Gå til innhold

"breere" etter styrketrening


Gjest rartSpørsmål..?!

Anbefalte innlegg

Gjest rartSpørsmål..?!

jeg har holdt på med styrketrening komb med kondisjon. nå passer jeg ikke de buksene jeg passet før.. huff.. det kommer nok av at kroppen er blitt strammere og fått mere muskler??

jeg hadde også plan om å få slnakere lår, men no er det ikke mye fett igjen å fjerne, mest muskler i lårene. med andre ord de kan ikke bli noe serlig mindre...

hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjipt ja

Jeg har det på samme måten.

Har trent kardio hver morgen en time. (ergometersykkel) har fått knallharde muskler i lårene som er blitt større.

Men fettprosenten har jo minket over hele kroppen.

Allikevel sliter jeg med at buksene er trangere i lårene enn før.

Det er vel ingen annen råd enn å gå over på roligere trening. Jeg har trent rimelig intensivt de siste fire månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rartSpørsmål..?!

Jeg har det på samme måten.

Har trent kardio hver morgen en time. (ergometersykkel) har fått knallharde muskler i lårene som er blitt større.

Men fettprosenten har jo minket over hele kroppen.

Allikevel sliter jeg med at buksene er trangere i lårene enn før.

Det er vel ingen annen råd enn å gå over på roligere trening. Jeg har trent rimelig intensivt de siste fire månedene.

huff det er så kjipt, ja jeg får vell satse på jogging og slikt i en periode framover, jeg har også trent hardt med vekter. nå ser jeg jo resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så galt å ha litt muskuløse lår, da? Jeg synes folk, spesiellt kvinner, er altfor opphengt i mål. Men det er logisk at når du trener styrke for hele kroppen, så vil lårene og rumpa vokse. Store muskler vokser mer enn små, og disse er jo de største musklene på kroppen.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...