Gå til innhold

Zombifisert av Tolvon. NHD???


Gjest ed2007

Anbefalte innlegg

Gikk til lege for depresjon, og fikk først fluoxetin, men byttet til Tolvon fordi jeg fikk søvnproblemer. Tok den første i går kveld. Jeg tok en selv om jeg egentlig skal ta to. Etter en time greide jeg ikke å holde meg våken lenger, og jeg sov i 14 timer, da ble jeg vekket, og jeg er sikker på at jeg kunne ha sovet mye lenger. Jeg går rundt som en zombi, og føler meg skikkelig dopa ned. Er dette vanlig, og hvor lenge må jeg regne med at det er sånn? Vet ikke om jeg tør å ta noe i dag siden jeg skal på jobb i morgen.

Noen som har noen erfaringer med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er ikke uvanlig. Dette vil være en avtagende bivirkning som er borte etter en uke.

Ta det som et gode at du nå kan sove skikkelig ut noen dager. Be om sykemelding om du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Tolvon mot søvnforstyrrelser selv, og opplevde akkurat det samme. Som NHD skriver, og av egen erfaring: Det går gradvis over i løpet av en uke eller to. Så hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...