Gå til innhold

100 nyeste


Gjest gjør noe da!!

Anbefalte innlegg

Hvorfor er forum for livssyn og etikk nedlagt?

De fleste av disse milelange trådene hadde jo passet best der.

For mye "livssyn", og for lite "etikk". :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Ulv I Faarikaal

    21

  • soleil

    12

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

En mere relevant kritikk ville vært å kritisere folk som IKKE skriver noen innlegg, eller bare skriver innlegg for å kritisere andre.

At det blir mange innlegg fra samme personer, skyldes like mye at det er få innlegg fra andre.

Med vennlig hilsen

Der tok denne tråden også av, gitt ;o)

ALtså, det går ikke ann å kritisere de som ikke skriver innlegg her, for skriver man ikke innlegg her, så kan ingen vite om man er her heller...

Og man trenger ikke å være den som starter en tråd for å delta her heller, det holder i lange baner å henge seg på andre sine tråder.

Det jeg reagerer på er ikke at dere som skriver innlegg skriver så mange innlegg. Men at det stort sett _bare_ er innlegg fra dere her.

Så kan en si at det bare er for alle andre å henge seg på å skrive. Men av en eller annen grunn virker det som om folk holder seg unna for tiden.

Kanskje er det bare tilfeldigheter, kanskje har folk bare tatt seg en ferie. Eller kanskje er det kranglingen deres som har negativ innvirkning på skrivelysten. Hvem vet??

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver også veldig mange innlegg (langt mer enn de fleste) som IKKE er i "krangletrådene".

Hvis du (og andre) var mer aktive, ville "krangletrådene" dø ut (fordi det ville være mer interessante tråder), og uansett ville de bare være en dråpe i havet.

Problemet er altså ikke de som skriver, men de som ikke gjør det.

Med vennlig hilsen

Det er litt i enkleste laget å skylde på at folk ikke skriver nok innlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

En mere relevant kritikk ville vært å kritisere folk som IKKE skriver noen innlegg, eller bare skriver innlegg for å kritisere andre.

At det blir mange innlegg fra samme personer, skyldes like mye at det er få innlegg fra andre.

Med vennlig hilsen

Man mister liksom lysten til å skrive innlegg når omtrent hver eneste tråd utarter til krangel

Jeg må tilstå at jeg finner de lange trådene ganske underholdende - selv om jeg aldri kunne tenke meg å delta selv.

Om dere krangler på "Åpent" eller på "livssyn" - spiller det egentlig noen rolle?

Det som jeg derimot synes er trist, er at det generellt er blitt en mye mer aggresiv tone på hele DOL. Og det må vel kanskje "kverulantene" ta en stor del av ansvaret for.

Humor og vennskap er blitt nesten borte. ( den eneste som glimter til er Webbis med sine kommentarer innimellom)

Og da faller noe av vitsen bort....

Kanskje det er på tide for DOL admin. å revurdere hele opplegget med tilhørende rettigheter.

DOL betydde utrolig mye for meg i den vanskeløigste fasen av mitt liv.

Nå er det en stemning her som gjør at jeg aldri ville postet ett eneste "personlig" innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tok denne tråden også av, gitt ;o)

ALtså, det går ikke ann å kritisere de som ikke skriver innlegg her, for skriver man ikke innlegg her, så kan ingen vite om man er her heller...

Og man trenger ikke å være den som starter en tråd for å delta her heller, det holder i lange baner å henge seg på andre sine tråder.

Det jeg reagerer på er ikke at dere som skriver innlegg skriver så mange innlegg. Men at det stort sett _bare_ er innlegg fra dere her.

Så kan en si at det bare er for alle andre å henge seg på å skrive. Men av en eller annen grunn virker det som om folk holder seg unna for tiden.

Kanskje er det bare tilfeldigheter, kanskje har folk bare tatt seg en ferie. Eller kanskje er det kranglingen deres som har negativ innvirkning på skrivelysten. Hvem vet??

Beste hilsen fra

Hei Snø,

Du skriver: "Det jeg reagerer på er ikke at dere som skriver innlegg skriver så mange innlegg. Men at det stort sett _bare_ er innlegg fra dere her."

Men da er jo nettopp problemet de andre som IKKE skriver.

F. eks. sitter det en ensom sjel ytterst på Finnmarksvidden, som ALDRI har vært på DOL. Det er åpenbart hans feil alt sammen! :-)

Alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver også veldig mange innlegg (langt mer enn de fleste) som IKKE er i "krangletrådene".

Hvis du (og andre) var mer aktive, ville "krangletrådene" dø ut (fordi det ville være mer interessante tråder), og uansett ville de bare være en dråpe i havet.

Problemet er altså ikke de som skriver, men de som ikke gjør det.

Med vennlig hilsen

Det der er bare tullball og du vet det.

Problemet er at mange ikke gidder å skrive her mer. Folk kutter ut doktoronline fordi det er et utrivelig diskusjonsforum.

I perioder har jeg sikkert stått for 1/5 av innleggene her, det er jeg ikke spesielt stolt av. Man kan ikke kreve at vanlige folk skal sitte hele dagen for å holde liv i et diskusjonsforum. Man kan derimot forvente at folk tar hensyn og gjør det til et mer inkluderende og interessant nettsted for de som velger å bruke det.

Du har fortsatt ikke svart på om du vil gjøre noe angående den kritikken du har fått. Jeg velger å se det som at du gir totalt faen.Tar jeg feil? Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal være mulig å velge "nye fra utvalgte", hvis du IKKE krysser av for "åpent forum", slipper du vel unna det verste, skulle jeg tro.

Men det er jo åpent forum som er all right da. Men i dag går det litt over grensa der inne selv for meg. Man må lete etter andre innlegg på 100 nyeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare tullball og du vet det.

Problemet er at mange ikke gidder å skrive her mer. Folk kutter ut doktoronline fordi det er et utrivelig diskusjonsforum.

I perioder har jeg sikkert stått for 1/5 av innleggene her, det er jeg ikke spesielt stolt av. Man kan ikke kreve at vanlige folk skal sitte hele dagen for å holde liv i et diskusjonsforum. Man kan derimot forvente at folk tar hensyn og gjør det til et mer inkluderende og interessant nettsted for de som velger å bruke det.

Du har fortsatt ikke svart på om du vil gjøre noe angående den kritikken du har fått. Jeg velger å se det som at du gir totalt faen.Tar jeg feil? Håper det.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men det er jo åpent forum som er all right da. Men i dag går det litt over grensa der inne selv for meg. Man må lete etter andre innlegg på 100 nyeste.

Stakkars deg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snø,

Du skriver: "Det jeg reagerer på er ikke at dere som skriver innlegg skriver så mange innlegg. Men at det stort sett _bare_ er innlegg fra dere her."

Men da er jo nettopp problemet de andre som IKKE skriver.

F. eks. sitter det en ensom sjel ytterst på Finnmarksvidden, som ALDRI har vært på DOL. Det er åpenbart hans feil alt sammen! :-)

Alt godt!

Hihihihi, du gir deg ikke ;o)

Altså, tidligere var det mange som skrev innlegg her. Men i det siste har deres krangletråder tatt mer og mer over. Da er det ikke så rart at man lurer på om det er en sammenheng??

Så kan vi diskutere om folk skriver færre innlegg fordi dere krangler, eller om deres krangler dominerer fordi folk skriver færre innlegg....

Du kan kanskje si at det er høna og egget-diskusjonen, men...

Vi kan jo teste det ut - dere roer kranglingen et par-tre uker, og så ser vi hvor vidt det blomstrer igjen med innlegg. Så kan dere sette i gang med kranglingen igjen, og så ser vi hva som skjer da ;o)

Nei, jeg skulle virkelig ønske at det var kranglingen deres som druknet i andre innlegg, og ikke motsatt!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

I dag er ikke diskusjonen interessant engang :o) og jeg pleier å lese kveruleringene deres

Åjoda, hvis du ser godt etter ser du toleransen, forståelsen og vennligheten tyte ut av alle innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man mister liksom lysten til å skrive innlegg når omtrent hver eneste tråd utarter til krangel

Jeg må tilstå at jeg finner de lange trådene ganske underholdende - selv om jeg aldri kunne tenke meg å delta selv.

Om dere krangler på "Åpent" eller på "livssyn" - spiller det egentlig noen rolle?

Det som jeg derimot synes er trist, er at det generellt er blitt en mye mer aggresiv tone på hele DOL. Og det må vel kanskje "kverulantene" ta en stor del av ansvaret for.

Humor og vennskap er blitt nesten borte. ( den eneste som glimter til er Webbis med sine kommentarer innimellom)

Og da faller noe av vitsen bort....

Kanskje det er på tide for DOL admin. å revurdere hele opplegget med tilhørende rettigheter.

DOL betydde utrolig mye for meg i den vanskeløigste fasen av mitt liv.

Nå er det en stemning her som gjør at jeg aldri ville postet ett eneste "personlig" innlegg.

Hei,

Jeg er enig med deg. Jeg vet ikke om du har fått det med deg, men jeg er blitt truet med "oppsporing", "outting", påstander om at "jeg ble kastet ut av hjelperoganisasjoner for misbruk av barn", "pedofili", og en hel rekke annen løgn. Dette ihht til "en som kjente meg" ble det påstått. Selvsagt var dette løgn, men det gjør jo at man har relativt mindre toleranse for "den brune bermen" enn man ellers kunne hatt. (Det skal nevnes at Grip ikke har gjort noe lignende.)

Men ja, mye har endret seg på DOL. Dessverre, i mange henseende. Men jeg er nok fremdeles den samme som før. På godt og ondt! :-)

PS: Kan du sende meg en epost? Jeg har et par "ikke-offentlige" saker til deg.

Alt godt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, hvis du ser godt etter ser du toleransen, forståelsen og vennligheten tyte ut av alle innlegg.

hehe, du er virkelig i godt humør i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hihihihi, du gir deg ikke ;o)

Altså, tidligere var det mange som skrev innlegg her. Men i det siste har deres krangletråder tatt mer og mer over. Da er det ikke så rart at man lurer på om det er en sammenheng??

Så kan vi diskutere om folk skriver færre innlegg fordi dere krangler, eller om deres krangler dominerer fordi folk skriver færre innlegg....

Du kan kanskje si at det er høna og egget-diskusjonen, men...

Vi kan jo teste det ut - dere roer kranglingen et par-tre uker, og så ser vi hvor vidt det blomstrer igjen med innlegg. Så kan dere sette i gang med kranglingen igjen, og så ser vi hva som skjer da ;o)

Nei, jeg skulle virkelig ønske at det var kranglingen deres som druknet i andre innlegg, og ikke motsatt!

Beste hilsen fra

Nå syns jeg du svartmaler så godt du kan, i håp om å få stoppet det du mener er et uvesen. Jeg mener du overdriver med vilje og utroper deg til talsperson uten mandat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå bort fra daten når du gjør det? :P

Har espressomaskinen i nærheten! :-)

Hva med at du skriver flere innlegg, slik at krangletrådene blir utvannet?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...