Gå til innhold

100 nyeste


Gjest gjør noe da!!

Anbefalte innlegg

Hvem sin stemme skal telle på DOL? (Hvis det var et brukerdemokrati her?) Alle de som aldri er her? De som skriver 1 innlegg i året? De som bare leser? De som skriver mange innlegg? De som leser mange innlegg? De som har registrert seg med mange nick?

Med vennlig hilsen

Det er ikke JEG som har lagt frem den ideen om at ikke alles mening betyr noe på dette forumet.

Spørsmålet ditt får du nesten svare på selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 115
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    29

  • Ulv I Faarikaal

    21

  • soleil

    12

  • Dorthe

    5

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke JEG som har lagt frem den ideen om at ikke alles mening betyr noe på dette forumet.

Spørsmålet ditt får du nesten svare på selv.

Jeg har bare luftet idéen om at de som faktisk bruker forumet kanskje bør lyttes "mer" til enn de som aldri er her.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare luftet idéen om at de som faktisk bruker forumet kanskje bør lyttes "mer" til enn de som aldri er her.

Med vennlig hilsen

De som aldri er her skriver heller ikke her. Sier seg selv.

Denne diskusjonen begynner å bli for dum.

Melder meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg.

Det blir fort litt uintressant å prøve å 'følge opp' 100 nyeste når man havner i èn og samme tråd uanstt hvor man går inn.

Jeg kan ikke forstå gleden med å sitte time etter time i samme tråd bare for å 'vri og vende' på alt alle andre skriver.. for å sette alt på 'spissen' og for å få en lengst mulig diskusjon ut av det.

Kan heller ikke skjønne at voksne mennesker legger ut bildet av ei kvisete rumpe for å formidle sin mening om andre..

Jeg syns det hele virker utrolig barnslig.

Men dem om det, jeg er ikke avhengig av dol. Jeg legger inn innlegg når jeg har noe på hjertet.. og svarer på ting jeg har en mening om. Og jeg blir gjerne i en tråd om det er seriøse innlegg og svar der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg.

Det blir fort litt uintressant å prøve å 'følge opp' 100 nyeste når man havner i èn og samme tråd uanstt hvor man går inn.

Jeg kan ikke forstå gleden med å sitte time etter time i samme tråd bare for å 'vri og vende' på alt alle andre skriver.. for å sette alt på 'spissen' og for å få en lengst mulig diskusjon ut av det.

Kan heller ikke skjønne at voksne mennesker legger ut bildet av ei kvisete rumpe for å formidle sin mening om andre..

Jeg syns det hele virker utrolig barnslig.

Men dem om det, jeg er ikke avhengig av dol. Jeg legger inn innlegg når jeg har noe på hjertet.. og svarer på ting jeg har en mening om. Og jeg blir gjerne i en tråd om det er seriøse innlegg og svar der.

Så enig huufsa.

Men jeg må tiløye at jeg synes det er trist når mange "gode diskusjoner" - interessante tråder, blir ØDELAGT av kverulering og skittkasting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som aldri er her skriver heller ikke her. Sier seg selv.

Denne diskusjonen begynner å bli for dum.

Melder meg ut.

Ditto!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er bra! Gratulerer! Fortsett sånn, da blir DOL et koseligere sted å være igjen :)

Men jeg er snill mot de snille. Alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snø,

For det første mener jeg at Forum for Livssyn (evt. Kronisk Kverulering) burde vært åpnet.

For det andre, det blir feil å skyld på folk som skriver, når andre ikke gjør det. Årsaken til at det er mange av "våre" innlegg på "100 nyeste" er ikke nødvendigvis at vi skriver så mange, men like mye at andre skriver så få.

Du kan selvsagt argumentere med at "andre skriver få, fordi vi skriver mange", men da kan man akkurat like gjerne påstå at "vi skriver mange, fordi andre skriver så få!"

Fordi hvis det var mange som startet interessante tråder (og jeg har startet om alt fra utvandring til USA til "gatebarn i Rio de Janeiro" denne helgen) så ville man selvsagt besvare mange og varierte.

Jeg synes det er bedre å fokusere på "hvordan skape interessante tråder", fremfor å angripe de som skriver her for "ikke å skrive opp til standarden jeg forventer".

Alt godt til deg,

Angriper ikke du UIF fordi han starter så mange tråder som du er uenig med han i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angriper ikke du UIF fordi han starter så mange tråder som du er uenig med han i?

Nei, jeg har aldri angrepet UiF av den årsaken.

Jeg angriper UiF fordi han skriver setninger som "våpenbesittelse, bedrageri og en del annet som asylsøkere og andre utenfra elsker å drive med her."

Akkurat som setningen "nordmenn er rasister" sverter ALLE nordmenn så sverter setningen til UiF ALLE "asylsøkere og andre utenfra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri angrepet UiF av den årsaken.

Jeg angriper UiF fordi han skriver setninger som "våpenbesittelse, bedrageri og en del annet som asylsøkere og andre utenfra elsker å drive med her."

Akkurat som setningen "nordmenn er rasister" sverter ALLE nordmenn så sverter setningen til UiF ALLE "asylsøkere og andre utenfra".

Ut i fra min tolkning av det UiF skriver, så setter han søkelys på det han ser er følgene og problemene med norsk innvandringspolitikk.

På samme måte som du setter søkelyset på det du ser er følgene og problemene med USAs utenrikspolitikk.

Forskjellen er at UiF ikke på lamgt nær i samme grad som deg, insinuerer at du har skjulte motiver for det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har vært på katteutstilling, på Bilmuséet og på Egon i dag. Hele dag.

Deltar du med egne puser på utstilling? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Deltar du med egne puser på utstilling? :-)

Jeg kunne hatt, men de kattemenneskene er ikke "riktig kloke" ;)

Flere jeg kjenner har vært på utstilinger i mange år med sine. Jeg hadde en perser med flott stamtavle, men orket liksom ikke. Og så døde den bare 6 år gammel av nyeresvit (en arvelig persersykdom). Minn meg på å kverke kjerringa som solgte den, hun visste det og hadde parra mor med sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lis@bet

Jeg kunne hatt, men de kattemenneskene er ikke "riktig kloke" ;)

Flere jeg kjenner har vært på utstilinger i mange år med sine. Jeg hadde en perser med flott stamtavle, men orket liksom ikke. Og så døde den bare 6 år gammel av nyeresvit (en arvelig persersykdom). Minn meg på å kverke kjerringa som solgte den, hun visste det og hadde parra mor med sønn.

Persere burde boikottes! Eller, oppdretterne, da. Pusteproblemer, øyeproblemer, cyster på nyrene. Stakkars dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Persere burde boikottes! Eller, oppdretterne, da. Pusteproblemer, øyeproblemer, cyster på nyrene. Stakkars dyr.

Det finnes friske og fine, men populariteten har skapt kyniske pengesugne opdrettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Det finnes friske og fine, men populariteten har skapt kyniske pengesugne opdrettere.

Dommernes krav til fysikk er vanvittig ødeleggende for mange raser. Bulldog også, heldigvis er trenden med sterkt underbitt på retur, har jeg hørt.

Utrolig at eiere og oppdrettere, som jo burde kvalifiseres som dyrevenner, godtar og etterlever slike krav. Penger, penger, penger.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...