Gå til innhold

webmasteeeeeeeeer! *sutrestemme*


Gjest grinejente

Anbefalte innlegg

Du skriver: "Desto viktigere er det at vi andre på DOL, minner om hva slags overgrep som vil skje dersom folk som DEG en gang til slipper til i rettsvesenet:

http://www.aftenposten.no/bakgr/980415/kronikk.htm"

Dette bør du lese:

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html?id=105371

Slike som deg er en skam for Norge!

Bør man grine eller le ?

Linker til jødeutryddelsen i en tråd om justismord og incest....

Nå mangler bare en link til de 60 000 barna, og parodien er komplett...

Du er i ferd med og fullføre min parodi på deg på en mer fullkommen måte enn jeg hadde våget drømme om !!!

----------------------------

Verden har fått en ny Ali. Tragiske Ali !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    22

  • Ulv I Faarikaal

    13

  • SierDuDet

    3

  • Goliath

    2

Mest aktive i denne tråden

Bør man grine eller le ?

Linker til jødeutryddelsen i en tråd om justismord og incest....

Nå mangler bare en link til de 60 000 barna, og parodien er komplett...

Du er i ferd med og fullføre min parodi på deg på en mer fullkommen måte enn jeg hadde våget drømme om !!!

----------------------------

Verden har fått en ny Ali. Tragiske Ali !

Linken til jødeutryddelsen er akkurat like relevant for deg som din link var til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken til jødeutryddelsen er akkurat like relevant for deg som din link var til meg.

Ringen er sluttet. Jeg fikk deg til og parodere deg selv. Du trenger tydligvis ikke hjelp.

Man kan begynne lure på hvor mye du egentlig har i topplokket, som med åpne øyne tråkker slik i salaten.

Kopi er tatt til bruk ved neste korsvei, og jeg kan love at det vil bli brukt.

---------------------

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen er sluttet. Jeg fikk deg til og parodere deg selv. Du trenger tydligvis ikke hjelp.

Man kan begynne lure på hvor mye du egentlig har i topplokket, som med åpne øyne tråkker slik i salaten.

Kopi er tatt til bruk ved neste korsvei, og jeg kan love at det vil bli brukt.

---------------------

Over og ut.

*ler*

Ikke flere innlegg til Webmaster hvor du trygler om at dine egne innlegg blir slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ringen er sluttet. Jeg fikk deg til og parodere deg selv. Du trenger tydligvis ikke hjelp.

Man kan begynne lure på hvor mye du egentlig har i topplokket, som med åpne øyne tråkker slik i salaten.

Kopi er tatt til bruk ved neste korsvei, og jeg kan love at det vil bli brukt.

---------------------

Over og ut.

Jeg har også tatt vare på en del fra sør og andre, men har aldri blitt fristet til å legge noe av det ut. Føler ikke behovet. Jeg tror det er et godt tegn, for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere konspirasjonsteorier?

Jeg har blitt anklaget for alt fra å være "kristenfundamentalist" til "muslim" til "kommunist" av det lokale intelligensia her.

Kanskje jeg er ateisten som er Gud?

Tror nok den var ironisk og myntet på andre enn deg Sør:-)

Når du klager til webmaster, så tviler jeg på at papegøyene dine forsøker å "trakasere deg" av den grunn...he-he

For her er det nok en av dine "gode hjelpere" som synes du blir uretferdig behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok den var ironisk og myntet på andre enn deg Sør:-)

Når du klager til webmaster, så tviler jeg på at papegøyene dine forsøker å "trakasere deg" av den grunn...he-he

For her er det nok en av dine "gode hjelpere" som synes du blir uretferdig behandlet.

*stakkars deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

...så blir det ikke noe lørdagsgodt i kveld!

Uansett hvem som begynte.

Lytt til erfarne, gamle kjerringer

som

Synes du vi skal stenge lekeplassen for dem i kveld (f.eks. åpent forum) - eller går de seg bare vill andre steder da tror du?

*Ønsker råd fra folk som er vant til å håndtere kranglende småunger.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Synes du vi skal stenge lekeplassen for dem i kveld (f.eks. åpent forum) - eller går de seg bare vill andre steder da tror du?

*Ønsker råd fra folk som er vant til å håndtere kranglende småunger.*

Hvis du stenger det flyr vi andre steder og plager folk, særlig sør er visst fæl til det har jeg hørt. Da må vi ha sex, snakke med levende mennesker, begynne å gå tur, lese aviser, trekke ned i do, lage middag, støvsuge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips

Synes du vi skal stenge lekeplassen for dem i kveld (f.eks. åpent forum) - eller går de seg bare vill andre steder da tror du?

*Ønsker råd fra folk som er vant til å håndtere kranglende småunger.*

Når noen skal lære ungene at det er "nei nei" så gir man det vanligvis et alternativ som de isteden kan flytte fokuset over på.

Ikke lov å ha lekene på bordet, men på gulvet er det lov for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Synes du vi skal stenge lekeplassen for dem i kveld (f.eks. åpent forum) - eller går de seg bare vill andre steder da tror du?

*Ønsker råd fra folk som er vant til å håndtere kranglende småunger.*

nei, la dem få holde seg her! Her er de iallefall trygge blant mannesker som forstår dem og er glade i dem (?).

jeg tror enkelte er hinsides vanlige oppdragelsesmetoder. Et CBT opplegg ville kanskje nytte, - men det ville bli så mye kjedeligere her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, la dem få holde seg her! Her er de iallefall trygge blant mannesker som forstår dem og er glade i dem (?).

jeg tror enkelte er hinsides vanlige oppdragelsesmetoder. Et CBT opplegg ville kanskje nytte, - men det ville bli så mye kjedeligere her

*klemmer* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er faktisk litt sjokkert over deg, Sør.

Men en klem tilbake kan du få :)

Her på siden kan noen og enhver bli sjokkert. Heldigvis har vi nå innført et system hvor man bare kan påstå at det man skrev var "parodi" (ved egenerklæring), og da blir alt iorden igjen. Tilsynelatende.

Alt godt til deg osgå.

PS: har du fått ny epost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Her på siden kan noen og enhver bli sjokkert. Heldigvis har vi nå innført et system hvor man bare kan påstå at det man skrev var "parodi" (ved egenerklæring), og da blir alt iorden igjen. Tilsynelatende.

Alt godt til deg osgå.

PS: har du fått ny epost?

Jeg hadde vakt i går/natt og leste alt sammen.

Og som sagt, jeg er sjokkert...

Har pt bare jobb mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du vi skal stenge lekeplassen for dem i kveld (f.eks. åpent forum) - eller går de seg bare vill andre steder da tror du?

*Ønsker råd fra folk som er vant til å håndtere kranglende småunger.*

En vanlig holdning er vel at "hjemme" har man i hvert fall en _slags_ kontroll på hva de gjør.

Innfører man altfor strenge forbud mot alt de liker å gjøre, slutter de bare å være "hjemme". Da går de heller et annet sted ("hjem til en kamerat") hvor kontrollen er fraværende, og gjør noe mye verre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stakkars deg*

Det er ikke meg de trøster og forsvarer, men deg.

Ikke så rart siden det er lett å se at det ER synd på deg....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...