kunne blitt!

Det gagner ikke deg og heller ikke barna!

VET at dette er alt enn enkelt, men det taler bare for å være en "større" person!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goldis

Glem han.. Du er da vel ikke interisert i en mann som har vært utro mot deg over lengre tid..

Nei kom deg ut.. Finnes da flere hyggelige, kjekke fornuftige menn..

Vær heller opptatt av at dere kan få en ok kontakt, så barna ikke blir skadelidende..

Overse ham helt.. Det er bare deg selv du dummer ut med å oppføre deg slik.. Vet jeg er stygg nå, og at du har det vondt.. Men glem han og kom deg videre med livet ditt.. Tøft mens det står på, men du blir styrket og sterkere etter slike brudd..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest for en påske

Æsj, jeg er av det "kvinnemenneske" som har kastet meg over (les: latt en annen mann kaste seg over meg) en gift mann med tre barn. Selv er jeg samboer og har to barn. Om du leser hva jeg skrev igår, ville du da at mannen din skulle fortalt hva som hadde skjedd?

Jeg får kjempe vondt når jeg leser om din situasjon.

I mitt tilfelle er det ikke snakk om følelser eller noe. Kun en 10 min. seanse med en felles kamerat av oss. Ikke samleie, men en slags form for sex. Ville du hatt greie på dette? Eller ville du sluppet å vite noe, ettersom det garantert var en engangs foretredelse? Om jeg kan spørre deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar det bare lenger enn nødvendig med å hevne deg!

Sorgen kommer til å gå over og du skal være gla du ble kvitt dritten.... "What goes around, comes around" heter det!

Så hun og han får nok straffa si!

Det er letter å glemme om man ikke går rundt med hevntanker og tanker om hva som kunne blitt!

Det gagner ikke deg og heller ikke barna!

VET at dette er alt enn enkelt, men det taler bare for å være en "større" person!

Lykke til!

Hun får straff nok senere hvis hun er så dum at hun blir sammen med en slik mann som du har hatt.

Vær glad du er kvitt ham, og fokuser på barna dine i stedet for å tenke på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Æsj, jeg er av det "kvinnemenneske" som har kastet meg over (les: latt en annen mann kaste seg over meg) en gift mann med tre barn. Selv er jeg samboer og har to barn. Om du leser hva jeg skrev igår, ville du da at mannen din skulle fortalt hva som hadde skjedd?

Jeg får kjempe vondt når jeg leser om din situasjon.

I mitt tilfelle er det ikke snakk om følelser eller noe. Kun en 10 min. seanse med en felles kamerat av oss. Ikke samleie, men en slags form for sex. Ville du hatt greie på dette? Eller ville du sluppet å vite noe, ettersom det garantert var en engangs foretredelse? Om jeg kan spørre deg?

Om du ikke får svar av henne, synes jeg du skal stille spørsmålet i en ny tråd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenk framover på deg og barna

Ikke bry deg med henne. Visste hun at han var gift? Da hadde jeg blitt sint.. Men tenk på deg selv og barna nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hun har et forhold til din mann, som ikke lenger bor sammen med deg. For alt det du vet, så har han fortalt henne at dere er skilt/separert allerede.

2. Hevn hjelper ikke. Uansett.

3. Dersom du møter henne, ville i alle fall jeg ha oversett henne totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest for en påske

Om du ikke får svar av henne, synes jeg du skal stille spørsmålet i en ny tråd!!

Jeg vet ikke om det kanskje var litt upassende spurt av meg. Men får jo så inmari vondt inni meg, når jeg leser om sånt. Og selv vet hva jeg har gjort.

Skulle gjerne visst hva hun ville ønsket å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke sign

Jeg vet ikke om det kanskje var litt upassende spurt av meg. Men får jo så inmari vondt inni meg, når jeg leser om sånt. Og selv vet hva jeg har gjort.

Skulle gjerne visst hva hun ville ønsket å vite.

Ja, forstår det. Synes det er ok at du spør henne, men du får kanskje et "stygt" svar tilbake, siden hun har opplevd utroskap.. Start en ny tråd, og si du ønsker svar fra de som har opplevd det samme som deg, og de som har oppdaget at ektefellen har vært utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til deg

1. Hun har et forhold til din mann, som ikke lenger bor sammen med deg. For alt det du vet, så har han fortalt henne at dere er skilt/separert allerede.

2. Hevn hjelper ikke. Uansett.

3. Dersom du møter henne, ville i alle fall jeg ha oversett henne totalt.

Enig, ikke se på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevn er ikke bra i utgangspunktet.

Ved å bevisst gå inn for å gjøre det verst mulig for din eks og hans nye partner, vil det slå tilbake på deg selv senere - eksempelvis i barnefordelingsspørsmål.

Eventuelle hevnbehov kan best dekkes ved å få mest mulig økonomisk ut av samlivsbruddet - og ved å klare å gå videre i livet.

Uansett - den kvinnen din eks hadde seg med bør ikke utsettes for noe direkte fra deg; i nødsfall en evt. opplysning om at din eks ikke har vært tro mot henne heller.

Det er ihvertfall min personlige mening om slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentuttn

Husk at den beste "hevnen" er å komme seg kjapt videre og greie seg veeeldig godt uten han.

Belønn deg selv. Dra og kjøp deg nye fine/tøffe klær. Dra til en frisørsalong og til manikyre. Unn deg å se bedre ut enn noen gang før. Da kan han se hva han går glipp av vet du, pluss at du vil føle deg bedre selv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...