Gå til innhold

kaldt vann i dusjen *grrrr*


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

I går skulle jeg ta meg en dusj.. MEN det var kun iskaldt vann i krana. venta lenge og vel og prøvde igjen, men neida.. fortsatt kaldt! Så tenkte jeg at da tar jeg det i morra tidlig i stetdet..

men i morres var det like kaldt! Var bare kaldt vann i springen også. Vi har ikke varmtvannsbeholder i leiligheten. Bor i blokk i Oslo. Har hendt at jeg har stått opp seint en lørdag og det har vært kaldt vann (fordi alle har dusja samtidig og jeg er litt seint ute.) men da har det vært varmt igjen etter en time.

men ikke nå.. Måtte ta med meg alt på jobben og dusje der. Så ut som et fuglenek på triken i dag, med morrasveis og mascara på kjakan.

Hva kan dette komme av? Og hvem skal jeg si i fra til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Snakk med vaktmesteren.

Det hadde vært greit å vite hvem han er da.. Vi fikk nemlig ikke noe info da vi flytta inn (leier), men ble kjent med naboen på dugnaden, så plinger på der i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit å vite hvem han er da.. Vi fikk nemlig ikke noe info da vi flytta inn (leier), men ble kjent med naboen på dugnaden, så plinger på der i kveld.

Ok..hvis ikke kan du komme til meg å dusje og for pleie:-)).........ser du har visse udekkede behov om dagen...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...
46 minutter siden, Mina1 skrev:

Har dette problemet i dag. Har vært iskaldt vann hele dagen... Forstår ikke hva som er årsaken.... Måtte surfe opp.. 

Jeg håper trådstarter har fått varmtvannet tilbake, tråden er nemlig 13,5 år gammel... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg håper trådstarter har fått varmtvannet tilbake, tråden er nemlig 13,5 år gammel... ;) 

Jeg vet. Var bare meg som surfet den opp i forbindelse med at jeg har kun iskaldt vann i dag ;). Hehe 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg vet. Var bare meg som surfet den opp i forbindelse med at jeg har kun iskaldt vann i dag ;). Hehe 

Fant du ut av det? Om du har egen tank så sjekk om sikringen på tanken har gått eller om noen har dratt ut ledningen fra støpselet. Om du deler tank med huseier så hør med ham. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaktmester eller hvis gården har nettside er det kanskje mulig å sende melding til kontaktperson i Styret.

Det bygges altfor lite leiligheter til priser folk tåler. Det er veldig rart man ikke klarer å bygge flere nye bygg. Såsom skoler og sykehus osv. Enkelte ting er bare veldig rart.

Anonymkode: 1b654...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lillemus skrev:

Fant du ut av det? Om du har egen tank så sjekk om sikringen på tanken har gått eller om noen har dratt ut ledningen fra støpselet. Om du deler tank med huseier så hør med ham. :)

 

Det ordnet seg. Men nå har jeg fått et nytt problem.... Nå har jeg plutselig bare kokende vann i vasken på kjøkkenet. Kaldtvannet virker ikke på kjøkkenet. Kun på badet. Og typisk når jeg skal på jobb og har dårlig tid. Jeg må rydde kjøkkenet før jeg tilkaller verten. For det er ikke så ryddig der. Huff Typisk...Først var varmvannet borte i hele går, og så plutselig virker ikke kaldtvannet på kjøkkenet når det er tilbake... er ikke det typisk? ;) Og det betyr at jeg må vaske og rydde hele kjøkkenet slik at utleier kan komme å sjekke. Men nå må jeg på jobb først... irriterende...  

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det ordnet seg. Men nå har jeg fått et nytt problem.... Nå har jeg plutselig bare kokende vann i vasken på kjøkkenet. Kaldtvannet virker ikke på kjøkkenet. Kun på badet. Og typisk når jeg skal på jobb og har dårlig tid. Jeg må rydde kjøkkenet før jeg tilkaller verten. For det er ikke så ryddig der. Huff Typisk... 

Kan høres ut som det har vært en "rørlegger" på besøk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Kan høres ut som det har vært en "rørlegger" på besøk... 

Merkelig dette her.... Hva kan være årsaken til at kaldtvannet ikke virker på kjøkkenet men virker på badet? ... merkelig... Og akkurat nå når jeg har dårlig tid.. - må rekke bussen til jobben som går om kort tid... . og jeg må vaske litt på kjøkkenet før utleier kommer innom ... Kan en rørlegger ha koblet noe feil eller noe? inne fra han eller noe? Så frustrerende ;) . Så nå har jeg et nytt problem: Kun varmtvannet virker på kjøkkenet - kaldtvannet virker ikke ;). Men har både kaldt og varm vann i springen på badet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lillemus skrev:

Kan høres ut som det har vært en "rørlegger" på besøk... 

Og der gikk vannet i dusjen og... Ikke vann i dusjen. Mens vannet virker kun i ene springen på badet ;) . Jeg skulle dusje før jeg løp til bussen, men nå har jeg ikke fått dusjet.. Kjipe greier ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Mina1 skrev:

Og der gikk vannet i dusjen og... Ikke vann i dusjen. Mens vannet virker kun i ene springen på badet ;) . Jeg skulle dusje før jeg løp til bussen, men nå har jeg ikke fått dusjet.. Kjipe greier ;) 

Noen har vært inne på rørnettet og koblet feil. Huseier har antagelig hatt en rørlegger til å "fikse" noe. For det er vel ikke så kaldt hos deg at et vannrør kan ha frosset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemus skrev:

Noen har vært inne på rørnettet og koblet feil. Huseier har antagelig hatt en rørlegger til å "fikse" noe. For det er vel ikke så kaldt hos deg at et vannrør kan ha frosset?

Nå funker det igjen :) Supert!. Var en feilkobling ja.!!!! Takk for engasjementet ditt. Setter alltid pris på gode råd fra deg!!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...