Gå til innhold

Tannlegen


Gjest ferierende

Anbefalte innlegg

Gjest ferierende

Heisann

Jeg var i dag hos tannlegen for første gang på seks år. Jeg måtte det da jeg hadde miste en plombe eller noe slikt. Da jeg skulle gå fra tannlegen sa han at 'Nå er i alle fall den tanna bra'. Betyr det at det kanskje er mye annet galt der? Jeg ville jo egentlig tro det ettersom jeg ikke har vært hos tannlegen på så mange år, og at jeg i en deprimert periode så og si ikke pusset tennene.

Det kjedelige er bare at nå var jeg på ferie og dette var en tannlege på feriestedet. Det var dog en veldig hyggelig tannlege, men når jeg kommer tilbake dit jeg studerer må jeg vel finne en ny. Hvordan finner man en hyggelig tannlege når man ikke kjenner noen på stedet, og alle studentvennene mine som jeg spør heller ikke har kjennskap til noen hyggelig tannlege. er alle tannleger hyggelige slik at dt bare er å slå opp på gule sider, eller? Jeg trenger en tannlege som er rolig og grei. Det er ikke akkurat uten grunn jeg ikke har oppsøkt noen på seks år (da var det via skolen)

Nå datt jeg ut.. jaja.. håper på noen svar okke som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Jeg ville ikke legge for mye i dette. Du kan jo ta en telefon til tannlegen og spørre han. Hvis han tok røntgenbilder vil de kunne fortelle noe om hvordan det står til. Når man skal finne ny tannlege er *munn til munn metoden* sikkert den beste. Spør deg for på stedet.

Hvis ingen har gode opplysninger får du bestille deg en time hos en og heller skifte ham ut hvis han ikke fyller de kravene du forventer oppfyllt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferierende

Jeg ville ikke legge for mye i dette. Du kan jo ta en telefon til tannlegen og spørre han. Hvis han tok røntgenbilder vil de kunne fortelle noe om hvordan det står til. Når man skal finne ny tannlege er *munn til munn metoden* sikkert den beste. Spør deg for på stedet.

Hvis ingen har gode opplysninger får du bestille deg en time hos en og heller skifte ham ut hvis han ikke fyller de kravene du forventer oppfyllt

Han tok bare røntgen der oppe hvor plomben hadde falt ut. MEn han kikket jo litt rundt på resten også med sånn tannlegespeil og slikt.

MEner du at jeg ikke burde bestille time når jeg kommer opp igjen? (Jeg kommer nok ikke til å ringe han jeg var hos nå) Noen ganger kjenner jeg det litt i jekslene nede. EMn det er kanskje bare innbildning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...