Gå til innhold

Ikke vært på do


Dorthe

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært på do på 14 dager. Det er begynt å bli skikkelig ubehagelig. Jeg har prøvd "alt". Masse vann, olje, svisker osv.

Noen gode forslag? Ikke klyx eller avføringspiller, da får jeg diare og da går det gærn't.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    28

  • frosken

    7

  • Gemini

    5

  • damedame

    5

Mest aktive i denne tråden

Hvis ikke laktulose og mye vann hjelper, så spørs det om ikke et stort saltvannsklyster er tingen... Prøv med ca en liter og gjenta et par dager etterhverandre.

Lykke til :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ikke laktulose og mye vann hjelper, så spørs det om ikke et stort saltvannsklyster er tingen... Prøv med ca en liter og gjenta et par dager etterhverandre.

Lykke til :-(

Jeg klarer ikke å drikke laktulose. Det smaker skikkelig kvalmt.

Og klyster klarer jeg ikke holde på dvs vannet kommer ut med en gang men ikke noe mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke. Jeg har prøvd før.

Har du prøvd et par spiseskjeer linfrø i et glass vann? Smaker ikke nam, men ikke så ille at man ikke får det i seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd et par spiseskjeer linfrø i et glass vann? Smaker ikke nam, men ikke så ille at man ikke får det i seg. :-)

Det hjelper ikke. Jeg er ikke hard i magen, det bare kommer ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke. Jeg er ikke hard i magen, det bare kommer ikke ut.

Er det ikke bedre å få tatt avføringspiller da, selv om diare blir resultatet? Bedre enn å fortsette å gå sånn...

Ellers vet jeg det finnes avføringspiller som kommer i to varianter, en som vanlig piller man svelger, og en stikkpille-variant. Kanskje sistnevnte er verdt et forsøk.

Lette litt på medisinhandboken.no nå, og fant det:

http://www.medisinhandboken.no/preparat/305.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra spøk til alvor. Jeg har ei venninne fra Sør-Amerika som sleit med det samme for noen år siden, og hun fikk noen vidunderdråper av noe slag - skal høre med henne hva det var og vende tilbake med svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å få tatt avføringspiller da, selv om diare blir resultatet? Bedre enn å fortsette å gå sånn...

Ellers vet jeg det finnes avføringspiller som kommer i to varianter, en som vanlig piller man svelger, og en stikkpille-variant. Kanskje sistnevnte er verdt et forsøk.

Lette litt på medisinhandboken.no nå, og fant det:

http://www.medisinhandboken.no/preparat/305.htm

Men jeg kan ikke få diare, jeg skal jo kjøre og hente minstemann og jeg skal jo gjøre andre ting også. Har rett og slett ikke tid til å være inne i flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til alvor. Jeg har ei venninne fra Sør-Amerika som sleit med det samme for noen år siden, og hun fikk noen vidunderdråper av noe slag - skal høre med henne hva det var og vende tilbake med svar.

Det høres bra ut. Det skjer stadig men to uker er i lengste laget til og med for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Det skjer stadig men to uker er i lengste laget til og med for meg.

og hvis det skal bestilles heksebrygg fra Sør-Amerika, så kan det hende du må vente to nye uker ;)

Du hører fra meg.

Ha en ...god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hvis det skal bestilles heksebrygg fra Sør-Amerika, så kan det hende du må vente to nye uker ;)

Du hører fra meg.

Ha en ...god natt!

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...