Gå til innhold

webmasteeeeeeeeer! *sutrestemme*


Gjest grinejente

Anbefalte innlegg

Gjest grinejente

Du er bare såååå partisk og alltid enig med Søøøør.... *sipper*

Alltid skal du dulle med ham selv om jeg er myyyye snillere enn han. Det er uuuuuurettferdig!

Sør er bare sååååå slem og jeg har ikke gjort noe galt. Dessuten var det han som begynte da han stjal spaden og lekebilen min.

Gjør noe nåååååååå! *gnålestemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    22

  • Ulv I Faarikaal

    13

  • SierDuDet

    3

  • laban

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest grinejenter

Jada Favn. Vi vet du er ei grinejente. Kan du ikke gjøre det nicket permanent ?

Det kler deg bedre.

Er nok ikke favn, nei.

Tro det eller ei, men det er flere som synes dere er en gjeng patetiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grinejente

kan det hende at webmaster også bruker nicket Sør og derfor får gjøre akkurat som han vil???

Jaaaa, sånn mååå det jo vææære, siden det aldri tas hensyn til mine følelser.

*vræl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Så,så - nå skal du få låne en ny spade og en bil av meg og så blir alt bra igjen. Jeg skal si til Sør at nå har han vært slem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det hende at webmaster også bruker nicket Sør og derfor får gjøre akkurat som han vil???

Har du flere konspirasjonsteorier?

Jeg har blitt anklaget for alt fra å være "kristenfundamentalist" til "muslim" til "kommunist" av det lokale intelligensia her.

Kanskje jeg er ateisten som er Gud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har du flere konspirasjonsteorier?

Jeg har blitt anklaget for alt fra å være "kristenfundamentalist" til "muslim" til "kommunist" av det lokale intelligensia her.

Kanskje jeg er ateisten som er Gud?

Gud er finmekaniker, akkurat som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så,så - nå skal du få låne en ny spade og en bil av meg og så blir alt bra igjen. Jeg skal si til Sør at nå har han vært slem igjen!

Men du tar innleggene mine ut av sammenheng!!!!! Det jeg mente var at du egentlig trengte mer sjokolade på den kaken!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grinejente

Det tror jeg du gjorde også.

"Det tror jeg du gjorde også."

Godt å se at du innrømmer at du følte deg truffet. Selv må jeg nok skuffe deg. Jeg er ikke favn.

Tro det eller ei, men det er mer enn en person som synes sutringa deres begynner å bli litt i overkant.

Men om det føles tryggere for deg å innbille deg at alle som er imot deg er den samme personen og det slett ikke har noe med din oppførsel å gjøre, så værsågod.

*klapper på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

kan det hende at webmaster også bruker nicket Sør og derfor får gjøre akkurat som han vil???

Visste du ikke at jeg er både Morsk, Sør, UiF, Grip, Goliath - og selvfølgeli favn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grinejente

Så,så - nå skal du få låne en ny spade og en bil av meg og så blir alt bra igjen. Jeg skal si til Sør at nå har han vært slem igjen!

Takk. *skjelvende underleppe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...