Gå til innhold

Fjerning av Forhud


drit1365380533

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 489
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    77

  • Sør

    69

  • Taj Mahal

    52

  • favn

    23

Mest aktive i denne tråden

Stikk til en eller annen privatpraktiserende kirurg dersom du ikke har lyst til å stå i sykehuskø i 6 mnd eller mer.

Det koster selvsagt litt mer enn på et sykehus, men selv betalte jeg ikke mer en rundt 1000lappen for kappinga.

For øvrig er fastlegen en grei førstestopp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk til en eller annen privatpraktiserende kirurg dersom du ikke har lyst til å stå i sykehuskø i 6 mnd eller mer.

Det koster selvsagt litt mer enn på et sykehus, men selv betalte jeg ikke mer en rundt 1000lappen for kappinga.

For øvrig er fastlegen en grei førstestopp uansett.

Nå koster det ganske mye mer. Prisene jeg fikk oppgitt da jeg ringte på kjæresten min sine vegne var mellom 4-7000 kroner. I tillegg kom en del ekstrautgifter for undersøkelse og etterkontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster det ganske mye mer. Prisene jeg fikk oppgitt da jeg ringte på kjæresten min sine vegne var mellom 4-7000 kroner. I tillegg kom en del ekstrautgifter for undersøkelse og etterkontroll.

Det hørtes vannvittig ut. Riktignok er det en del år siden jeg gjorde det, men likevel.

Og jeg var aldri på noen etterkontroll. Stingene gikk av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes vannvittig ut. Riktignok er det en del år siden jeg gjorde det, men likevel.

Og jeg var aldri på noen etterkontroll. Stingene gikk av seg selv.

Men dette var i Tromsø, da. Muligens det er mindre konkurranse der og dermed høyere priser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette var i Tromsø, da. Muligens det er mindre konkurranse der og dermed høyere priser?

Det er det helt sikkert.

Det er vel begrenset hvor mange private kiruger som praktiserer der oppe. Her i Oslo området finner man dem jo nærmest på hvert gatehjørne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jikka

Er det medisinsk nødvendig å fjerne forhuden? Hvis ikke bør du ikke gjøre det. Du får nedsatt følelse i penis og mindre glede av seksualakten. Sikker på at du vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det medisinsk nødvendig å fjerne forhuden? Hvis ikke bør du ikke gjøre det. Du får nedsatt følelse i penis og mindre glede av seksualakten. Sikker på at du vil det?

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blander jeg meg ikke oppi dette ?

Fordi jeg gir f...

Flink gutt!Man skal ikke blande seg i saker man ikke vet noe om ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Flink gutt!Man skal ikke blande seg i saker man ikke vet noe om ;-P

Oooog det skal ikke du heller !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog det skal ikke du heller !!

Jeg har "erfaring" og peiling :)

Har te gutter som har blitt omskjært og en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har "erfaring" og peiling :)

Har te gutter som har blitt omskjært og en mann.

Resten av Norge er ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "erfaring" og peiling :)

Har te gutter som har blitt omskjært og en mann.

Må man ha personlig erfaring med noe for å ha peiling?

Omskjæring av guttebarn er unødvendig og om du har sett bilder eller film av operasjon eller så ser det helt forjævlig vondt ut for barnet.

Grenser til barnemishandling.

Å operere en for trang forhud er noe helt annet enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha personlig erfaring med noe for å ha peiling?

Omskjæring av guttebarn er unødvendig og om du har sett bilder eller film av operasjon eller så ser det helt forjævlig vondt ut for barnet.

Grenser til barnemishandling.

Å operere en for trang forhud er noe helt annet enn dette.

Er personen som spør her baby?

det var jeg ikke klar over. *himler*

Guttene mine har akuratt gjennomført operasjonen, og det var overhode ikke vondt for noen av dem.

Skremselsporopaganda finnes det av omtrent alt.

Nødvendigheten kan diskuteres. Det er gunstig for kvinnen som har ham som partner ang. underlivskreft osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er personen som spør her baby?

det var jeg ikke klar over. *himler*

Guttene mine har akuratt gjennomført operasjonen, og det var overhode ikke vondt for noen av dem.

Skremselsporopaganda finnes det av omtrent alt.

Nødvendigheten kan diskuteres. Det er gunstig for kvinnen som har ham som partner ang. underlivskreft osv.

Det var du selv som nevnte barn i denna sammenhengen. *himler tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimer og jøder i verden er det samt mesteparten av mannfolka i USA.

Millioner av fluer kan ikke ta feil. Bæsj er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Alle muslimer og jøder i verden er det samt mesteparten av mannfolka i USA.

90% av menn i europa er ikke det, og snart blir det lovforbud i Sverige. Den amerikanske legeforeningen anbefaler det nå ikke lenger, selv om de taper store penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...