Gå til innhold

????


zia

Anbefalte innlegg

Ikke vet jeg hva som er galt med meg, i det siste har jeg vaert veldig svimmel, besvimte paa skolen to dager siden..

Hvis jeg bare visste hvorfor jeg er saa svimmel bestandig. Da kunne jeg kanskje ha gjort noe med det.. Liker ikke leger i det hele tatt.. Derfor prover jeg her.

Er det noen som har forslag??

Takknemlig for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det kan være mangel på jern. Jeg er ingen lege, men broren min hadde det sånn - var svimmel hele tida, svimte av osv. Han tok blodprøv og legen sa at han manglet jerntilskudd. Han kjøpte jerntabletter og ble bedre. Men kanskje det er en god ide å dra til legen tilfelle det er noe annet? leger biter ikke da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Din alder vil kunne være av betydning for å besvare dette spørsmålet,men generelt kan slike ting ha med ernæring, lav blodprosent,endret blodtrykk,nakke- eller øreplager.Det er nok nødvendig at du oppsøker for en genrell sjekk hvis svaret skal kunne bli gitt deg med større nøyaktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...