Gå til innhold

Skadet frenulum/streng under penis


tiberium

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 26 som under samleie fikk en skade på strengen under penis (frenulum). Den er delvis "kuttet" dvs at det står en liten stump (3-4mm) igjen på hodet og en liten stump (1-2mm) igjen under hodet der den samles. Første to dagene etter dette, var det veldig sårt, men det gikk bra når jeg hadde forhuden over. 3de dagen kunne jeg ha sex som vanlig igjen uten noe særlig smerter.

Det er fortsatt noe igjen av strengen, og nå 5 dager etterpå gjør det overhodet ikke vondt hverken med samleie, eller onanering.

Derimot ser det litt rart ut med de to hudtingene som stikker ut i løse luften under der.

Er dette farlig? Bør jeg gå til lege å sy den sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 12 år senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...