Gå til innhold

sex med fremmed


Gjest Singel igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Singel igjen

Hvordan skal man som jente ta kontakt med en gutt på et utested om man bare vil ha sex, ikke noe mer. Gidder ikke å kle meg i ultrakorte skjørt og sånt, men kler meg gjerne sexy. Har aldri gjort det før. Er nå singel, og vil ha sex uten forpliktelser. Men samtidig ikke virke billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ufurus

    76

  • Sør

    26

  • petter smart

    25

  • laguna1365380434

    8

Palmolive1365380508

Hei!

du spør veldig vanskelig,men jeg tror det er mange gutter/menn der ute som har lyst på en one night...det er vel bare å gå bort til en fyr og begynne å prate normalt,og så går vel resten av seg selv..:):)

men husk beskyttelse da!!det er livsviktig

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Du er kun ute etter sex og ikke noe mer, men vil ikke fremstå som billig..?

Det er noe med den kombinasjonen der som ikke helt stemmer i mine ører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kun ute etter sex og ikke noe mer, men vil ikke fremstå som billig..?

Det er noe med den kombinasjonen der som ikke helt stemmer i mine ører..

Hva er "billig", og blir man "billig" hvis man har sex?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle du være "billig" hvis du har sex?

Mener du at andre som har sex (med flere forskjellige) er "billige"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Hva er "billig", og blir man "billig" hvis man har sex?

Med vennlig hilsen

Regner med at du sitter på fasiten, så hva er vitsen med å utdype hva jeg mener? Du skal jo bare korrigere likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmolive1365380508

Hva er "billig", og blir man "billig" hvis man har sex?

Med vennlig hilsen

man blir nok ikke regnet som billig hvis man en gang har one night...tror det å være billig er at man nesten skræver for hvert et mannfolk som tilbyr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muse1365380276

Oppfør deg normalt men vis interesse om du er interessert. Da vil du tiltrekke deg den type gutter som er "bra" for deg iflg. min teori.

Det er lett å finne onenitestander innenfor hvilket som helst miljø, så var jeg deg ville jeg verken kledd meg mer utfordrende eller gått på helt ukjente plasser for dette.

Synes ikke dette er "billig" på noen måte, da "billig" er et begrep som gjennom tidene er påført i særdeleshet kvinner som nyter sitt eget seksualliv utenfor de normer som samfunnet vedtar som monogami mm.

Lykke til, men bruk prevansjon og dømmekraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfør deg normalt men vis interesse om du er interessert. Da vil du tiltrekke deg den type gutter som er "bra" for deg iflg. min teori.

Det er lett å finne onenitestander innenfor hvilket som helst miljø, så var jeg deg ville jeg verken kledd meg mer utfordrende eller gått på helt ukjente plasser for dette.

Synes ikke dette er "billig" på noen måte, da "billig" er et begrep som gjennom tidene er påført i særdeleshet kvinner som nyter sitt eget seksualliv utenfor de normer som samfunnet vedtar som monogami mm.

Lykke til, men bruk prevansjon og dømmekraft

Godt skrevet!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du sitter på fasiten, så hva er vitsen med å utdype hva jeg mener? Du skal jo bare korrigere likevel.

Jeg spør etter hva du mener. Diskusjon er en del av poenget på et forum.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

Hvorfor skulle du være "billig" hvis du har sex?

Mener du at andre som har sex (med flere forskjellige) er "billige"?

Med vennlig hilsen

Nei, det mener jeg ikke. Skrev at jeg ikke vil virke billig. Vil ikke at andre skal se på meg som billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

Du er kun ute etter sex og ikke noe mer, men vil ikke fremstå som billig..?

Det er noe med den kombinasjonen der som ikke helt stemmer i mine ører..

Er ikke enig. Mener at jeg har rett på å nyte sex selv om jeg ikke vil i forhold igjen så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mor i juni

Jeg spør etter hva du mener. Diskusjon er en del av poenget på et forum.

Med vennlig hilsen

Å, du sier ikke det?

Jeg mener det jeg skrev, både til Singel igjen og til deg.

Det er ikke noe mer å *diskutere* fra min side, selv om du spør og graver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mor i juni

Er ikke enig. Mener at jeg har rett på å nyte sex selv om jeg ikke vil i forhold igjen så fort.

Det er greit, men du sier du vil at det ikke skal virke billig. Jeg mener du ikke kan hindre at noen nettopp oppfatter slikt som billig.

Så lenge du ikke har den oppfattelsen selv er det vel ikke så mye annet du kan gjøre med det? Og bruke prevensjon.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du sier ikke det?

Jeg mener det jeg skrev, både til Singel igjen og til deg.

Det er ikke noe mer å *diskutere* fra min side, selv om du spør og graver.

Du insinuerer, på et diskusjonsforum, at de som har sex med flere er "billige", men vil ikke diskutere det.

Det er jo en heller fundamentalistisk holdning: "jeg har rett, men jeg vil ikke diskutere emnet".

Hva er det som gjør en kvinne som har sex med flere til "billig"?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eizoze

Tror det blir vanskelig å unngå. Å velge seg en tilfeldig partner bare for sex er vel definisjonen av billig, uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

Det er greit, men du sier du vil at det ikke skal virke billig. Jeg mener du ikke kan hindre at noen nettopp oppfatter slikt som billig.

Så lenge du ikke har den oppfattelsen selv er det vel ikke så mye annet du kan gjøre med det? Og bruke prevensjon.... ;-)

At noen gamle damer mener at man skal holde seg til en mann hele livet får være deres sak. Snakker heller ikke om å ha sex med hvem som helst, men noen jeg tenner på.

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det mener jeg ikke. Skrev at jeg ikke vil virke billig. Vil ikke at andre skal se på meg som billig.

Hei,

Men hvorfor bry seg om hva de som deler kvinner inn i "billige" og "dyre" kategorier, måtte mene?

Har ikke den type mennesker nettopp demonstrert at deres synspunkt er så ..eh.. "billig" at man ikke skal vektlegge meningene deres?

Du er ikke "billig" (hva enn man legger i konseptet) med mindre du føler deg slik. Og du skal selvsagt ALDRI la noen få deg til å føle deg slik.

Det er du som bestemmer. Ikke la fundamentalister forsøke å fortelle deg hva du skal gjøre med den.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singel igjen

Tror det blir vanskelig å unngå. Å velge seg en tilfeldig partner bare for sex er vel definisjonen av billig, uansett kjønn.

DIN definisjon kanskje. Å ha sex med hvem som helst er noe annet enn å ha sex fordi man tenner på personen, uansett om man kjenner personen eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å unngå. Å velge seg en tilfeldig partner bare for sex er vel definisjonen av billig, uansett kjønn.

Hva er det som er "billig" med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...