Gå til innhold

?


Gjest Micromidas

Anbefalte innlegg

Gjest Micromidas

Finnes det noen norm for hvor lang tid det tar før man kan ha sex med andre etter et brudd? Følesene for en person går vel ikke over så fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen norm? Nei, selvfølgelig ikke. Folk er forskjellige. Noen hopper til køys med andre selv før bruddet. Noen velger å leve i sølibat mellom forholdene. Som sagt: forskjellige sinn gir forskjellige utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen norm? Nei, selvfølgelig ikke. Folk er forskjellige. Noen hopper til køys med andre selv før bruddet. Noen velger å leve i sølibat mellom forholdene. Som sagt: forskjellige sinn gir forskjellige utslag.

Det er noe du rett å slett velger selv! Har du lyst på en dame dagen etter det er slutt så tar du den dama.

Men ville ikke akuratt sagt det til eksen..

Men du kommer nok ikke til å få lyst dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der brudd, så er det brudd - da er man ikke forpliktet på noen som helst måte.

Hva man har lyst til, er selvsagt en annen sak.

En gang ventet jeg i 2 timer etter et brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hivoghoi

Er der brudd, så er det brudd - da er man ikke forpliktet på noen som helst måte.

Hva man har lyst til, er selvsagt en annen sak.

En gang ventet jeg i 2 timer etter et brudd.

Seriøst?

Selv om man har gjort det slutt, så kan man jo vise hverandre LITT respekt??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?

Selv om man har gjort det slutt, så kan man jo vise hverandre LITT respekt??!

Det kommer jo helt an på årsaken til bruddet da! Ikke sikkert fyren var verdt Maluns respekt i det hele tatt for alt vi vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

Selv om man har gjort det slutt, så kan man jo vise hverandre LITT respekt??!

Som Lillemus sier, det kommer helt an på hvordan bruddet var. Og nettopp derfor finnes det ikke noen almenngyldige regler på denslags.

Dessuten: man trenger jo ikke nødvendigvis gjøre det foran nesa på eksen, da. Eller med en venn av vedkommende, eller sånne ting. For det er uansett respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Micromidas

Som Lillemus sier, det kommer helt an på hvordan bruddet var. Og nettopp derfor finnes det ikke noen almenngyldige regler på denslags.

Dessuten: man trenger jo ikke nødvendigvis gjøre det foran nesa på eksen, da. Eller med en venn av vedkommende, eller sånne ting. For det er uansett respektløst.

Vel saken er den at vi ble enige om å gå vær til vårt. Men eninge om at vi skulle være venner.... litt over en uke etter får jeg høre at x-partneren min har hatt sex med en annen. Jeg syns det personlig var litt raskt, for jeg har jo følelser for x'en enda. Å jeg trodde jo x'en hadde følelser for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...