Gå til innhold

oppgitt over militante , barbariske palestinske muslimer


Gjest palestinavenn

Anbefalte innlegg

Og pga noe som skjedde i 1920 så skal Israel drepe sivile palestinere i deres egne landområder i 2003?

Du greier ikke engang følge en kronologi.

Forsvarer du like sterkt terroren på 20-tallet ja\nei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 505
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    180

  • Goliath

    66

  • Taj Mahal

    48

  • Grip

    35

Mest aktive i denne tråden

Du greier ikke engang følge en kronologi.

Forsvarer du like sterkt terroren på 20-tallet ja\nei ?

Jeg forsvarer ikke noen terror.

Derimot er Israels terror langt større og verre enn palestinerenes terror, og det er derfor naturlig å være mer opptatt av den, ikke minst fordi det er Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Israel kan trekke seg ut når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og pga noe som skjedde i 1920 så skal Israel drepe sivile palestinere i deres egne landområder i 2003?

Startet på 20-tallet, og har økt voldsomt etter 2.VK. Jeg føler at palestinerne bare er en spydspiss, og at hele den muslimske verden vil at konflikten skal spre seg over hele midtøsten i håp om å få kastet jødene på havet. De vil ikke ha noen enighet og deling, men krig og utsletting av Israel.

Selvmordsbomberne er nøye utvalgt for sin brennende tro og hat mot jøder, de trenes til kaldblodighet og utstyres med svært avanserte sprenglegemer som ikke skal synes. De lager dem ikke selv og det hele er svært godt otrganisert. I tillegg blir familiene betalt 25.000 USD hver for sin døde sønn eller datter. Gravide er blitt brukt for å minke mistanker så de kommer nærmere målene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på 20-tallet, og har økt voldsomt etter 2.VK. Jeg føler at palestinerne bare er en spydspiss, og at hele den muslimske verden vil at konflikten skal spre seg over hele midtøsten i håp om å få kastet jødene på havet. De vil ikke ha noen enighet og deling, men krig og utsletting av Israel.

Selvmordsbomberne er nøye utvalgt for sin brennende tro og hat mot jøder, de trenes til kaldblodighet og utstyres med svært avanserte sprenglegemer som ikke skal synes. De lager dem ikke selv og det hele er svært godt otrganisert. I tillegg blir familiene betalt 25.000 USD hver for sin døde sønn eller datter. Gravide er blitt brukt for å minke mistanker så de kommer nærmere målene.

Og nazistene okkuperte Norge for å forhindre at Hjemmevernet kastet tyskerene i Middelhavet?

Det er Israel som okkuperer palestinske landområder, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer ikke noen terror.

Derimot er Israels terror langt større og verre enn palestinerenes terror, og det er derfor naturlig å være mer opptatt av den, ikke minst fordi det er Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Israel kan trekke seg ut når som helst.

Jo du forsvarer terror ! når du tillater deg å sammenligne Milorgs metoder i Norge, med de simpelse mord på tilfeldige barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo du forsvarer terror ! når du tillater deg å sammenligne Milorgs metoder i Norge, med de simpelse mord på tilfeldige barn.

Motsatte Milorg seg bombingen av Dresden, Nagasaki eller Hiroshima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Milorg stod altså "inne for" langt flere drap på uskyldige sivile barn enn det palestinerene har drept?

Milorg har ikke mer med bombingen av Dresden og gjøre enn julenissen.

Hold deg til saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milorg har ikke mer med bombingen av Dresden og gjøre enn julenissen.

Hold deg til saken.

Du trakk inn Milorg!

Hvis USA hadde bedt Milorg om å utføre bombingen av Dresden/Hiroshima/Nagasaki - tror du de ville nektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trakk inn Milorg!

Hvis USA hadde bedt Milorg om å utføre bombingen av Dresden/Hiroshima/Nagasaki - tror du de ville nektet?

Vet ikke. Vet du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Vet du ?

Jeg *tror* ikke at de hadde nektet. Det er mulig at de hadde nektet å slippe en atombombe, men jeg tviler på at de hadde nektet å være med på å bombe Dresden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg *tror* ikke at de hadde nektet. Det er mulig at de hadde nektet å slippe en atombombe, men jeg tviler på at de hadde nektet å være med på å bombe Dresden.

Gjettninger som ikke har noe som helst relevans til Midt-østen.

Utgangspunktet for tråden var opp-banking av en eldre mann, som du straks rykker ut for å forstå, forklare og forsvare.

Det verste er vel også at du tror det hjelper dine palestinavenner, selv om jeg vet at du hater alle land som ønsker leve i fred med Israel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjettninger som ikke har noe som helst relevans til Midt-østen.

Utgangspunktet for tråden var opp-banking av en eldre mann, som du straks rykker ut for å forstå, forklare og forsvare.

Det verste er vel også at du tror det hjelper dine palestinavenner, selv om jeg vet at du hater alle land som ønsker leve i fred med Israel.

Du skriver: "selv om jeg vet at du hater alle land som ønsker leve i fred med Israel."

Jeg har utallige ganger skrevet at jeg støtter Israels rett til å eksistere i fred. INNENFOR egne grenser, vel å merke!

====

Men dagens situasjon er at det er Israel som ulovlig okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Og nazistene okkuperte Norge for å forhindre at Hjemmevernet kastet tyskerene i Middelhavet?

Det er Israel som okkuperer palestinske landområder, og ikke omvendt.

Den muslimske/ arabiske verden av ekstremister vil framprovosere en full krig i Midtøsten så sant de klarer. Palestinas ekstremister er spydspissen. De jobber hardt for at konflikten skal spre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "selv om jeg vet at du hater alle land som ønsker leve i fred med Israel."

Jeg har utallige ganger skrevet at jeg støtter Israels rett til å eksistere i fred. INNENFOR egne grenser, vel å merke!

====

Men dagens situasjon er at det er Israel som ulovlig okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt.

Hvorfor denen iveren etter å forsvare opp-banking av Egypts utenriksminister ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den muslimske/ arabiske verden av ekstremister vil framprovosere en full krig i Midtøsten så sant de klarer. Palestinas ekstremister er spydspissen. De jobber hardt for at konflikten skal spre seg.

Det faktum at det er Israel som okkuperer palestinerenes landområder, og ikke omvendt, motbeviser din teori.

Din teori er omtrent som å påstå at nazistene okkuperte Norge for å forhindre at Norge jaget tyskerene i Middelhavet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denen iveren etter å forsvare opp-banking av Egypts utenriksminister ?

Hvor er denne "iveren etter å forsvare opp-banking av Egypts utenriksminister"?

Jeg ser ingen iver.

Derimot ser jeg et ønske fra deg om å fokusere på noe negativt fra palestinerene, for å fjerne fokus fra Israels terrorisering av uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er denne "iveren etter å forsvare opp-banking av Egypts utenriksminister"?

Jeg ser ingen iver.

Derimot ser jeg et ønske fra deg om å fokusere på noe negativt fra palestinerene, for å fjerne fokus fra Israels terrorisering av uskyldige mennesker.

Det eneste som er å se i denne tråden er en iver etter å forsvare de sykeste handlinger utført av palestinere, selv om det åpenbart skader ders sak.

Hvorfor opperer du som nyttig idiot for Israelerne med dine holdninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...