Gå til innhold

100 nyeste


Gjest gjør noe da!!

Anbefalte innlegg

Gjest gjør noe da!!

Ha, ha, den var artig gitt - Den som gir seg har tapt - Er det? - Takk - Påstår du virkelig - Absolutt ikke - Viktig å hvitvaske det norske folk - Spaghettien kommer fra spagetti-trærne - fiske boller med hvit saus - og hva skjer med fanget ditt når du står opp - mange finnmarkinger flyttet sørover - lojalitet til sten - juryen er imot bankran - i såfall Scolar - den som gir seg har tapt - + mange, mange fler overskrifter refererer alle til 2 - to tråder!! Er det ingen som kan stoppe denne galskapen??? snart er det bare 5-6 kverulanter igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Ulv I Faarikaal

    21

  • soleil

    12

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Er det ikke noen som kan gi disse folka et liv, slik at de kan få noe annet å gjøre enn å peppre DOL med søppelinnlegg???

Man kan umulig ha et liv, og så samtidig klare å produsere så mye dritt??????? Tar dere ikke en gang en pause for å spise og drite????

Jeg er i alle fall glad for at jeg har et liv utenom DOL, for hadde DOL vært livet mitt nå, så hadde jeg tatt min død....

Er det ikke mulig å opprette et kverulantforum, og sørge for at innlegg som skrives der, ikke synes noen andre steder. Gi folka et eget domene, og la dem herje fritt!!!

Ok, så er dere anonyme, men snakk om å drite seg ut så det lukter lang vei likevel...

Kanskje det beste er å bare fjerne 100 nyeste helt, alle fornuftige innlegg drukner jo i kverulantdritten uansett :-(

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen som kan gi disse folka et liv, slik at de kan få noe annet å gjøre enn å peppre DOL med søppelinnlegg???

Man kan umulig ha et liv, og så samtidig klare å produsere så mye dritt??????? Tar dere ikke en gang en pause for å spise og drite????

Jeg er i alle fall glad for at jeg har et liv utenom DOL, for hadde DOL vært livet mitt nå, så hadde jeg tatt min død....

Er det ikke mulig å opprette et kverulantforum, og sørge for at innlegg som skrives der, ikke synes noen andre steder. Gi folka et eget domene, og la dem herje fritt!!!

Ok, så er dere anonyme, men snakk om å drite seg ut så det lukter lang vei likevel...

Kanskje det beste er å bare fjerne 100 nyeste helt, alle fornuftige innlegg drukner jo i kverulantdritten uansett :-(

Beste hilsen fra

Hei Snø,

De siste 24 timene har jeg startet mer enn 5 helt kurrante tråder på Åpent, og om helt forskjellige tema - ingen av dem var om "innvandring" (dog var en om utvanding fra Norge).

Du kan selvsagt påstå at "ikke noe av dette interesserer deg" (og det er jo greit) - samtidig så synes det litt søkt å kritisere at andre starter tråder, når du ikke gjør det selv...???

Tråder om "hvordan åpner jeg glasset med rødbeter?" er neppe så interessante i lengden de heller....

Forsøk gjerne å starte noen tråder du også. Det ville vært interessant å se.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snø,

De siste 24 timene har jeg startet mer enn 5 helt kurrante tråder på Åpent, og om helt forskjellige tema - ingen av dem var om "innvandring" (dog var en om utvanding fra Norge).

Du kan selvsagt påstå at "ikke noe av dette interesserer deg" (og det er jo greit) - samtidig så synes det litt søkt å kritisere at andre starter tråder, når du ikke gjør det selv...???

Tråder om "hvordan åpner jeg glasset med rødbeter?" er neppe så interessante i lengden de heller....

Forsøk gjerne å starte noen tråder du også. Det ville vært interessant å se.

Med vennlig hilsen

Hei,

som sagt har jeg et liv utenfor DOL, og det betyr at jeg ikke har tid til å starte tråder om alt og ingenting bare for å gjøre det. Starter jeg en tråd, så er det for å spørre om noe, eller for å spre en gladnyhet - og i ni av ti tilfeller er det på forum for adopsjon, det er der jeg "hører hjemme".

Utover det leser jeg litt på andre fora når jeg har tid til det. Og noen ganger henger jeg på en eller annen tråd som fanger interessen min, men klarer svært sjelden å følge opp - fordi jeg ikke sitter timesvis foran pc'en. I ni av ti tilfeller så holder jeg meg laaangt unna diskusjonstråder.

Det er sannsynligvis ingen her som har noe i mot at det er noen som startet flere tråder, det er vel heller ingen som har noe mot heftige diskusjoner. Men når hver enda tråd blir milelang med _bare_ krangling mellom fem-seks, nick, og når 80% av innleggene på "100 nyeste" til en hver tid er skrevet av disse samme nickene, ja da er det etter mitt hode KJEDELIG her inne!

Jeg bryr meg katta om hvem som har skylden for at det krangles, og hvem som har rett eller feil. Jeg ser bare at det er noen få nick her inne som forpester hele DOL for det store flertallet av brukere. Og DET irriterer meg, uavhengig av mine sympatier i den diskusjonen som i utgangspunktet ble startet.

Hvis ikke dere selv ser hvorfor andre reagerer på kranglingen deres, så synes jeg dere skal sette dere ned og tenke dere om en gang eller to eller tre.

Det er fullt mulig at DERE koser dere mens dere krangler i vei, men det bør snart gå opp for dere at veldig få andre tar del i denne kosen,,,

Det er fullt mulig at de trådene dere starter kunne vært interessante for andre. Men de ender hver enda gang opp som noen h**** krangletråder mellom dere, som alle med vettet i behold holder seg milevis unna!!!

Og uavhengig av innholdet i trådene deres - jeg orker ikke å lese et innlegg av dem, om jeg ikke dumper opp i dem ved et feiltrykk - dere er like ille hele gjengen :-((

Sorry sør, men jeg er bare lei, lei, lei av av disse uendelige krangle-trådene deres!

Og nei, jeg ønsker _ikke_ en haug med tråder om hvordan man åpner glasset med rødbeter. Diskusjoner er en fin ting. Men dere diskuterer ikke, dere skyter hverandre med skarpt!

Og hvordan jeg kan vite det uten å lese innleggene dere skriver? Det er bare å se på overskriftene på 100 nyeste....

Nei, om det nå var interessante diskusjoner dere bedrev, så var det en ting. Men dere klarer ikke det en gang!

Vær så snill og ta signalene, og stopp før dere ødelegger hele DOL for andre brukere....

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

som sagt har jeg et liv utenfor DOL, og det betyr at jeg ikke har tid til å starte tråder om alt og ingenting bare for å gjøre det. Starter jeg en tråd, så er det for å spørre om noe, eller for å spre en gladnyhet - og i ni av ti tilfeller er det på forum for adopsjon, det er der jeg "hører hjemme".

Utover det leser jeg litt på andre fora når jeg har tid til det. Og noen ganger henger jeg på en eller annen tråd som fanger interessen min, men klarer svært sjelden å følge opp - fordi jeg ikke sitter timesvis foran pc'en. I ni av ti tilfeller så holder jeg meg laaangt unna diskusjonstråder.

Det er sannsynligvis ingen her som har noe i mot at det er noen som startet flere tråder, det er vel heller ingen som har noe mot heftige diskusjoner. Men når hver enda tråd blir milelang med _bare_ krangling mellom fem-seks, nick, og når 80% av innleggene på "100 nyeste" til en hver tid er skrevet av disse samme nickene, ja da er det etter mitt hode KJEDELIG her inne!

Jeg bryr meg katta om hvem som har skylden for at det krangles, og hvem som har rett eller feil. Jeg ser bare at det er noen få nick her inne som forpester hele DOL for det store flertallet av brukere. Og DET irriterer meg, uavhengig av mine sympatier i den diskusjonen som i utgangspunktet ble startet.

Hvis ikke dere selv ser hvorfor andre reagerer på kranglingen deres, så synes jeg dere skal sette dere ned og tenke dere om en gang eller to eller tre.

Det er fullt mulig at DERE koser dere mens dere krangler i vei, men det bør snart gå opp for dere at veldig få andre tar del i denne kosen,,,

Det er fullt mulig at de trådene dere starter kunne vært interessante for andre. Men de ender hver enda gang opp som noen h**** krangletråder mellom dere, som alle med vettet i behold holder seg milevis unna!!!

Og uavhengig av innholdet i trådene deres - jeg orker ikke å lese et innlegg av dem, om jeg ikke dumper opp i dem ved et feiltrykk - dere er like ille hele gjengen :-((

Sorry sør, men jeg er bare lei, lei, lei av av disse uendelige krangle-trådene deres!

Og nei, jeg ønsker _ikke_ en haug med tråder om hvordan man åpner glasset med rødbeter. Diskusjoner er en fin ting. Men dere diskuterer ikke, dere skyter hverandre med skarpt!

Og hvordan jeg kan vite det uten å lese innleggene dere skriver? Det er bare å se på overskriftene på 100 nyeste....

Nei, om det nå var interessante diskusjoner dere bedrev, så var det en ting. Men dere klarer ikke det en gang!

Vær så snill og ta signalene, og stopp før dere ødelegger hele DOL for andre brukere....

Beste hilsen fra

Hei Snø,

For det første mener jeg at Forum for Livssyn (evt. Kronisk Kverulering) burde vært åpnet.

For det andre, det blir feil å skyld på folk som skriver, når andre ikke gjør det. Årsaken til at det er mange av "våre" innlegg på "100 nyeste" er ikke nødvendigvis at vi skriver så mange, men like mye at andre skriver så få.

Du kan selvsagt argumentere med at "andre skriver få, fordi vi skriver mange", men da kan man akkurat like gjerne påstå at "vi skriver mange, fordi andre skriver så få!"

Fordi hvis det var mange som startet interessante tråder (og jeg har startet om alt fra utvandring til USA til "gatebarn i Rio de Janeiro" denne helgen) så ville man selvsagt besvare mange og varierte.

Jeg synes det er bedre å fokusere på "hvordan skape interessante tråder", fremfor å angripe de som skriver her for "ikke å skrive opp til standarden jeg forventer".

Alt godt til deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

som sagt har jeg et liv utenfor DOL, og det betyr at jeg ikke har tid til å starte tråder om alt og ingenting bare for å gjøre det. Starter jeg en tråd, så er det for å spørre om noe, eller for å spre en gladnyhet - og i ni av ti tilfeller er det på forum for adopsjon, det er der jeg "hører hjemme".

Utover det leser jeg litt på andre fora når jeg har tid til det. Og noen ganger henger jeg på en eller annen tråd som fanger interessen min, men klarer svært sjelden å følge opp - fordi jeg ikke sitter timesvis foran pc'en. I ni av ti tilfeller så holder jeg meg laaangt unna diskusjonstråder.

Det er sannsynligvis ingen her som har noe i mot at det er noen som startet flere tråder, det er vel heller ingen som har noe mot heftige diskusjoner. Men når hver enda tråd blir milelang med _bare_ krangling mellom fem-seks, nick, og når 80% av innleggene på "100 nyeste" til en hver tid er skrevet av disse samme nickene, ja da er det etter mitt hode KJEDELIG her inne!

Jeg bryr meg katta om hvem som har skylden for at det krangles, og hvem som har rett eller feil. Jeg ser bare at det er noen få nick her inne som forpester hele DOL for det store flertallet av brukere. Og DET irriterer meg, uavhengig av mine sympatier i den diskusjonen som i utgangspunktet ble startet.

Hvis ikke dere selv ser hvorfor andre reagerer på kranglingen deres, så synes jeg dere skal sette dere ned og tenke dere om en gang eller to eller tre.

Det er fullt mulig at DERE koser dere mens dere krangler i vei, men det bør snart gå opp for dere at veldig få andre tar del i denne kosen,,,

Det er fullt mulig at de trådene dere starter kunne vært interessante for andre. Men de ender hver enda gang opp som noen h**** krangletråder mellom dere, som alle med vettet i behold holder seg milevis unna!!!

Og uavhengig av innholdet i trådene deres - jeg orker ikke å lese et innlegg av dem, om jeg ikke dumper opp i dem ved et feiltrykk - dere er like ille hele gjengen :-((

Sorry sør, men jeg er bare lei, lei, lei av av disse uendelige krangle-trådene deres!

Og nei, jeg ønsker _ikke_ en haug med tråder om hvordan man åpner glasset med rødbeter. Diskusjoner er en fin ting. Men dere diskuterer ikke, dere skyter hverandre med skarpt!

Og hvordan jeg kan vite det uten å lese innleggene dere skriver? Det er bare å se på overskriftene på 100 nyeste....

Nei, om det nå var interessante diskusjoner dere bedrev, så var det en ting. Men dere klarer ikke det en gang!

Vær så snill og ta signalene, og stopp før dere ødelegger hele DOL for andre brukere....

Beste hilsen fra

HELT enig med snø! Synes at webmaster burde stenge disse personene ute fra hele DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Snø,

For det første mener jeg at Forum for Livssyn (evt. Kronisk Kverulering) burde vært åpnet.

For det andre, det blir feil å skyld på folk som skriver, når andre ikke gjør det. Årsaken til at det er mange av "våre" innlegg på "100 nyeste" er ikke nødvendigvis at vi skriver så mange, men like mye at andre skriver så få.

Du kan selvsagt argumentere med at "andre skriver få, fordi vi skriver mange", men da kan man akkurat like gjerne påstå at "vi skriver mange, fordi andre skriver så få!"

Fordi hvis det var mange som startet interessante tråder (og jeg har startet om alt fra utvandring til USA til "gatebarn i Rio de Janeiro" denne helgen) så ville man selvsagt besvare mange og varierte.

Jeg synes det er bedre å fokusere på "hvordan skape interessante tråder", fremfor å angripe de som skriver her for "ikke å skrive opp til standarden jeg forventer".

Alt godt til deg,

Skjønner ikke helt poenget med å starte en tråd BARE for å starte en tråd. Det er det det virker som at dere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg.

Det burde kanskje vært en ignore-funskjon slik at alle tråder som har innlegg av bestemte nick kan velges bort fra 100 nyeste. Man kunne hatt litt mer personlige innstillinger på forumet, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt poenget med å starte en tråd BARE for å starte en tråd. Det er det det virker som at dere gjør.

Hei,

Jeg har startet tråder om svært varierende emner:

1) Drap av barn i Rio de Janeiro

2) Utvandring fra Norge (hvis det hadde vært krig her)

3) Hva som hadde skjedd hvis prinsessen hadde Trisomi-21 (Downs syndrom)?

4) Korrupsjonsskandalen med Halliburton.

m. fl.

Samtlige av disse kunne vært relevante og interessante å diskutere på DOL.

Hvis du ikke liker emnene, er det selvsagt ingen som forbyr deg å starte dine egne tråder, enten emnet er hytteturer eller hvordan åpne glasset med rødbeter!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har startet tråder om svært varierende emner:

1) Drap av barn i Rio de Janeiro

2) Utvandring fra Norge (hvis det hadde vært krig her)

3) Hva som hadde skjedd hvis prinsessen hadde Trisomi-21 (Downs syndrom)?

4) Korrupsjonsskandalen med Halliburton.

m. fl.

Samtlige av disse kunne vært relevante og interessante å diskutere på DOL.

Hvis du ikke liker emnene, er det selvsagt ingen som forbyr deg å starte dine egne tråder, enten emnet er hytteturer eller hvordan åpne glasset med rødbeter!

Med vennlig hilsen

Poenget er at alle på DOL utenom dere er lei av de uendelig lange trådene med krangling dere i mellom. Det er jo ikke saklig en gang!

Det forundrer meg stadig å se hva dere klarer å lage personlige krangler ut av! Selv om tråden begynner med noe som er interessant, blir det alltid likt på slutten.

Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av.....

Sukk, det er vel ingen håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at alle på DOL utenom dere er lei av de uendelig lange trådene med krangling dere i mellom. Det er jo ikke saklig en gang!

Det forundrer meg stadig å se hva dere klarer å lage personlige krangler ut av! Selv om tråden begynner med noe som er interessant, blir det alltid likt på slutten.

Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av.....

Sukk, det er vel ingen håp...

Du skriver: "Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av...."

Forventer du at man bare skal si "ja, Lolanda, du har rett"?

Du kan da ikke forvente at alle bare skal være enig med deg.

Videre - det er fremdeles "besynderlig" at de som IKKE skriver noe skal kritisere de som gjør det...

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av...."

Forventer du at man bare skal si "ja, Lolanda, du har rett"?

Du kan da ikke forvente at alle bare skal være enig med deg.

Videre - det er fremdeles "besynderlig" at de som IKKE skriver noe skal kritisere de som gjør det...

Med vennlig hilsen

Det er bare litt rart at du ikke SKJØNNER at folk blir litt lei av å lese alle kranglene deres!

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av...."

Forventer du at man bare skal si "ja, Lolanda, du har rett"?

Du kan da ikke forvente at alle bare skal være enig med deg.

Videre - det er fremdeles "besynderlig" at de som IKKE skriver noe skal kritisere de som gjør det...

Med vennlig hilsen

Det er flere som har påpekt at det blir uoverskiktelig for oss andre på forumet når du altid endrer overskrifter.

Tar du andres meninger innover deg i det hele tatt?

Du trenger ikke være enig, men du må forholde deg til andres meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av...."

Forventer du at man bare skal si "ja, Lolanda, du har rett"?

Du kan da ikke forvente at alle bare skal være enig med deg.

Videre - det er fremdeles "besynderlig" at de som IKKE skriver noe skal kritisere de som gjør det...

Med vennlig hilsen

Forresten, Sør!

Jeg har vært innom på DOL med jevne mellomrom i 3-4 år har alltid lagt merke til innleggene dine.

Før syntes jeg du hadde mye interessant og fornuftig å komme med, men nå har du sunket dypt etter min mening.

Krangler er IKKE interessant, det bare ødelegger her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare litt rart at du ikke SKJØNNER at folk blir litt lei av å lese alle kranglene deres!

Enkelt og greit.

Jeg skjønner det utmerket godt, og derfor ville det jo vært fint hvis DU faktisk skrev noen innlegg, fremfor å diskutere Sør! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har påpekt at det blir uoverskiktelig for oss andre på forumet når du altid endrer overskrifter.

Tar du andres meninger innover deg i det hele tatt?

Du trenger ikke være enig, men du må forholde deg til andres meninger.

Hei,

Jeg forholder meg selvsagt til andres meninger (alle har rett til å mene hva de vil). Det er dog besynderlig at folk klager over hva folk skriver, fremfor å skrive noe bedre/mer interessant selv...

Jeg forventer heller ikke at alle skal "like" alt jeg skriver, men jeg kritiserer heller ikke folk som lurer på hvordan de skal åpne glasset med rødbeter.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Poenget er at alle på DOL utenom dere er lei av de uendelig lange trådene med krangling dere i mellom. Det er jo ikke saklig en gang!

Det forundrer meg stadig å se hva dere klarer å lage personlige krangler ut av! Selv om tråden begynner med noe som er interessant, blir det alltid likt på slutten.

Til og med denne tråden prøver du å diskutere deg ut av.....

Sukk, det er vel ingen håp...

>>alle på DOL

Npr ble du talsperson for "alle på DOL"?

Jeg tipper du taler for deg selv og veldig få andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det utmerket godt, og derfor ville det jo vært fint hvis DU faktisk skrev noen innlegg, fremfor å diskutere Sør! :-)

Med vennlig hilsen

Jeg skriver innlegg her, men jeg starter ikke tråder BARE for å starte dem.

Og grunnen til at jeg diskuterer med deg nå, er at jeg som mange andre DOL brukere er lei av kranglene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>alle på DOL

Npr ble du talsperson for "alle på DOL"?

Jeg tipper du taler for deg selv og veldig få andre.

UNNSKYLD formuleringen!

MANGE på DOL, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det ikke noen som kan gi disse folka et liv, slik at de kan få noe annet å gjøre enn å peppre DOL med søppelinnlegg???

Man kan umulig ha et liv, og så samtidig klare å produsere så mye dritt??????? Tar dere ikke en gang en pause for å spise og drite????

Jeg er i alle fall glad for at jeg har et liv utenom DOL, for hadde DOL vært livet mitt nå, så hadde jeg tatt min død....

Er det ikke mulig å opprette et kverulantforum, og sørge for at innlegg som skrives der, ikke synes noen andre steder. Gi folka et eget domene, og la dem herje fritt!!!

Ok, så er dere anonyme, men snakk om å drite seg ut så det lukter lang vei likevel...

Kanskje det beste er å bare fjerne 100 nyeste helt, alle fornuftige innlegg drukner jo i kverulantdritten uansett :-(

Beste hilsen fra

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har vært på katteutstilling, på Bilmuséet og på Egon i dag. Hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...