Gå til innhold

Jeg fikk jaggu


rosanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Det kommer vel ikke som noen stor overraskelse på nattens deltagere i denne tråden, at den som et ledd i opprydningsarbeidet på morgenkvisten ble slettet...*S*

Ha en god dag!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.g.a av tingenes konstitusjonelle forhold og asymetriske omgivelser forøvrig, blir konversasjonskoeffisienten noe redusert og til dels fraværende i den aller nærmeste fremtid.

Ha en Gudebenådet søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort asså!!!!!!!

Alle våre godt og vel 300 innlegg ble sletta *hmfr*

Tenk på det storarbeidet vi hadde i natt da..og så mange timer vi brukte på dette her :o

Fåreslår at dere utvider tiden på småprat jeg!!!

Dessuten var det JEG som fikk det siste ordet,rosanna:-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort asså!!!!!!!

Alle våre godt og vel 300 innlegg ble sletta *hmfr*

Tenk på det storarbeidet vi hadde i natt da..og så mange timer vi brukte på dette her :o

Fåreslår at dere utvider tiden på småprat jeg!!!

Dessuten var det JEG som fikk det siste ordet,rosanna:-)))))

DET, var det ikke!

Jeg hadde siste innlegg bare minutter før sletting!

Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DET, var det ikke!

Jeg hadde siste innlegg bare minutter før sletting!

Så det så!

Det var nå når sant skal sies en tragedie at denne glupe innholdsrike tråden ble slettet.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå når sant skal sies en tragedie at denne glupe innholdsrike tråden ble slettet.

;-)

Ja :-) der var det perler etter perler!

Men, trøtt var jeg på morrakvisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :-) der var det perler etter perler!

Men, trøtt var jeg på morrakvisten!

Trøtt ja, man vi kommer oss vel i løpet av et par tre dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja, man vi kommer oss vel i løpet av et par tre dager:-)

joda,...nå er formen faktisk upåklagelig. Det blir antagelig verre i kveld!

Jeg har bakt pepperkaker og nå står middag og julegrantenning for tur!

Ha det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ikke som noen stor overraskelse på nattens deltagere i denne tråden, at den som et ledd i opprydningsarbeidet på morgenkvisten ble slettet...*S*

Ha en god dag!

Vennlig hilsen

Nå deltok ikke jeg i tråden, men det kommer som en stor overraskelse for meg at du sletter på Meldinger! Var det ikke her man kunne skrive så mange og lange innlegg man ville om alt og ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå deltok ikke jeg i tråden, men det kommer som en stor overraskelse for meg at du sletter på Meldinger! Var det ikke her man kunne skrive så mange og lange innlegg man ville om alt og ingenting?

No gjettar eg berre, men eg kan tenkja meg at webmaster gjerne vil begrense talet på meldingar som er tilgjengeleg i søk, slik at det faktisk blir noko hjelp i å søka etter informasjon i forum. Dersom foruma er overøst med "tullemeldingar" kan det verta like håplaust å finna relevant informasjon her som på altavista, og det vil vi jo ikkje...

Eg seier ingenting på at tråden frå i natt vart sletta. Det var i grunnen ein forlengelse av småprat, og var noko som var der og då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No gjettar eg berre, men eg kan tenkja meg at webmaster gjerne vil begrense talet på meldingar som er tilgjengeleg i søk, slik at det faktisk blir noko hjelp i å søka etter informasjon i forum. Dersom foruma er overøst med "tullemeldingar" kan det verta like håplaust å finna relevant informasjon her som på altavista, og det vil vi jo ikkje...

Eg seier ingenting på at tråden frå i natt vart sletta. Det var i grunnen ein forlengelse av småprat, og var noko som var der og då.

Nei, bevares, tror ikke det var noe viktig som gikk tapt. ;-) Men tidligere var det ihvertfall slik at "tulletråder" ble slettet i alle forum - bortsett fra på Meldinger. Og når en tråd begynte å ta av for mye, var det vanlig at vi ble henvist til å fortsette på Meldinger.

(Men tidligere kom heller ikke Meldinger opp på listen over Nye innlegg, så man plaget ikke hele dol ved å tulleprate der.. Slik burde det bli igjen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bevares, tror ikke det var noe viktig som gikk tapt. ;-) Men tidligere var det ihvertfall slik at "tulletråder" ble slettet i alle forum - bortsett fra på Meldinger. Og når en tråd begynte å ta av for mye, var det vanlig at vi ble henvist til å fortsette på Meldinger.

(Men tidligere kom heller ikke Meldinger opp på listen over Nye innlegg, så man plaget ikke hele dol ved å tulleprate der.. Slik burde det bli igjen.)

"(Men tidligere kom heller ikke Meldinger opp på listen over Nye innlegg, så man plaget ikke hele dol ved å tulleprate der.. Slik burde det bli igjen.)"

Tiltredes... Dessutan treng vel ikkje innlegg i "meldinger" indekserast i søket heller, webmaster?

Greit at levetida på innlegg i "meldinger" er kortare enn i andre forum, men la dei stå l i t t lenger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ikke som noen stor overraskelse på nattens deltagere i denne tråden, at den som et ledd i opprydningsarbeidet på morgenkvisten ble slettet...*S*

Ha en god dag!

Vennlig hilsen

Så lenge dere sletter morgenen etter, og ikke mens diskusjonen pågår så er jo det forståelig :-)

Når dere henviser til Småprat for denne type diskusjoner er det jo en forutsetning at Småprat er åpent, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...