Gå til innhold

hjemmesiden er væk


Gjest Pia

Anbefalte innlegg

"Dessverre har det ikke latt seg gjøre å overføre tidligere hjemmesider"

Åhhhhh nej, sig det ikke er sand, lige før jeg får hedeture nu, og alle de beøgende der skrev i gæstebogen *suk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trøster*

Gjesteboken din er jo ikke på DOL, den er et annet sted. Om du vet om noen som hadde samme type som deg - så kan du kanskje bare byte ut brukernavnet til vedkommende med ditt eget, for å finne frem -eller lete i mailene dine for å se om du finner den hvor du fikk kodene til en gjestebok?

Man må ta vare på sånt veitu :-)

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia !

Fortvil ikke.

Ta en kikk på denne siden:

http://www.doktoronline.no/pub/faq.html

Vennlig hilsen

"Doktor Online har nå utvidet muligheten til å lage hjemmesider. Dessverre har det ikke latt seg gjøre å overføre tidligere hjemmesider. Du finner dem på følgende adresse"

Ja har set den side, men det betyder vel jeg igen må lave en helt ny hjemmeside, og jeg er jo sååå dum til dette,uha da, godt Unni og flere andre gode mennesker findes så findes her.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia !

Fortvil ikke.

Ta en kikk på denne siden:

http://www.doktoronline.no/pub/faq.html

Vennlig hilsen

"Doktor Online har nå utvidet muligheten til å lage hjemmesider. Dessverre har det ikke latt seg gjøre å overføre tidligere hjemmesider. Du finner dem på følgende adresse"

Ja har set den side, men det betyder vel jeg igen må lave en helt ny hjemmeside, og jeg er jo sååå dum til dette,uha da, godt Unni og flere andre gode mennesker så findes her.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...