Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Gjest palestinavenn

Jeg bare spør meg selv om dette kunne skjedd i en kirke eller utenfor klagemuren. En egyptisk politiker skal be inne i al aqsa moskeen så blir han grovt overfalt. Det er helt forferdelig. Hvor mange enkeltepisoder må man unnskylde med at " dette er slettes ikke alle palestinere" etc. Palestinerne er et barbarisk usivilisert for. Og til alle som kommer med beskyldninger om isralesk okkupasjon så vil jeg bare si at det unnskylder ikke i det hele tatt overfall og selvmordsaksjoner. Denne gangen gikk de til og med løs på en muslim inne på et av de mest hellige stedene til muslimene!!!! Jeg kjenner dessuten en del palestinere som bor i selve israel. De forteller meg at de aller fleste føler de hadde det bedre når palestinerne ikke hadde sin egen selvstyremyndighet. Men at Arafat konstant skylder på israelerne når ting ikke fungerer. Sharon vil jo nå at palestinerne dessuten skal få sin egen stat så det går jo framover. Og nei jeg sier ikke at fordi jeg kjenner noen palestinere som har disse meningene betyr det at ALLE mener det samme.

Av og til har jeg inntrykket av at de palestinerne som har vokst opp sammen med mer "sivilierte" israelere og ikke militante islamistiske palestinere hvor selvmordsbombere blir hyllet i gatene har blitt til siviliserte mennesker

og ikke hyl opp og gal meg rasist . Jeg har ikke noe i mot muslimer eller palestinere. Men jeg har mye imot folk som oppfører seg som barbarer og blant annet hyller selvmordsbombere. les aviser gitt ut av den palestinske selvstyremyndigheten , der finner man flere artikler hvor jøder blir kalt dyr og hvor selvmordsbombere blir kalt helter. Hva Arafat og co sier til CNN betyr ingenting når han sier noe helt annet til sitt folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Hvis du har levd hele livet under israelsk okkupasjon så blir kanskje lunten til noen og enhver litt kortere enn det som godt er.

Hvis den tyske okkupasjonen av Norge hadde vart i 50 år, så tipper jeg at man også herfra ville sett akkurat like barbariske handlinger.

Problemet er ikke palestinerene, men at de lever under en umenneskelig okkupasjon.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Hvis du har levd hele livet under israelsk okkupasjon så blir kanskje lunten til noen og enhver litt kortere enn det som godt er.

Hvis den tyske okkupasjonen av Norge hadde vart i 50 år, så tipper jeg at man også herfra ville sett akkurat like barbariske handlinger.

Problemet er ikke palestinerene, men at de lever under en umenneskelig okkupasjon.

Med vennlig hilsen

Så du mener det (at det palestinske folk er undertrykket) forsvarer bruk av terror?

Selv mener jeg bruken av terror er det mest stupide palestinerne kan finne på. Det gir bare sionister og nasjonalkommunister i Iraels "gode" argumenter for sin kamp.

Jeg tar avstand fra terror.

Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har levd hele livet under israelsk okkupasjon så blir kanskje lunten til noen og enhver litt kortere enn det som godt er.

Hvis den tyske okkupasjonen av Norge hadde vart i 50 år, så tipper jeg at man også herfra ville sett akkurat like barbariske handlinger.

Problemet er ikke palestinerene, men at de lever under en umenneskelig okkupasjon.

Med vennlig hilsen

Javisst. Estland var okkupert i 50 år. Mange der som gikk berserk på norske eller engelske ministre som kom på besøk ?

Det du skriver mangler all logisk substans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det (at det palestinske folk er undertrykket) forsvarer bruk av terror?

Selv mener jeg bruken av terror er det mest stupide palestinerne kan finne på. Det gir bare sionister og nasjonalkommunister i Iraels "gode" argumenter for sin kamp.

Jeg tar avstand fra terror.

Gjør du?

Du tar kanskje også avstand fra din egen terrorisering av folk på DOL ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Du tar kanskje også avstand fra din egen terrorisering av folk på DOL ?

Jeg har da aldri terrorisert noen på DOL.

...eller føler du deg overkjørt rent argumentativt?

*dakar...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristamento

Javisst. Estland var okkupert i 50 år. Mange der som gikk berserk på norske eller engelske ministre som kom på besøk ?

Det du skriver mangler all logisk substans.

Sør har visst et ønske om å forsvare palestinsk terror.

Jeg lurer på hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri terrorisert noen på DOL.

...eller føler du deg overkjørt rent argumentativt?

*dakar...*

Når har rein møkkspredning blitt definert som argumentering ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det (at det palestinske folk er undertrykket) forsvarer bruk av terror?

Selv mener jeg bruken av terror er det mest stupide palestinerne kan finne på. Det gir bare sionister og nasjonalkommunister i Iraels "gode" argumenter for sin kamp.

Jeg tar avstand fra terror.

Gjør du?

Hvor har du det fra at jeg "forsvarer" terror?

"Terroren" er den ulovlige israelske okkupasjonen, med massemord, mishandling og tortur.

At palestinerene reagerer (på samme måten som hjemmevernet i Norge reagerte på nazistenes okkupasjon) er fullt forståelig. Selvsagt skal de ikke begå terrorisme, men Israel kan trekke seg ut til eget land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Når har rein møkkspredning blitt definert som argumentering ?

Vi snakker ikke om dine rasistiske utspill, men om min saklige argumentasjon.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Estland var okkupert i 50 år. Mange der som gikk berserk på norske eller engelske ministre som kom på besøk ?

Det du skriver mangler all logisk substans.

Hva så om Estland ikke gjorde det?

La oss si at Sovjet okkuperte USA. Tror du ikke at folk i USA ville reagere med "terrorisme" etter 50 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Hvor har du det fra at jeg "forsvarer" terror?

"Terroren" er den ulovlige israelske okkupasjonen, med massemord, mishandling og tortur.

At palestinerene reagerer (på samme måten som hjemmevernet i Norge reagerte på nazistenes okkupasjon) er fullt forståelig. Selvsagt skal de ikke begå terrorisme, men Israel kan trekke seg ut til eget land.

Jeg tror ikke noen i Norge drev på med drap på uskyldige tyskere i 1940-1945.

Kom med relevante eksempler.

Jeg håper du tar avstand fra terror. Også når den er palestinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør har visst et ønske om å forsvare palestinsk terror.

Jeg lurer på hvorfor.

Mulig et dårlig skjult dødsønske. Han har aldri skjønt at som hvit europeer er han like mye et mål for islams terror som noen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke noen i Norge drev på med drap på uskyldige tyskere i 1940-1945.

Kom med relevante eksempler.

Jeg håper du tar avstand fra terror. Også når den er palestinsk.

Dresden?

Hiroshima?

(Jeg vet det ikke var nordmenn som trykket på "knappen".)

====

Jeg tar avstand fra all terror, men poenget er at "hvem som helst" kunne begå terror etter å ha vært utsatt for terrorisme fra Israel i så mange år. Det har intet å gjøre med at de er palestinere, men at deres landområder er ulovlig okkupert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om Estland ikke gjorde det?

La oss si at Sovjet okkuperte USA. Tror du ikke at folk i USA ville reagere med "terrorisme" etter 50 år?

Ved å gå løs på Argentinas utenriksminister ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du totalt historieløs?

Egypt er ikke et "tilfeldig" land. Du er rett og slett skremmende uvitende.

Det er ikke Argentina heller.

Heller enn å ro deg vekk, kan du forklare logisk hva disse palestinerne oppnår med slik oppførsel, og hvorfor du alltid støtter de mest ytterliggående av de ytterliggående blandt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Dresden?

Hiroshima?

(Jeg vet det ikke var nordmenn som trykket på "knappen".)

====

Jeg tar avstand fra all terror, men poenget er at "hvem som helst" kunne begå terror etter å ha vært utsatt for terrorisme fra Israel i så mange år. Det har intet å gjøre med at de er palestinere, men at deres landområder er ulovlig okkupert.

Jeg er enig i at begge tilfeller er motbydelige eksempler på bruk av terror.

Det er underlig at mange går i protesttog mot de alliertes inntog i Irak, mens ingen gikk i gatene og skrek "Faen ta USA" i 1945.

Kanskje palestinerne gjorde det? Eller kanskje ikke: dette var jo ikke noe som rammet dem. Og ingen av dem hadde så mye utestående med USA den gangen.

Selv synes jeg både Bagdad og Dresden er motbydelige handlinger.

Kanskje samtlige "allierte" fra 2. verdneskrig burde stilles for en domstol?

Eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Argentina heller.

Heller enn å ro deg vekk, kan du forklare logisk hva disse palestinerne oppnår med slik oppførsel, og hvorfor du alltid støtter de mest ytterliggående av de ytterliggående blandt dem.

Hvor påstår jeg de kan "oppnå" noe?

Poenget er at etter så mange år med ulovlig israelsk okkupasjon og terror så reagerer folk.

Hvis Sovjet hadde okkupert USA i årevis så tipper jeg at Cubas utenriksminister ikke ville gått trygt på gaten der. Mange palestinere mener at Egypt gjør alt for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at begge tilfeller er motbydelige eksempler på bruk av terror.

Det er underlig at mange går i protesttog mot de alliertes inntog i Irak, mens ingen gikk i gatene og skrek "Faen ta USA" i 1945.

Kanskje palestinerne gjorde det? Eller kanskje ikke: dette var jo ikke noe som rammet dem. Og ingen av dem hadde så mye utestående med USA den gangen.

Selv synes jeg både Bagdad og Dresden er motbydelige handlinger.

Kanskje samtlige "allierte" fra 2. verdneskrig burde stilles for en domstol?

Eller kanskje ikke.

Men la oss si at USA (eller de allierte) hadde fortsatt å okkupere Japan (Hiroshima) siden 1945.

Tror du ikke noen japanere ville angrepet dem?

Tror du ikke det ville vært farlig for Kanadas utenriksminister å bevege seg i Hiroshima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...