Gå til innhold

Takk, da mangler bare dette:


Gjest Morsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    21

  • SierDuDet

    19

  • favn

    9

  • Ulv I Faarikaal

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Patetisk forsøk.

Hvordan kan du forsvare Sør her?

En hver som har lest på dol en stund må da ha forstått at innleggene til Morsk i går var en parodi på Sør. Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt.

Dersom noen legger ut en link her som beskriver bikkjer som blir levende flådd i et eller annet land, at det er mer utrygt i Oslo's gater nå enn tidligere, eller at en eller annen fyr ble angrepet av en gjeng i Frognerparken, hvem er det da som skriver innlegg som:

"500000 unger dør av HIV i Afrika (så hva er det du syter for?)".

"Jeg har bodd i Brasil og blitt kidnappet av folk med maskingeværer (så hva er det du syter for?).

...osv.

Altså skulle det godt gjøres at noen tolket det Morsk skrev i går som bagatellisering av overgrep mot barn, og du som har lest her en stund burde i hvert fall klare å lese det som står uten å ta hensyn til hvilket nick som har skrevet det.

Jeg så hele tråden i går, deltok i den, og svarte også på innlegg der senest klokken 05:00 i dag morges. Ikke er jeg en av de som alltid forsvarerer eller skjeller ut enkelte nick heller (verken Morsk, Sør, Ulv, osv), og den eneste som gikk over streken her var du når du tok noen sterkt parodiske sitater ut av sin sammenheng og dermed framstilte Morsk som en med uhyre perverse meninger.

Det hender Sør sier noe fornuftig, men det hender det faktisk at hans motdebattanter gjør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du forsvare Sør her?

En hver som har lest på dol en stund må da ha forstått at innleggene til Morsk i går var en parodi på Sør. Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt.

Dersom noen legger ut en link her som beskriver bikkjer som blir levende flådd i et eller annet land, at det er mer utrygt i Oslo's gater nå enn tidligere, eller at en eller annen fyr ble angrepet av en gjeng i Frognerparken, hvem er det da som skriver innlegg som:

"500000 unger dør av HIV i Afrika (så hva er det du syter for?)".

"Jeg har bodd i Brasil og blitt kidnappet av folk med maskingeværer (så hva er det du syter for?).

...osv.

Altså skulle det godt gjøres at noen tolket det Morsk skrev i går som bagatellisering av overgrep mot barn, og du som har lest her en stund burde i hvert fall klare å lese det som står uten å ta hensyn til hvilket nick som har skrevet det.

Jeg så hele tråden i går, deltok i den, og svarte også på innlegg der senest klokken 05:00 i dag morges. Ikke er jeg en av de som alltid forsvarerer eller skjeller ut enkelte nick heller (verken Morsk, Sør, Ulv, osv), og den eneste som gikk over streken her var du når du tok noen sterkt parodiske sitater ut av sin sammenheng og dermed framstilte Morsk som en med uhyre perverse meninger.

Det hender Sør sier noe fornuftig, men det hender det faktisk at hans motdebattanter gjør også.

Man må være døv, blind, stum og låghalt for ikke å få med seg at Morsk kverulerer med Sør. Jeg har altså også sett det.

Men - det angår meg ikke. Jeg dr... faktisk i det.

Du har med andre ord gått glipp av noe vesentlig, nemlig:

Jeg har overhodet ikke noe sted _nevnt_ Sør, ikke nicket Sør, ikke Sørs innlegg, ikke Sørs meninger, i det hele tatt...

På bakgrunn av to groteske innlegg av Morsk, har jeg imidlertid nokså krasst bedt Webmaster om å slette innleggene signert Morsk.

Så hva betyr innlegget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være døv, blind, stum og låghalt for ikke å få med seg at Morsk kverulerer med Sør. Jeg har altså også sett det.

Men - det angår meg ikke. Jeg dr... faktisk i det.

Du har med andre ord gått glipp av noe vesentlig, nemlig:

Jeg har overhodet ikke noe sted _nevnt_ Sør, ikke nicket Sør, ikke Sørs innlegg, ikke Sørs meninger, i det hele tatt...

På bakgrunn av to groteske innlegg av Morsk, har jeg imidlertid nokså krasst bedt Webmaster om å slette innleggene signert Morsk.

Så hva betyr innlegget ditt?

Innlegget mitt betyr at det er helt ufattelig at du som har lest på dol en stund misforsto innleggene til Morsk så til de grader i går, noe jeg tror du gjorde helt bevisst.

Når du så i tillegg henger han ut på den måten du gjorde i innlegget du fikk slettet tidligere i dag, og også nå i et innlegg under her, så ser det mer ut som om du er ute etter å ta Morsk ved å tillegge han meninger han aldri har forfektet.

Du tar tross alt et par setninger han skrev, fullstendig ut av sammenheng, og dermed forsøker å framstille fyren som pervers, nøyaktig på samme måte som Sør, patetisk nok, forsøkte å gjøre i natt.

En hver idiot som fulgte tråden i natt må ha forstått at Morsk var utrolig sarkastisk med sitatene du nå slenger om deg med her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan du forsvare Sør her?

En hver som har lest på dol en stund må da ha forstått at innleggene til Morsk i går var en parodi på Sør. Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt.

Dersom noen legger ut en link her som beskriver bikkjer som blir levende flådd i et eller annet land, at det er mer utrygt i Oslo's gater nå enn tidligere, eller at en eller annen fyr ble angrepet av en gjeng i Frognerparken, hvem er det da som skriver innlegg som:

"500000 unger dør av HIV i Afrika (så hva er det du syter for?)".

"Jeg har bodd i Brasil og blitt kidnappet av folk med maskingeværer (så hva er det du syter for?).

...osv.

Altså skulle det godt gjøres at noen tolket det Morsk skrev i går som bagatellisering av overgrep mot barn, og du som har lest her en stund burde i hvert fall klare å lese det som står uten å ta hensyn til hvilket nick som har skrevet det.

Jeg så hele tråden i går, deltok i den, og svarte også på innlegg der senest klokken 05:00 i dag morges. Ikke er jeg en av de som alltid forsvarerer eller skjeller ut enkelte nick heller (verken Morsk, Sør, Ulv, osv), og den eneste som gikk over streken her var du når du tok noen sterkt parodiske sitater ut av sin sammenheng og dermed framstilte Morsk som en med uhyre perverse meninger.

Det hender Sør sier noe fornuftig, men det hender det faktisk at hans motdebattanter gjør også.

Du skriver: " Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt."

Hva (konkret) skulle jeg føle meg "støtt" over i den tråden?

Jeg synes egentlig det ville vært FLOTT hvis den fikk ligge, slik at flest mulig fikk lese hvem som skrev hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: " Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt."

Hva (konkret) skulle jeg føle meg "støtt" over i den tråden?

Jeg synes egentlig det ville vært FLOTT hvis den fikk ligge, slik at flest mulig fikk lese hvem som skrev hva.

"Hva (konkret) skulle jeg føle meg "støtt" over i den tråden?"

Jeg tror selvsagt ikke at du fikk tråden slettet, men Morsk var sarkastisk på din bekostning. En hver idiot så det. Altså kan umulig hans svært så parodiske uttalelser i forhold til å bagatellisere pedofile, vært grunnen til at innlegget ble slettet.

I hvert fall ikke hvis webbis tenker, noe jeg tror vedkommende er i stand til.

Jeg synes også tråden burde få stått, i hvert fall med mindre det skjedde noe dramatisk der etter at jeg sjekket innom den i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva (konkret) skulle jeg føle meg "støtt" over i den tråden?"

Jeg tror selvsagt ikke at du fikk tråden slettet, men Morsk var sarkastisk på din bekostning. En hver idiot så det. Altså kan umulig hans svært så parodiske uttalelser i forhold til å bagatellisere pedofile, vært grunnen til at innlegget ble slettet.

I hvert fall ikke hvis webbis tenker, noe jeg tror vedkommende er i stand til.

Jeg synes også tråden burde få stått, i hvert fall med mindre det skjedde noe dramatisk der etter at jeg sjekket innom den i morges.

Hei,

Det er lite som tilsier at han var sarkastisk.

Jeg stilte et helt kurrant spørsmål (valg av tema), og det første svaret jeg fikk var "Hvorfor gidder du i det hele tatt engasjere deg i noen få norske barn som voksne tukler med kjønnsorganene på, men som tross alt lever ?"

Slikt skriver man bare ikke, selv om det (i ettertid) påstås å være "sarkasme".

Nok om det.

====

Du insinuerte flere steder at jeg godtok at uskyldige ble dømt for incest/voldtekt. Hvor/når har jeg skrevet noe som helst som tilsier det?

Jeg har skrevet side opp og side ned om at "folk er uskyldige inntil det motsatte er bevist i retten", og har ALDRI sagt/skrevet/ment at det var noe unntak for voldtekt/incest/mishandling.

Så hvor har du det fra?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt betyr at det er helt ufattelig at du som har lest på dol en stund misforsto innleggene til Morsk så til de grader i går, noe jeg tror du gjorde helt bevisst.

Når du så i tillegg henger han ut på den måten du gjorde i innlegget du fikk slettet tidligere i dag, og også nå i et innlegg under her, så ser det mer ut som om du er ute etter å ta Morsk ved å tillegge han meninger han aldri har forfektet.

Du tar tross alt et par setninger han skrev, fullstendig ut av sammenheng, og dermed forsøker å framstille fyren som pervers, nøyaktig på samme måte som Sør, patetisk nok, forsøkte å gjøre i natt.

En hver idiot som fulgte tråden i natt må ha forstått at Morsk var utrolig sarkastisk med sitatene du nå slenger om deg med her inne.

Ingen trenger da framstille herr Morsk som pervers. Det klarer herr Morsk fint selv. Skal jeg sitere herr Morsk en gang til, kanskje?

Og nå rester jeg my case over fellesron.... deres.

Den totalt ukritiske oppbackingen fra noen av dere dol-menn på så grove utsagn som jeg leste tidligere i dag, er så rystende at jeg ikke har flere ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt betyr at det er helt ufattelig at du som har lest på dol en stund misforsto innleggene til Morsk så til de grader i går, noe jeg tror du gjorde helt bevisst.

Når du så i tillegg henger han ut på den måten du gjorde i innlegget du fikk slettet tidligere i dag, og også nå i et innlegg under her, så ser det mer ut som om du er ute etter å ta Morsk ved å tillegge han meninger han aldri har forfektet.

Du tar tross alt et par setninger han skrev, fullstendig ut av sammenheng, og dermed forsøker å framstille fyren som pervers, nøyaktig på samme måte som Sør, patetisk nok, forsøkte å gjøre i natt.

En hver idiot som fulgte tråden i natt må ha forstått at Morsk var utrolig sarkastisk med sitatene du nå slenger om deg med her inne.

Du skriver: "En hver idiot som fulgte tråden i natt må ha forstått at Morsk var utrolig sarkastisk med sitatene du nå slenger om deg med her inne."

Uansett om han følte seg "berettiget" til å slenge dritt til meg, så er det INGEN unnskyldning for hva han faktisk skrev (som ikke omhandlet meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må være døv, blind, stum og låghalt for ikke å få med seg at Morsk kverulerer med Sør. Jeg har altså også sett det.

Men - det angår meg ikke. Jeg dr... faktisk i det.

Du har med andre ord gått glipp av noe vesentlig, nemlig:

Jeg har overhodet ikke noe sted _nevnt_ Sør, ikke nicket Sør, ikke Sørs innlegg, ikke Sørs meninger, i det hele tatt...

På bakgrunn av to groteske innlegg av Morsk, har jeg imidlertid nokså krasst bedt Webmaster om å slette innleggene signert Morsk.

Så hva betyr innlegget ditt?

Slutt og late som om du er dum ditt utyske !

Parodi er riktignok en lek med ilden. Det vil altids finnes en og annen som ikke forstår denslags.

Kunne ha forstått ditt innlegg dersom de var nye på DOL, og ukjent med personene her.

Du derimot, en gammel traver, har absolutt ingen unnskyldning for å skrive slik dritt og late som om du ikke forstår..

Du skrev av rein ondskap ! en egenskap du og din læremester har til felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det ene innlegget du klagde over fulgte med i dragsuget da en stor del av tråden ble slettet pga overskriften som var valgt.

Forøvrig slettet jeg ditt innlegg om favn og hennes innlegg om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: " Det var så åpenbart at den mest sannsynlige grunnen til at tråden ble slettet, må ha vært at Sør følte seg støtt."

Hva (konkret) skulle jeg føle meg "støtt" over i den tråden?

Jeg synes egentlig det ville vært FLOTT hvis den fikk ligge, slik at flest mulig fikk lese hvem som skrev hva.

Var det så deilig for deg og bli møtt av din egen argumentasjon i døra, rett i fleisen, at du fortsatt sitter her og skriker av orgasme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er lite som tilsier at han var sarkastisk.

Jeg stilte et helt kurrant spørsmål (valg av tema), og det første svaret jeg fikk var "Hvorfor gidder du i det hele tatt engasjere deg i noen få norske barn som voksne tukler med kjønnsorganene på, men som tross alt lever ?"

Slikt skriver man bare ikke, selv om det (i ettertid) påstås å være "sarkasme".

Nok om det.

====

Du insinuerte flere steder at jeg godtok at uskyldige ble dømt for incest/voldtekt. Hvor/når har jeg skrevet noe som helst som tilsier det?

Jeg har skrevet side opp og side ned om at "folk er uskyldige inntil det motsatte er bevist i retten", og har ALDRI sagt/skrevet/ment at det var noe unntak for voldtekt/incest/mishandling.

Så hvor har du det fra?

Med vennlig hilsen

At Morsk var sarkastisk hersker det ingen tvil om. Når det i tillegg var deg han parodierte så overrasker det meg at du ikke forsto det selv. Jeg trodde du bare var spydig når du fortsatte å svare han i går, men at du uten tvil forsto hvor han ville.

Av alle som hang seg på favn sin klage til webbis tidligere i dag (det ble slettet), var det ingen som forsto hennes opphisselse.

"Du insinuerte flere steder at jeg godtok at uskyldige ble dømt for incest/voldtekt. Hvor/når har jeg skrevet noe som helst som tilsier det?"

Jeg skrev ikke at du godtok det, men jeg skrev at du bagatelliserer det når det skjer. Dersom f.eks. Goliath eller Morsk starter en tråd angående et justismord hvor en mann har sonet for incest han aldri har begått, så drar du raskt fram hvor mange 1000 unge det er som blir misbrukt uten at noen blir dømt.

Hvis dette ikke er å bagatellisere en hendelse så vet ikke jeg.

Jeg har diskutert overgrep på både liten og stor med deg her på dol en rekke ganger de siste årene, så det kan vel knapt komme som noen bombe at jeg ikke kjøper dine argumenter her.

Jeg vet ikke om du rakk å se det jeg skrev til deg i dagtidlig før tråden ble slettet?

Vel, jeg skrev i hvert fall at du er så godtroende når det gjelder jenters påstander at du ikke engang stiller deg kritisk til de mest fantastiske historier. Det er jo ingen som lyver om overgrep, sier du. Det går jo tross alt ut over dem selv i retten, og ingen vil vel seg selv så vondt?

Vel, du har blitt lurt selv. Jeg vet. Jeg hadde også kontakt med enkelte jeg vet du har hatt kontakt med her på dol, og du har blitt løyet huden full uten å forstå det. Jeg har ikke dine kunnskaper og din ekspertrise vedrørende overgrep og den slags, men jeg har noe du uten tvil legger fra deg så fort du hører noe som har med overgrep å gjøre: Kritisk sans og sunn fornuft.

Jeg forsto at jeg ble løyet for lenge før jeg fikk vite det av andre. Du vet det sannsynligvis ikke enda, uansett hvor vannvittige historiene du fikk servert var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det er lite som tilsier at han var sarkastisk.

Jeg stilte et helt kurrant spørsmål (valg av tema), og det første svaret jeg fikk var "Hvorfor gidder du i det hele tatt engasjere deg i noen få norske barn som voksne tukler med kjønnsorganene på, men som tross alt lever ?"

Slikt skriver man bare ikke, selv om det (i ettertid) påstås å være "sarkasme".

Nok om det.

====

Du insinuerte flere steder at jeg godtok at uskyldige ble dømt for incest/voldtekt. Hvor/når har jeg skrevet noe som helst som tilsier det?

Jeg har skrevet side opp og side ned om at "folk er uskyldige inntil det motsatte er bevist i retten", og har ALDRI sagt/skrevet/ment at det var noe unntak for voldtekt/incest/mishandling.

Så hvor har du det fra?

Med vennlig hilsen

Det blir ikek siste gang du vil bli møtt av parodi på deg selv av meg her på DOL.

Tydligvis en nokså effektiv måte og få deg til og fortså hvordan det føles og bli møtt av deg her. Argumentasjonen var en kopi av din, hverken mer eller mindre, liksom den gang Goliath skrev om dine "eskapader" som "hjelpearbeider" i Sør-Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trenger da framstille herr Morsk som pervers. Det klarer herr Morsk fint selv. Skal jeg sitere herr Morsk en gang til, kanskje?

Og nå rester jeg my case over fellesron.... deres.

Den totalt ukritiske oppbackingen fra noen av dere dol-menn på så grove utsagn som jeg leste tidligere i dag, er så rystende at jeg ikke har flere ord.

Det er ingen som hadde backet opp Morsk dersom han hadde stått for det du på en eller annen merkelig måte presterte å tolke satiren hans som.

Det var tross alt ikke vanskelig å se parodien på Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene innlegget du klagde over fulgte med i dragsuget da en stor del av tråden ble slettet pga overskriften som var valgt.

Forøvrig slettet jeg ditt innlegg om favn og hennes innlegg om deg.

Overskriften??? Mener du med dette at du har tenkt og la dette inlegget fullt av misvisende løsrevne sitatar, tatt ut av sin sammengheng bli stående:?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1976219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "En hver idiot som fulgte tråden i natt må ha forstått at Morsk var utrolig sarkastisk med sitatene du nå slenger om deg med her inne."

Uansett om han følte seg "berettiget" til å slenge dritt til meg, så er det INGEN unnskyldning for hva han faktisk skrev (som ikke omhandlet meg).

Jeg så alt han skrev. Jeg sto opp 5 i dag, svarte deg på ditt svar til meg, og leste igjennom resten av tråden.

Jeg så ingenting der hvor Morsk framsto som pervers.

Men det er klart: Det er jo en fordel at webbis har slettet tråden, slik at andre ikke får gjøre seg opp sin egen mening.

Han slang dritt til deg ved å parodiere deg. Jeg føler ofte at denne drittslenginga går alt for langt, spesielt når det blir laget egne tråder om deg, men akkurat den disksjonen du og han hadde i natt, var helt i henhold.

Som sagt: Alle som klarer å tenke litt selv må ha forstått at han parodierte deg. Det var en god parodi og meget tydelig for oss som har lest her en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg så alt han skrev. Jeg sto opp 5 i dag, svarte deg på ditt svar til meg, og leste igjennom resten av tråden.

Jeg så ingenting der hvor Morsk framsto som pervers.

Men det er klart: Det er jo en fordel at webbis har slettet tråden, slik at andre ikke får gjøre seg opp sin egen mening.

Han slang dritt til deg ved å parodiere deg. Jeg føler ofte at denne drittslenginga går alt for langt, spesielt når det blir laget egne tråder om deg, men akkurat den disksjonen du og han hadde i natt, var helt i henhold.

Som sagt: Alle som klarer å tenke litt selv må ha forstått at han parodierte deg. Det var en god parodi og meget tydelig for oss som har lest her en stund.

Tråden ble slettet pga en overskrift som følge av klage fra Goliath

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1975516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...