Gå til innhold

- nå har jeg vært alene i en uke


Lyon

Anbefalte innlegg

- med mine 5 barn. Gubben flyttet ut for en uke siden.

Vet dere... jeg merker ingen forskjell. Med det mener jeg ansvaret for hus og hjem og ungene osv.

Nå er jeg faktisk glad for at han bare satt på den feite ræva si, jeg var jo så vant til å gjøre alt selv uansett, dette vinner jeg jo på nå ser jeg.

Klart jeg savner han iblandt, men da tenker jeg bare på alt det negative og all den dritten som har vært, og da er jeg kjempeglad for at vi tok ut seperasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i høst, det var etter at jeg hadde fått barn nr.5, så ga han meg et koselig kompliment, han sa: "du ser ut som en sexy 25 åring"

(jeg er 37)

Nå før han flyttet ut, så sa han " ja ja, jeg er nå ikke redd for at du skal finne deg en ny mann, du er jo ikke den mest attraktive på markedet, ei kjærring som nærmer seg 40, og har fem barn"

Må bare le jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i høst, det var etter at jeg hadde fått barn nr.5, så ga han meg et koselig kompliment, han sa: "du ser ut som en sexy 25 åring"

(jeg er 37)

Nå før han flyttet ut, så sa han " ja ja, jeg er nå ikke redd for at du skal finne deg en ny mann, du er jo ikke den mest attraktive på markedet, ei kjærring som nærmer seg 40, og har fem barn"

Må bare le jeg...

herregud, for en idiot av en fyr! Skjønner godt at du er glad han har flytta ut ja. Du fortjener da langt bedre enn det der!

Lykke til framover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i høst, det var etter at jeg hadde fått barn nr.5, så ga han meg et koselig kompliment, han sa: "du ser ut som en sexy 25 åring"

(jeg er 37)

Nå før han flyttet ut, så sa han " ja ja, jeg er nå ikke redd for at du skal finne deg en ny mann, du er jo ikke den mest attraktive på markedet, ei kjærring som nærmer seg 40, og har fem barn"

Må bare le jeg...

Kan det tyde på litt bitterhet tro?

Det var akkurat noe sånt exen til mannen min sa da han endelig fikk mot til seg og flyttet fra henne.

Nå over fire år etter sitter han med ny familie, mens hun fremdeles er singel.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annette 73

Hei

Mangen gratulasjoner til deg. Du klarte det. Du har bare å vinne på dette. Det er nå ditt nye liv begynner.

Ikke ta deg nær av x-en,han er bare bitter, men samtidig ligger det endel sjalusi også. Jeg er selv alene med barn, og vet hvor tøft det er, men derfor er det viktig at du har familie og nok nettverk rundt deg.

Ikke ta det vondt ment, men han må ikke glemme at han har vært med på moroa ang barna, og spørsmålet er om det noen som vil ha en enslig dust som ham med fem barn.

Pass godt på hverandre og lykke til videre i livet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det er så få som går til det skrittet du har gjort. Det er ikke slik at den andre må være en "djevel" for at man skal kunne gå rakrygget ut av en skilsmisse. Det rekker lenge at man har det dårlig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i det du forteller!

Sant å si så var det mange ting som ble enklere da eksen dro, som for eksempel å holde orden i huset. Han måtte jo ta rotet sitt med seg, hehe!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du forteller!

Sant å si så var det mange ting som ble enklere da eksen dro, som for eksempel å holde orden i huset. Han måtte jo ta rotet sitt med seg, hehe!

Lykke til videre!

Faktisk er det som du har en unge mindre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjermtrollet

Så deilig!:0)

Må si du er tøff, det e mange som ikke ville tatt det valget! Godt det er noen med bein i nesa! Kos deg alene med ungene og plei deg selv masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke enda

GRATULERER kan tenke meg det er deilig ja.

Har veldig lyst til å ta det skrittet jeg også, men er ikke tøff nok enda...

Jeg har "bare" 3 barn jeg da. Mannen min gjør da noe hjemme så det er ikke problemet men han har et temperament som er farlig. Gleder meg til den dagen jeg kan skrive det samme.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lyon..er gratulerer et ord å bruke i ditt tilfelle?? det kan nesten virke sånn. Synest uansett at du er tøff som tar steget fullt ut og tør velge egne ben å stå på... selvsagt vil du savne ham, dere har jo delt mye, men som du sier selv; det er bare å minne seg selv på det negative, så føler en seg bare fri og lett og glad... Gøled deg; snart er det vår også....!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Så du skjønner vel da hvorfor jeg er skeptisk til en ny mann i huset :o)

Det er bare fordi du ikke har greie på mannfolk. Man skal ikke drive med noe man ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare fordi du ikke har greie på mannfolk. Man skal ikke drive med noe man ikke har greie på.

Du har rett, jeg forstår ingenting av dem :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skjønner vel da hvorfor jeg er skeptisk til en ny mann i huset :o)

Men de er gode å ha når dassen ryker, da. Også er de litt deilige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hellepelle

Du ser da ut til å klare det fint! Vet hvordan det er å gjøre alt selv.. Husk at om du trenger å snakke med noen må du få gjort det. Var det du som tok initiativet til seperasjon? Håper du har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...