Gå til innhold

_Litt_ uvanlig problem?


Gjest dimi

Anbefalte innlegg

Jeg har for noen mnd siden fått et hissig utslett inni høyre hånd. Legen trodde først at eksemet skyldtes kontaktallergi med vaskemidler.

Han tok feil. Det er Logitech-musa jeg er allergisk mot! :( Den jævla plastduppeditten jeg er avhengig av, når jeg er "sammen" med dere på DOL...

Hva gjør jeg? Jeg er på bedringens vei, takket være Hydrokortisonkrem *urk*

Må jeg kjøpe meg ei ny mus?

Og en ting til: jeg har så lyst på en vibrerende dings (ikke for databruk, da...) - men det må jeg kanskje avstå fra, siden jeg kanskje kan bli rødflammete? Gode råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er ikke laget av det samme. Kan godt hende du finner deg vibrerende ting du tåler. Jeg ville kontaktet logitec i et forsøk på å finne ut hva de putter i musene sine som du reagerer på.

Surf med plasthanske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke laget av det samme. Kan godt hende du finner deg vibrerende ting du tåler. Jeg ville kontaktet logitec i et forsøk på å finne ut hva de putter i musene sine som du reagerer på.

Surf med plasthanske :-)

Eller kanskje en bomullshanske er tilstrekkelig, gummi-/plasthansker blir vel ille klamt, og kan også gi allergireaksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje en bomullshanske er tilstrekkelig, gummi-/plasthansker blir vel ille klamt, og kan også gi allergireaksjon

Da må man iallefall ha slike knotter på, for bommulshansker sklir noe sinnsykt på musa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må man iallefall ha slike knotter på, for bommulshansker sklir noe sinnsykt på musa.

Prøv å legge gladpack (plastfolie) på musa, se om du tåler den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom innom meg på jobben og se på mousetrapper'en min! Den er råkjekk, jeg ble avhengig av den etter 2 minutter. Da slipper du den ekle musa. Ulempen er at den koster 2500 - 3000,-...

Det andre problemet ditt lar seg vel løse ved å kjøpe en i silikon som noen her antydet. Du får ta en seriøs prat med de nede på kondomeriet da vet du. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom innom meg på jobben og se på mousetrapper'en min! Den er råkjekk, jeg ble avhengig av den etter 2 minutter. Da slipper du den ekle musa. Ulempen er at den koster 2500 - 3000,-...

Det andre problemet ditt lar seg vel løse ved å kjøpe en i silikon som noen her antydet. Du får ta en seriøs prat med de nede på kondomeriet da vet du. ;o)

Har sånn jeg også! :-)

http://www.a1productivity.com/graphics/mousetraper.jpg

men min er uten den musa til venstre -min er elektronisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Kom innom meg på jobben og se på mousetrapper'en min! Den er råkjekk, jeg ble avhengig av den etter 2 minutter. Da slipper du den ekle musa. Ulempen er at den koster 2500 - 3000,-...

Det andre problemet ditt lar seg vel løse ved å kjøpe en i silikon som noen her antydet. Du får ta en seriøs prat med de nede på kondomeriet da vet du. ;o)

jeg har også mousetrapper, er helt avhengig av den siden jeg bruker musa mye i løpet av dagen... Fikk senebetennelse av den vanlige..

Så anbefaller mousetrapper på det sterkeste, har ikke hatt noe plager etter jeg fikk den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...