Gå til innhold

Tannlegen


Gjest ferierende

Anbefalte innlegg

Gjest ferierende

Heisann

Jeg var i dag hos tannlegen for første gang på seks år. Jeg måtte det da jeg hadde miste en plombe eller noe slikt. Da jeg skulle gå fra tannlegen sa han at 'Nå er i alle fall den tanna bra'. Betyr det at det kanskje er mye annet galt der? Jeg ville jo egentlig tro det ettersom jeg ikke har vært hos tannlegen på så mange år, og at jeg i en deprimert periode så og si ikke pusset tennene.

Det kjedelige er bare at nå var jeg på ferie og dette var en tannlege på feriestedet. Det var dog en veldig hyggelig tannlege, men når jeg kommer tilbake dit jeg studerer må jeg vel finne en ny. Hvordan finner man en hyggelig tannlege når man ikke kjenner noen på stedet, og alle studentvennene mine som jeg spør heller ikke har kjennskap til noen hyggelig tannlege. er alle tannleger hyggelige slik at dt bare er å slå opp på gule sider, eller? Jeg trenger en tannlege som er rolig og grei. Det er ikke akkurat uten grunn jeg ikke har oppsøkt noen på seks år (da var det via skolen)

Nå datt jeg ut.. jaja.. håper på noen svar okke som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Jeg ville ikke legge for mye i dette. Du kan jo ta en telefon til tannlegen og spørre han. Hvis han tok røntgenbilder vil de kunne fortelle noe om hvordan det står til. Når man skal finne ny tannlege er *munn til munn metoden* sikkert den beste. Spør deg for på stedet.

Hvis ingen har gode opplysninger får du bestille deg en time hos en og heller skifte ham ut hvis han ikke fyller de kravene du forventer oppfyllt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ferierende

Jeg ville ikke legge for mye i dette. Du kan jo ta en telefon til tannlegen og spørre han. Hvis han tok røntgenbilder vil de kunne fortelle noe om hvordan det står til. Når man skal finne ny tannlege er *munn til munn metoden* sikkert den beste. Spør deg for på stedet.