Gå til innhold

Ulv!!!


Gjest lei av unødvendig personangrep!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Interessant å registrere at du ikke er interessert i en saklig begrunnelse. Saklig argumentasjon er kahende ikke noe av interesse for deg?

Vennlig hilsen

Joda, det kan interessere meg, men ikke fra deg desverre:-)

Ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 199
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    88

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Zirine

    16

  • mrxx

    10

Mest aktive i denne tråden

Så det er på DOL som er den rette arenaen for sånt arbeid?..*ler*

Du kritiserer det jeg skriver på DOL, og derfor er det naturlig å sammenligne med dine (totalt fraværende) innlegg innen emnet på DOL.

Så istedet for å kritisere hva andre gjør, burde du kanskje gjøre noe selv?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kritiserer det jeg skriver på DOL, og derfor er det naturlig å sammenligne med dine (totalt fraværende) innlegg innen emnet på DOL.

Så istedet for å kritisere hva andre gjør, burde du kanskje gjøre noe selv?

Med vennlig hilsen

Tja Sør, det har kanskje ikke falt deg inn at i og med at jeg kritiserer måten du gjør det på er en del av det å gjøre noe? At du engasjerer deg i denne saken synes jeg er bra, men ikke måten du gjør det på.

Du hentyder at jeg er rassist fordi du ikke ser at jeg skriver slike innlegg mot rasisme på DOL og det er veldig drøyt, men det ser du selvsagt ikke og ikke hadde jeg forventet det heller fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Joda, det kan interessere meg, men ikke fra deg desverre:-)

Ha en fin dag:-)

Hei!

Vi kan altså registrere at du ikke er interessert i en saklig debatt. Dessverre? Joda. Men jeg har medfølelse for deg.

Lykke til videre!

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Kjære venn!

Du mener altså at det er helt greit med rasisme-fremmende innlegg på DOL?

Jeg er grunnleggende imot sensur. Og Fårikål blamerer egentlig bare seg selv med slike uttalelser. Men når det blir et mønster av det: en konstant strøm av innlegg hvis eneste mål er å spre fordommer om innvandrere, mener jeg det er betimelig å reagere.

At Fårikål selv ikke har vett til litt selvjustis, er skremmende i seg selv.

Beste hilsen

Einar Dørum har i går gjort noe historisk unikt; han har beordret gjennomgang og av statistikk som kan vise kriminalitet begått av mennesker med utenlandsk opprinnelse, i rene tall. Dette foreligger ennå ikke i offisiell form, så dette blir intressant. Våre politikere har hittil vegret seg mot å motta, utarbeide og offentliggjøre slike tall trolig av redsel for hva de/ vi får se. De tror ikke vi tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdens navle på DOL

Så det er på DOL som er den rette arenaen for sånt arbeid?..*ler*

Sitat : "Dette råtne filleforumet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høne I Frikassè

Stemmer det - jeg var en del på 30pluss for noen år siden.

Han er visstnok ganske kjekk!!

Det er ikke snakk om samme person.

*ler*

Da finnes det to. Vet ikke om det er skremmende eller gledelig, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi kan altså registrere at du ikke er interessert i en saklig debatt. Dessverre? Joda. Men jeg har medfølelse for deg.

Lykke til videre!

Beste hilsen

Er det noe du ikke har forstått? Jeg er interessert i det, men ikke fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Einar Dørum har i går gjort noe historisk unikt; han har beordret gjennomgang og av statistikk som kan vise kriminalitet begått av mennesker med utenlandsk opprinnelse, i rene tall. Dette foreligger ennå ikke i offisiell form, så dette blir intressant. Våre politikere har hittil vegret seg mot å motta, utarbeide og offentliggjøre slike tall trolig av redsel for hva de/ vi får se. De tror ikke vi tåler det.

Hei!

Det er sikkert interessant nok å avdekke et statistisk material. Spørsmålet er hvordan vi leser statistikken. Ansatte ved kriminologisk institutt vil kunne opplyse deg og andre om følgende

(1) Enkelte innvandrergrupper synes å være overrepresentert mht. visse typer kriminalitet.

(2) De resterende i gruppen innvandrere er mer lovlydig enn nordmenn flest.

Skal man på grunnlag av (1) være skeptisk til en innvandrer per se?

Skal man på grunnlag av (2) være overbegeistret for en innvandrer?

Der statistikken er klarest, er mht. kjønnsforskjeller. Det viser seg at mer enn 90 % av grov kriminalitet begås av menn. Hva skal vi gjøre med det? Være skeptisk til alle menn vi møter?

Beste hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja Sør, det har kanskje ikke falt deg inn at i og med at jeg kritiserer måten du gjør det på er en del av det å gjøre noe? At du engasjerer deg i denne saken synes jeg er bra, men ikke måten du gjør det på.

Du hentyder at jeg er rassist fordi du ikke ser at jeg skriver slike innlegg mot rasisme på DOL og det er veldig drøyt, men det ser du selvsagt ikke og ikke hadde jeg forventet det heller fra deg.

Jeg har ikke hentydet (etter det jeg husker) at du er rasist. Jeg har påpekt at du kanskje heller burde bruke dine krefter på å bekjempe rasister, istedet for å kritisere det jeg skriver.

Jeg har også påpekt at din kritikk for hva jeg skriver ville veid vesentlig tyngre hvis du selv hadde lang erfaring med bekjempe rasister på nettet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hentydet (etter det jeg husker) at du er rasist. Jeg har påpekt at du kanskje heller burde bruke dine krefter på å bekjempe rasister, istedet for å kritisere det jeg skriver.

Jeg har også påpekt at din kritikk for hva jeg skriver ville veid vesentlig tyngre hvis du selv hadde lang erfaring med bekjempe rasister på nettet.

Med vennlig hilsen

Jeg forstår at jeg kan veie mer da, men det betyr ikke at du kanskje kan se litt på måten du holder på, for det?Jeg er jo ikke den første som kritiserer deg for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at jeg kan veie mer da, men det betyr ikke at du kanskje kan se litt på måten du holder på, for det?Jeg er jo ikke den første som kritiserer deg for dette.

Hei,

Men det er jo interessant hvorfor du kritiserer min måte å håndtere UiFs trakassering av uskyldige på, istedet for å kritisere UiFs trakassering...

Eller hvorfor du bruker tiden din til å kritisere meg (hvis du er imot rasisme) istedet for å kritisere rasisten...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Men det er jo interessant hvorfor du kritiserer min måte å håndtere UiFs trakassering av uskyldige på, istedet for å kritisere UiFs trakassering...

Eller hvorfor du bruker tiden din til å kritisere meg (hvis du er imot rasisme) istedet for å kritisere rasisten...

Med vennlig hilsen

Det jeg har nevnt handler ikke om Ulv og at du angriper han, men din generelle diskusjonsmetode. Jeg mener du ødelegger mer en du bygger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammen med deg, kjære Zirine.

Godt at man kan stole på deg ihvertfall.

Med vennlig hilsen

Godt å se at du endelig innrømmer at du skriver trakasserende innlegg på dol. Hva har du tenkt å gjøre med det? Følge dine egne råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har nevnt handler ikke om Ulv og at du angriper han, men din generelle diskusjonsmetode. Jeg mener du ødelegger mer en du bygger opp.

Hei,

Det vet jeg at jeg ikke gjør, så det bekymrer meg ikke. Jeg har til og med fått eposter fra "eks-motstandere" som skrev at de plutselig innså at de tok feil, og andre fra medlemmer av de gruppene som UiF trakasserer som har takket meg for at noen påpeker at han mobber.

Uansett - det virker fremdeles som om du er mer opptatt av å kritisere meg enn av å kritisere de som sprer rasisme. Jeg tror aldri jeg har sett ett eneste innlegg fra deg mot rasister...

Her har du sjansen til å gå foran med et godt eksempel, så kan jeg kanskje lære noe fra deg....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du endelig innrømmer at du skriver trakasserende innlegg på dol. Hva har du tenkt å gjøre med det? Følge dine egne råd?

Mine innlegg er ikke mer trakasserende enn dine. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Dobbelmoral er dobbelt osv osv???

===

UiF trakasserer uskyldige - i tusenvis - som aldri har gjort noe galt, og som han ikke engang kjenner.

Jeg kritiserer UiF (personlig, og som individ) nettopp fordi han mobber og trakasser uskyldige (altså, en handling).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spamkiller

Det er ikke særlig fruktbart nei.

At man har vunnet når man har fornærmet, jaget bort eller skremt noen, er det bare barn som tror. Man har ikke vunnet, bare støtt noen fra seg, og det er ingen seier.

Trist hvis sør skal få jage bort noen, ikke meg da, men andre. Trist.

Men slik er verden.

Du forsøker å jage bort tusenvis med en endeløs rekke av brune og skitne innlegg. Gad vite om spammingen din er like utbredt i andre diskusjonsfora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du forsøker å jage bort tusenvis med en endeløs rekke av brune og skitne innlegg. Gad vite om spammingen din er like utbredt i andre diskusjonsfora?

Vet ikke hva spam i diskusjonsgrupper er, men ditt innlegg her nå er personforfølgelse, som heller ikke er ønskelig i flg reglene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Demokratiet er ikke alltid rettferdig

Mine innlegg er ikke mer trakasserende enn dine. Hva har du tenkt å gjøre med det?

Dobbelmoral er dobbelt osv osv???

===

UiF trakasserer uskyldige - i tusenvis - som aldri har gjort noe galt, og som han ikke engang kjenner.

Jeg kritiserer UiF (personlig, og som individ) nettopp fordi han mobber og trakasser uskyldige (altså, en handling).

Med vennlig hilsen

Ikke har han innrømmet å gjøre det og ikke har noen andre seriøst påvist noen slike innlegg som jeg har sett.

Jeg betrakter sør som en ondskapsfull løgner til han beviser noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva spam i diskusjonsgrupper er, men ditt innlegg her nå er personforfølgelse, som heller ikke er ønskelig i flg reglene her.

Så det er verre å "trakassere" 1 person (deg) enn det er å trakassere mange hundretusen personer, slik du gjør?

Det du får smake her er bare litt av det du administrerer til store grupper helt uskyldige mennesker, som du ikke engang har møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...