Gå til innhold

20 hull i tennene


Gjest Vennine

Anbefalte innlegg

Gjest Vennine

Eg har ei vennine som aldri har hatt noko særlig med hull i tennene, tror det er så å si aldri. Untatt når hun var siste gong, ho kom til meg og sa hun var så flau, at hun hadde 20 hull, nokon var småhull så hun måtte heldigvis ikkje bora i alle. men at eg ikkje måtte si det til andre. Problemet er at eg vet hun kaster opp av og til, men hun har liksom gitt uttrykk for at det er veldig sjeldent, så eg har tenkt at det har vore sånn 2 ganger i mnd. og hun blir sur viss eg nemner noko. Men siden hun hadde så pass med hull kan det vere at ho sliter meir enn ho gjør uttrykk for, eller kan tennene bli dårligare uten at det er bulimi, og kan i det heile tatt bulimi gi hull, eg vet det kan øydelegg tennene med syre, men om det gir meir hull det vet eg ikkje. Så kan det vere andre grunner at ho har hull. Viss ikkje så vil eg jo hjelpa henne, ho er også normalvektig, så då er det så mykje vanskeligare å sjå om nokon har spiseforstyrelser eller ikkje, sjølv om dei fleste som har spiseforstyrelser er normalvektige då. Uansett så paste vel kanskje ikkje dette spørsmålet her, men for å finna ut av problemet hennes så vet eg meir viss eg vet kva hullene hennes kommer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Vennine.

Det er ikke lett å finne ut av dette. 20 hull er mye og tyder jo på at noe er desidert galt. Det kan skyldes kosthold, kostholdsvaner og spiseforstyrrelser. Kan du ikke maile meg med mere informasjon som alder, spisevaner du har registrert, eventuell hyppig drikking av leskedrikker o.l ?

Så skal jeg se om jeg kan hjelpe.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vennine

Hei Vennine.

Det er ikke lett å finne ut av dette. 20 hull er mye og tyder jo på at noe er desidert galt. Det kan skyldes kosthold, kostholdsvaner og spiseforstyrrelser. Kan du ikke maile meg med mere informasjon som alder, spisevaner du har registrert, eventuell hyppig drikking av leskedrikker o.l ?

Så skal jeg se om jeg kan hjelpe.

Lykke til.

Hei

takk for svar, hun er 18. Viss hun drikker brus, så vanner hun den vanlegvis ut, på grunn av at hun ikkje liker kulsyre. (der er iallefall det hun sier)Men hun drikk heller vann ein brus, ialefall på kvardager. Hun har klagd på at hun føler hun småeter heile tida, men at hun og har perioder der hun et normalt. Men når hun smået er det ikkje snop, heller normal mat, brød ol. Hun har hatt ein periode der hun kutta ut snop, men det går i litt rykk og napp, så hun et snop av og til, men eg tror ialefall at ho prøver å ikkje eta snop for ofte sånn ca 1-2 ganger i veka. Ho har sagt at ho gått kunne tenkt seg og gått ner i vekt, akkurat det vet alle venninene, for det er og andre venniner i flokken som prøver å gå ner i vekt. (Men det verste er at siden ho er normalvektig, så greie ho også og lura meg viss ho har problemer då, litt problem trur eg då ho har men eg har liksom ikkje peiling på kor store problema er.) Så det blir ikkje at ho skjuler alt, ang. korleis ho ser på kroppen, men når eg har konfrontert henne 3-4 gonger om hun kaster opp ofte har eg ikkje fått svar og hun har snakka seg vekk. Det er ialefall noko sånn eg trur kostholde hennes er, men heilt sikker kan eg nok ikkje vere, men ein del av dette stemmer trur eg, sjølv om det kanskje er ein del i tillegg som hun ikkje sier. Det vert litt rotete skrevet, men eg håper det kan vera til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vennine.

Det er ikke lett å finne ut av dette. 20 hull er mye og tyder jo på at noe er desidert galt. Det kan skyldes kosthold, kostholdsvaner og spiseforstyrrelser. Kan du ikke maile meg med mere informasjon som alder, spisevaner du har registrert, eventuell hyppig drikking av leskedrikker o.l ?

Så skal jeg se om jeg kan hjelpe.

Lykke til.

Kanskje lurt å ta med mailadressen ;-)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei

takk for svar, hun er 18. Viss hun drikker brus, så vanner hun den vanlegvis ut, på grunn av at hun ikkje liker kulsyre. (der er iallefall det hun sier)Men hun drikk heller vann ein brus, ialefall på kvardager. Hun har klagd på at hun føler hun småeter heile tida, men at hun og har perioder der hun et normalt. Men når hun smået er det ikkje snop, heller normal mat, brød ol. Hun har hatt ein periode der hun kutta ut snop, men det går i litt rykk og napp, så hun et snop av og til, men eg tror ialefall at ho prøver å ikkje eta snop for ofte sånn ca 1-2 ganger i veka. Ho har sagt at ho gått kunne tenkt seg og gått ner i vekt, akkurat det vet alle venninene, for det er og andre venniner i flokken som prøver å gå ner i vekt. (Men det verste er at siden ho er normalvektig, så greie ho også og lura meg viss ho har problemer då, litt problem trur eg då ho har men eg har liksom ikkje peiling på kor store problema er.) Så det blir ikkje at ho skjuler alt, ang. korleis ho ser på kroppen, men når eg har konfrontert henne 3-4 gonger om hun kaster opp ofte har eg ikkje fått svar og hun har snakka seg vekk. Det er ialefall noko sånn eg trur kostholde hennes er, men heilt sikker kan eg nok ikkje vere, men ein del av dette stemmer trur eg, sjølv om det kanskje er ein del i tillegg som hun ikkje sier. Det vert litt rotete skrevet, men eg håper det kan vera til hjelp.

Småspising er vel den største trussel når det gjelder å få hull i tennene. Dersom hun i tillegg har tendens til å brekke sdeg eller kaste opp vil dette være med på å forværre situasjonen. Litt godtespising i ny og ne er ikke så farlig.

Hun bør snakke med tannlegen sin om problemet. Han burde vel kanskje ha reagert på det han fannt hos henne og snakket med henne om det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...