Gå til innhold

Hvordan hevne seg???


Gjest uvirkelig

Anbefalte innlegg

Noen kollapser totalt, dvs hele dagen, hele uken, hele måneden, hele året og kanskje flere år. Det er vanskelig da å prøve å styre utbruddene, fordi hele dagen egentlig er ett eneste sammenhengende utbrudd. Fra en står opp til en legger seg.

Hvis man har et slikt kollaps vil barnevernet sannsynlig komme inn å ta over omsorgen for ungene. Unger trenger mat, kjærlighet og omsorg hele tiden og det er ikke mulig å gi dem det hvis man har totalkollaps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 326
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Matthea

    118

  • Sør

    78

  • SierDuDet

    26

  • Dorthe

    26

Mest aktive i denne tråden

Hvis man har et slikt kollaps vil barnevernet sannsynlig komme inn å ta over omsorgen for ungene. Unger trenger mat, kjærlighet og omsorg hele tiden og det er ikke mulig å gi dem det hvis man har totalkollaps

Kanskje, kanskje ikke. Hvertfall kunne det vært unngått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood

Hei, uvirkelig. Den beste form for hevn er, sett fra min side og erfaring, å være svært hyggelig og vise at en klarer seg helt utmerket på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, kanskje ikke. Hvertfall kunne det vært unngått.

Etter min mening, som kanskje ikke er det samme som du mener, vil ikke et ekteskapsbrudd skape et slikt totalt kollaps. Da er det nok andre grunner som ligger bak og som kommer fram i forbindelse med bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle mennesker har fri vilje. Det gjelder også elskerinnen.

Ja, men hun har ikke noe ansvar overfor elskerens kone. Hun har aldri lovet henne noe som helst, men det har nok mannen overfor sin kone vil jeg anta? Det å ha et forpliktende ansvar overfor den andre parten er noe som hører med i et forhold, men en har ikke noe slikt tilsvarende spesielt ansvar overfor andre perifere mennesker(som en eventuell partner til noen en innleder et forhold til).

Man kan velge å være mere eller mindre "snill og grei" i livet, men man har ikke noe _ansvar_ i dette tilfellet slik en mann har det overfor sin kone og vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ta ansvar for egne handliger

Det gjør ingenting mer klart for meg. Du gjentar deg til det kjedsommelige og har til nå ikke kommet opp med et eneste godt argument for at jenta skal ta sin del av ansvaret for denne familiemannens handlinger.

Er så enig med SDD. Har selv vært utro for en tid tilbake. Jeg var da samboer, og han var gift. Vi var like teite begge to. Møttes vel en 4 - 5 ganger i løpet av en 5 månd.periode. Vi møttes i min hjemby når han skulle hit på tjenestereise. Han fortalte meg at han skulle til min hjemby. Han fortalte hvilket hotell han bodde på og hvilket rom. Han hadde med seg kondomer til hvert besøk.

Men da det ble oppdaget av hans kone.(SMS meld han ikke hadde sletta) Ble alt min feil. Både han og hun, sågar hans svigermor ringte meg for å fortelle meg for ei hore jeg var, over flere mnd. opptil flere ganger om dagen.Jeg hadde lagt meg etter en gift mann. Etter som jeg forsto på dem hadde han ikke gjort noe galt. Han hadde egentlig ikke villet treffe meg. Men jeg hadde tvinga meg på han. Han følte seg brukt av meg. Stakkars idiot..

Prøvde å si at jeg sto da ansvarlig for at jeg hadde vært utro mot min samboer, og måtte stå til ansvar for det. Har aldri prøvd å vri meg unna det ansvaret. Fikk fortalt han det selv, før han andre ringte og fortalte han at han hadde hatt et forhold til meg.

Prøvde å si at det var da han som hadde lovet kona å være tro mot henne, det var ikke mitt ansvar. Men der tok jeg feil. Jeg var ansvarlig for alt. Den dotten av en mann var helt uskyldig i følge både han selv og øvrige i familen hans. 5 mnd. ringte de og trakkaserte meg hun, ham, og de to sammen. Var like før jeg brøt helt sammen. Ble nervøs. Svara jeg ikke mobilen ringte de hjemetelefonen og snakka både med min samboer og med mitt mindreårige barn.

Han sa sågar at han skulle ringe mine foreldre i 70-årene og fortelle dem for ei datter de hadde, som hadde lagt seg etter en gift mann.

Nå har det "bank i bordet vært stille i 4,5 mnd." Måtte det bare vare.

Nei folkens, Hver enkelt av oss må ta ansvar for egne handlinger.

Men fikk meg en kraftig lærepenge. Det er blitt slik at jeg vil knapt snakke med menn som har kjæreste, gift eller ikke. Er livredd for at det skal kunne misforståes på noe som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...